Wij hebben laatst een muur in Dropcloth van Farrow en ball geverfd (of naja, laten mengen). Ben echt super blij met de kleur!
Hele mooie lichte kleur. Maar bij elk lichtinval net wat anders. Ik vind hem ook mooi afsteken tegen een wit plafond en evt hoge witte plinten.

We hebben alle elektra vervangen en alle muren helemaal kaal gehad dus we weten wel redelijk waar de leidingen lopen inmiddels dus ik zou het er in sommige ruimtes wel op durven gokken.
. Zat te twijfelen of we dat voor ons nieuwe huis ook willen maar vind dat toch ‘spannend’… Zijn de rest van de muren ook blauw?
. Hij is altijd meer het type van ‘alle muren wit en als je echt gek wilt doen dan mag 1 muur wel een kleurtje krijgen’ maar dit vond hij zelfs mooi!
thanks haha
