Katoenen sprei van de Zara, die zijn normaal best prijzig maar ik heb 'm ooit in de sale gekocht voor ca. 30 euro. Heel fijn ding!
Oh god ja, wij hebben ook ooit een gat geboord en toen viel de stroom uit. Die ging gelukkig weer aan en toen hebben we het gat dicht gekit en nooit meer over gesproken
Mooi zo met het plafond ook donker geverfd . Zat te twijfelen of we dat voor ons nieuwe huis ook willen maar vind dat toch ‘spannend’… Zijn de rest van de muren ook blauw?
Dankzij jouw foto’s heb ik mijn vriend overtuigd ook alle slaapkamermuren donkerblauw te verven. Alleen hebben we wel nog een wit plafond, misschien doe ik dat ooit nog, maar lijkt me een shit-klus!
Heb de fotos mijn vriend laten zien en hij is ook om . Hij is altijd meer het type van ‘alle muren wit en als je echt gek wilt doen dan mag 1 muur wel een kleurtje krijgen’ maar dit vond hij zelfs mooi!
thanks haha
Heel erg mooi en inderdaad rustig!!
Hoeveel was je kwijt aan het spuiten?
Ik zou plastic op je bed leggen en een roller op stok kopen
Heeft iemand ervaring met het verwijderen van Tesa plakspijkers? Die witte haakjes met soort dubbelzijdig tape. Het zit muuuuurvast en wij hebben stuc behang, ben echt bang dat ik het eraf trek.
Zou verwarmen met de föhn oid helpen?
Ik weet wel dat je dat blauwe stripje recht naar beneden moet trekken, met de muur mee, niet van de muur af, want dan beschadig je zeker. Het gaat heel erg uitrekken, maar daardoor vermindert de plakkracht. Succes.
Oh top! Ik heb de zwaarste met twee strips, moest vast goed komen.
Weet nog niet zeker of ik ze eraf ga halen als ik de slaapkamer ga restylen, maar mijn vriend kreeg het al even helemaal benauwd
Ah zo mooi nu! Prachtige vloer ook
P.s idee om ook dat stukje boven je gordijnen mee te nemen?
Jaa wat mooi! Dit onderstreept mijn advies om zoveel mogelijk een kleur te geven (niet perse alles in een donkere tint, maar ik vind dit supermooi)
Veel beter, goed gedaan!
Ik weet dat heel veel mensen in Nederland gaan voor een accentmuur maar dat accentueert dan eigenlijk juist de “kilte” van de witte muren. Die steken dan vaak enorm af. Mooi!
Dat ben ik helemaal met je eens! Ik heb alle muren zacht warm oranje geverfd in mijn woonkamer/keuken. Alleen heb ook schuine muren wat beetje vaag was of dit nu plafond is of muur. Dus heb dat uiteindelijk maar wit gelaten. Het is wel prima, maar het steekt wel erg af van de rest.
Knap ! Welke kleur is dit?
Ik heb onlangs zwarte pootjes van staal onder een vintage houten kastje gezet. Omdat ik nooit precies die kleur kan vinden. Het werkt erg goed.
Uiteindelijk is het dus zoiets geworden. Post wel een foto als het af is.
Wat hebben jullie als grootste lamp in de slaapkamer?
- Plafonierre
- Hanglamp
- Geen lamp
- Ik heb geen slaapkamer maar bijv een studio
0 stemmers
Wij hangen in de zomer altijd een klamboe op dus hebben uiteindelijk de hanglamp vervangen door een plafonnière
deze, vind m niet super maar mijn vriend had m helemaal zelf opgezocht en besteld en dat vond ik best wel goed uitgezocht van hem

Ik had al spotjes dus dat is prima voor groot licht en verder alleen op m’n nachtkastje.