Wij hebben een cijfer van beton, geen namen oid. Vind het wel mooi op onze donkere steen!
Zoals deze

Wij hebben een cijfer van beton, geen namen oid. Vind het wel mooi op onze donkere steen!

Ik heb mijn bordje hier laten maken. Ben er echt zo blij mee! Ik heb voor groen met botanische print gekozen, ons huisnummer en onze namen eronder.
Oh heel leuk deze!
November/december vrees ik.
Ik moet nog best wat dingen ontvangen (en bestellen)
Glasinloodraamfolie (voor 2 slaapkamerdeuren)
Nachtkastje(s) of iets wat daarvoor doorkan (hopelijk kringloop)
Slaapkamer lamp (bestellen eind deze maand)
Slaapkamer vloerkleed (later dit jaar sale?/Kringloop)
Kapstok (kringlopen?)
Woonkamer gordijnen (okergeel of donkerrood?)
Nog wat kussens en dingen voor aan de muur
En twee stoelen +een bankdeel komen later.
Wat leuk! Bij ons past dat alleen niet bij het huis. @croissant Wij hebben strakke led-huisnummers op zonne-energie. Laden overdag op en springen in de avond aan. Ze zijn alleen best groot dus ook dat moet bij je huis passen.
Dan kijk je wel recht in de peer… zou eerder in de slaapkamer kiezen voor een lamp die aan de onderkant dicht is denk ik
Misschien een zandkleurtje? Of tussen wit en zand in. Dat het niet zo wit is tegen de wand maar niet echt kleur toevoegt
Ik zou denk ik voor een groenkleur gaan (sage oid?)
Ik moest meteen denken aan een zachte licht gele kleur
Hebben jullie nog leuke ideeën voor de slaapkamer? Ik vind mijn slaapkamer nu wat saai en ik wil hem graag gezelliger maken. Ik wil de kamer graag licht houden qua kleuren, dus ik denk er nu over na om alle muren in een lichte zandkleur/beige tint te schilderen. Maar ik heb nog geen ideeën qua verdere aankleding/accessoires.
Leuk! en wat een geweldige lamp blijft dat 
Thanks! Heb m van de Intratuin, wel al een tijdje terug.
Ik heb een bordje met zo’n geroest effect en dan met zwarte letters. Ik vind hem gaaf en ook goed passen bij ons (nieuwbouw)huis.
Ik heb hem via namenenzo.nl en heb nog een 5€ kortingscode. (Net achterin een kast terug gevonden en ik moest meteen weer aan dit topic denken.) als je die wil hebben, hoor ik het wel. (En anders iemand anders. Hij is geldig tot 27-11)
Geen idee gewoon pinterestplaatjes.
Ik wil zo graag mijn woonkamer in deze kleur schilderen:
Maar ik twijfel en ik weet ook niet of het officieel wel mag. Maar ik vind mijn woonkamer zo saai momenteel 
Er hangen ook twee lelijke plafonnière die ik dan wil vervangen voor een mooie hanglamp. Zoiets:
Maar dan moet ik ook het plafond witten want de huurbaas heeft het plafond om de lampen heen geschilderd 
Het voelt als zoveel werk voor een huurhuis of valt dat wel mee? Ik heb dus nooit muren geverfd want tot nu toe ben ik steeds verhuisd binnen 2 jaar.
Ik vond het soms al raar als mensen verven/behangen rondom grote kasten tegen de muur maar met lampen is al helemaal next level.
Maar wel een prachtige kleur.