Interieurtopic #3

Ik heb alleen nog een slaapkamerlamp nodig en andere mensen hadden zoiets van ‘neen geen hanglamp’ maar ik vind de meeste plafonnieres niet leuk.

Super leuk, heb ze ook besteld!

2 likes

Ik heb deze hangen, want laag plafond en een hanglamp kan niet. Vind 'm voor een plafonnière niet onaardig.

6 likes

Ventilator met lamp eraan.

1 like

Wauw deze is perfect! Heb net onze wc behangen met een heel heftig behang.

En deze past er zo mooi bij! Thanks! (Al was de tip niet voor mij bedoeld haha)

22 likes

Mooi behang! Past zeker goed. Investeer in een mooie ledlamp, dat helpt mee!

Groetjes vanuit een ander hysterisch behangen wc :stuck_out_tongue_winking_eye::

38 likes

Weg

Hier nog een met behang

18 likes

Wauw allebei!

1 like

Wow mooi effect! Ziet er mooi uit.

Binnenkort krijgen we de sleutels van ons nieuwe huis. We gaan van een appartement naar een twee-onder-een kap woning en dat betekent ook dat we voor het eerst een huisnummerplaatje moeten regelen. Ik ben niet echt gecharmeerd van die standaard, burgerlijke plaatjes. Hebben jullie tips voor iets originelere varianten hierop?

2 likes

Haha ja je moet je ergens mee bezig houden op de vrijdagavond :joy: Gaaf zo met dat hout. Ik ga hem onthouden.

1 like

Jaren '30 nummerbord (denk nog de oorspronkelijke? Jaren '30 huis ook). Zou echt no way mijn naam op de deur willen.

2 likes

Ik denk dat ik volgende maand deze lamp aanschaf voor de slaapkamer.

13 likes

Op Etsy kun je heel veel nummerbordjes vinden in allerlei stijlen!

3 likes

Waarom niet? Eigenlijk nog niet over nagedacht hoe of wat. Misschien dat het ook alleen het huisnummer wordt,

@LaPetiteRobeNoire oh dank voor de tip, daar had ik nog niet gekeken!

1 like

Wij hebben een cijfer van beton, geen namen oid. Vind het wel mooi op onze donkere steen!

Zoals deze

image

2 likes

Ik heb mijn bordje hier laten maken. Ben er echt zo blij mee! Ik heb voor groen met botanische print gekozen, ons huisnummer en onze namen eronder.

https://instagram.com/jessicamelisart?utm_medium=copy_link

9 likes

Oh heel leuk deze!

November/december vrees ik.

Ik moet nog best wat dingen ontvangen (en bestellen)

Glasinloodraamfolie (voor 2 slaapkamerdeuren)
Nachtkastje(s) of iets wat daarvoor doorkan (hopelijk kringloop)
Slaapkamer lamp (bestellen eind deze maand)
Slaapkamer vloerkleed (later dit jaar sale?/Kringloop)
Kapstok (kringlopen?)
Woonkamer gordijnen (okergeel of donkerrood?)

Nog wat kussens en dingen voor aan de muur

En twee stoelen +een bankdeel komen later.

3 likes

Wat leuk! Bij ons past dat alleen niet bij het huis. @croissant Wij hebben strakke led-huisnummers op zonne-energie. Laden overdag op en springen in de avond aan. Ze zijn alleen best groot dus ook dat moet bij je huis passen.

1 like

Dan kijk je wel recht in de peer… zou eerder in de slaapkamer kiezen voor een lamp die aan de onderkant dicht is denk ik

4 likes