Jaloers op je fauteuil…
Veer-in-je-reet post
Heel mooi resultaat! Ik hou echt van gallery walls maar de perfectionist in mij stelt het al eeuwig uit om er zelf een te maken, want HOE doe je dat in vredesnaam?
Hoe bepaal je de onderlinge afstanden, de hoogtes, de lege ruimtes ertussen arghfhfhhffhfhfhfhfhfff
Mooi gedaan! En Frank Ocean
Love it!
Aaah dankjewel en snap ik heel goed! Dat had ik ook in mijn vorige huis, maar nu moest en zou er eentje komen.
Desenio heeft een soort van tool met templates waarmee je met hun eigen posters een gallery wall kan samenstellen. Daarin staan ook al de afmetingen van de posters:
Die heb ik gebruikt als basis en vervolgens ben ik met photoshop aan de gang gegaan hahaha
Twee vriendinnen hebben geholpen met ophangen (ok het meeste werk gedaan) en dat hebben ze zooo goed gedaan! Ik ben zo blij
Vet! Past mooi bij elkaar!
En mooie tafel, waar is die van?
Geeft je woonkamer direct een huiselijk sfeertje. Heel gezellig en veel oranje.
Thanks! Van La Redoute:
https://www.laredoute.nl/ppdp/prod-350054143.aspx#searchkeyword=Eettafels&shoppingtool=search
Wauw ik vind dit echt heeel tof
Love alle prints bij elkaar
Heeft iemand tips voor een goede voorraadkast in de keuken? Heb nu een bakkerskast staan maar omdat die open is wordt alles stoffig en vet (en harig van de katten). Wil daarom nu een dichte kast. Mag niet te breed zijn (max. 50 cm). Uiteraard al de gebruikelijke winkels gegoogled :). Dit is wat ik nu heb:
Ik heb een metod kast van Ikea, aanrader
Ja, ik zat inderdaad ook al naar vitrinekasten te kijken maar kon nog niet iets vinden naar mijn smaak. Ga nog eens even rondkijken.
Welke heb je dan? Als ik dat bij Ikea intik krijg ik meer dan 500 resultaten :). Heb je een losse kast gekocht en opgehangen? Of is er nog een staande kast die ik over het hoofd zie op de site van Ikea?
Je kan idd zelf samenstellen maar ze hebben een aantal standaard opties
Ik heb er een met ruimte voor de magnetron, maximera
Maar je hebt ook met alleen lades en planken
Oh ga ik eens naar kijken! Met ruimte voor magnetron lijkt me ook handig want dan kan ik die daar mooi naartoe verplaatsen.
Wat grappig dat je een interieurblad kocht, en de inspiratie nota bene zat op een reclamepagina van Karwei
Gewaagder dan die pagina’s van VT-wonen zelf