Interieurtopic #3

Ik vind de hoge kasten met deels glazen deuren van de Besta serie heel mooi. En dan met glas boven en dicht onder of andersom, kun je een beetje mee spelen. Maar weet niet of dit je smaak is, want het kastje dat je nu hebt is veel meer industrieel…

1 like

Dank je wel, ga ik ook naar kijken! Is mijn smaak wel, maar even kijken of het in het geheel past.

2 likes

Verliefd op m’n nieuwe lamp. :heart:

45 likes

Ik ben er ook zo blij mee!
Zoveel reacties gehad toen ik dit op instagram plaatste. Heb je de vaas ook gezien?

Die heb ik ook :flushed: ik heb de doorzichtige. Ben gek op seletti m’n halve huis staat er vol mee.

2 likes

Doorzichtig :scream::scream: dat wist ik niet.
Ja seletti :heart::heart:

1 like

Die is op yoox te krijgen.

Super cool!
Ik wil nu de paddestoel kapstok erbij. Lijkt me leuk voor in mijn studeerkamer. Jij nog dingen die je wil?

1 like

Ik ben opzoek naar een nieuwe salontafel maar ik heb geen idee wat ik zoek. Wat het echt een beetje onmogelijk maakt om te zoeken hahah

Dat maakt het wel lastig. Heb je misschien een foto van je bank of deel van je inrichting. Dan kunnen we makkelijker meedenken.

2 likes

11 likes

Ik heb de Dutchbone arabica in de grootste maat staan, denk dat die bij jou ook mooi zou werken.

Edit:
Deze:

Ik heb alleen de grote versie staan.

9 likes

Ik denk sowieso twee verschillende maat kleine tafeltjes bij elkaar

1 like
2 likes

Oeeh ik vind deze twee echt allebei heel mooi! Lief dat je zo meedenkt

Zoiets miss?

2 likes

Hoe groot is dit tapijt? Ik ben op zoek naar iets voor bij mijn bank maar weet niet of ik de 230 x 160 moet of 200 x 300. Dit zit eruit als een goeie verhouding voor in mijn nis!

1 like

Vind deze zelf heel leuk

1 like

230 x 160 is ie!

@Friemel oh deze is ook heel mooi die jij hebt! Ja ik wil denk ik ook liever een wat grotere dan ronde tafeltjes in verschillende hoogtes!
Denk dat asymmetrich/ovaal inderdaad mooi gaat zijn.

Wat fijn dat iedereen hier trouwens zo meedenkt en met dingen komt, echt leuk!

1 like

Heeft iemand hier zo een losse waskom in de badkamer? Wij gaan binnenkort onze badkamer verbouwen, en zijn nu over de laatste dingen aan het nadenken. Ik hoor van veel mensen dat de onderkant van de waskom (dus waar de kom op het meubel staat) lastig schoon te maken kan zijn.

Grote kans dat ik alsnog voor een ‘gewone’ brede wastafel ga, maar kan maar beter even research doen haha.