Interieurtopic #3

Oeh ja deze vind ik wel mooi! En past qua kleur ook bij de vloer denk ik. Ik ga even kijken bij la redoute

Wij gaan wsl deze tafel kopen, vind hem echt super mooi! Nu alleen nog kijken voor stoelen

12 likes

Waar is deze van?

1 like

Deze stoelen zijn leuk zeg! Waar zijn ze van?

1 like

Van aimetestudio, gaaf he! Is er in verschillende kleuren en je kan de poten ook anders doen. Ze hebben een showroom op afspraak in Rotterdam

1 like

Ik heb er een met een klein en groot vak. Klein vakje gebruik ik voor rest en de grote voor PMD. Werkt ideaal vind ik! Ik hoef geen groenafval te scheiden (ondergrondse container). Esthetisch ook verantwoord want staat in vol zicht en dicht stinkt ie nooit :tipping_hand_woman:

3 likes

Van Made! Het model heet Knox

1 like

Hoe lang heb je erop moeten wachten? :sunglasses: dat houdt mij toch wel tegen om daar iets te bestellen als ik alle berichten over Made hier op het forum lees. Hun spullen zijn zo mooi!

Drie maanden :thumbsup:

1 like

Hebben mensen hier ervaring met keramieken bijzettafels? Ik zie er een paar die ik leuk vind bij SKLUM, maar ben bang dat ze snel breken o.i.d… wat denken jullie?

Heb je eerder bij SKLUM besteld? laatst las ik hier ook over SKLUM, ik en anderen hadden slechte ervaringen. Wel mooi tafeltje

2 likes

Slechte ervaringen qua kwaliteit of service?

Zelf nooit besteld maar een vriendin van me had een kapotte bank, die moest toen in z’n geheel terug naar Spanje en ze kreeg een tijdstip ±24 uur waarin deze opgehaald kon worden… moest ze dus 2 dagen thuis blijven :sweat_smile: maar met een bijzettafel lijkt me dat minder van toepassing.

2 likes

Service, heb uiteindelijk twee keer de verkeerde tafel gekregen en toen met moeite mn geld terug. Was een maandje geleden in dit topic maar dan nummer 2

Ik volgde een Instagram waar ze hele dikke marmerenbladen verkochten, volgens mij kwamen ze uit Spanje/Portugal? Was er in allemaal verschillende kleuren en heel mooi….

Weet iemand welke ik bedoel?

1 like

marmertafel.nl of themarblelab.nl ? Die ken ik via interieurjunkie

Heeft iemand ervaring met glas vervangen naar hr++ in een woning? En specifiek: moet je dan per se de buitenkozijnen schilderen daarna of niet? (Als er recent geschilderd is)

Hebben jullie tips voor interieur instagram accounts met echt een leuke stijl? Dus niet zo beige of alles helemaal strak :smiley:

Bij ons moesten er nieuwe latjes geplaatst worden op de buitenkant en die latjes moeten wel geschilderd worden, die zitten alleen in de grondverf. Verder moet de rest nog gedaan worden, maar denk als het vers gedaan is dat dat niet per se nodig zou zijn.

1 like

Vind zelf ra studio interior design leuk om te volgen. Qua budget alleen totaal niet in mijn prijsklasse maar toch :wink:

1 like

Mijn kozijnen waren net geschilderd en toen de ramen laten vervangen. Inderdaad er komen dan latjes aan de buitenkant. Die moet je dan nog even schilderen maar dat is ook alles.

1 like