Ja ze hadden ook wel kleurenstalen inderdaad, maar dan bv maar 1 tint rood of donkergroen en 45 tinten wit haha. Hadden ze bij bruynzeel ook wel meerdere opties per kleur?
Ah dat weet ik niet precies, wij zijn namelijk heel saai voor een donkere keuken in grijstint gedaan dus hebben maar beperkt gekeken. Ik zag wel heel veel andere stalen liggen maar misschien ook per keuken afhankelijk van wat mogelijk is!
Op hun website zie ik dat ze per keuken aangeven in welke kleuren die keuken beschikbaar is.
Alle showrooms zijn idd wit en zwart enzo. Maar sommige keukenwinkels kunnen voor iets meerprijs leveren in alle RAL kleuren. Daar zou je even specifiek naar kunnen zoeken bij jou in de buurt. Of kijken in het keukentopic op tweakers of ze daar tips hebben, daar weten ze echt heel veel!
Ik heb juist best wel wat kleur gezien, blauw, rood, terra. Wij hebben een grijsgroene keuken gekocht waarvan we de kastjes ook in de showroom hadden gezien. Dat was bij Brugman, maar we zijn echt wel 10 winkels langsgeweest.
Ik ben op zoek naar een nieuw bed en heb nu mijn zinnen gezet op een roze bed, het mag echt girly zijn. Dit bed komt voorlopig uit de selectie, maar heeft iemand nog tips voor iets vergelijkbaar? Vereiste is minstens 180 breed en het liefst dus geen boxspring omdat ik dat nogal lomp vindt ogen, ik hou dus echt meer van deze stijl.
Deze is dus van Ma.de, heeft iemand hier ervaring mee? Zowel qua kwaliteit als qua service?
Mooi! Wij hebben een velvet bed van Made, was makkelijk in elkaar te zetten en kwaliteit is ook nog goed (2 jaar oud nu)
Ja dat als je nu besteld je medio 2023 je bed hebt
Ik zit eraan te denken om deze tussendeur zwart te verven, wat denken jullie? En wat zouden jullie met de kozijnen doen? Ik denk zelf ook zwart, alleen boven de deur zit ook nog hout, wat ik liever wit wil houden. Tot waar zouden jullie verven?
Oh echt? Het bed dat ik wilde was binnen enkele dagen leverbaar, maar andere stuks waren idd soms enkele weken wachttijdâŠ
Zou de kozijnen wit laten, hebben wij ook bij onze zwarte deur. Vind het totaal niet storend!
Wij hebben alle deuren zwart laten schilderen en de kozijnen wit gehouden, minder werk en ik vind het zelf ook mooier.
Jouw hond
Hahaha helemaal knock-out na heel wild spelen.
Ik vind dat Made over het algemeen wel netjes is met het vermelden van de levertijd. Staat er 12 weken dan duurt het ook echt 12 weken en niet 40050505050 . Beter dan zaken âdirect op voorraadâ en dan een halve week niks horen âmevrouw, we krijgen het in oktober weer binnenâ en nu âEind november wordt het waarschijnlijk geleverdâ.
Ojaaa dat is inderdaad wel mooi zo! Thanks! Scheelt weer wat werk haha.
Wij zijn goed geslaagd tijdens het woonshoppen vandaag Alleen die levertijdenâŠ
Het tvmeubel komt half januari aan & de stoel (met een andere stof) komt half februari pas.
Dit had ik me van tevoren niet helemaal gerealiseerd maar we overleven het ook wel even zonder deze spullen
Het laatste half jaar zijn er door de wereldwijde container en haven crisis (door COVID) wel heel veel problemen. Ik heb op een lamp en twee kasten maanden langer moeten wachten dan aangekondigd, dus houd daar wel rekening mee
Nou⊠mijn eettafellamp is enorm vertraagd geweest, heb er uiteindelijk 7-8 maanden op moeten wachten
Ik heb hem bij Rofra Home gekocht!