Interieurtopic #3

Een goede tegelzetter kan die storytiles er zo uithalen zonder de andere regels te beschadigen hoor, vul je ze op met de witte

2 likes

Vandaag is ons tapijt geleverd maar ik twijfel over de maat. De bedoeling was om telkens de voorpoten van de bank, stoel en tv meubel er op te zetten, maar het tapijt komt er dan maar net onder. De breedte lijkt dus net te kort, lengte is ok. 200x290
Er bestaan een maat groter maar die is 240x330 wat misschien wat groot is voor de eerder kleine woonkamer?

Tapijt

Woonkamer:weg

Iemand tips?

2 likes

Was ik ook net aan het denken, we gaan het proberen!

2 likes

Wat @Flippie zegt denk ik ook. Wij hebben ook alleen onze bank op het kleed, tvmeubel en 2 stoelen niet, en dat staat prima. Denk dat het kleed een goede maat heeft!

2 likes

Ik zou het tv meubel er ook niet opzetten.
Mooi kleed wel! Van waar komt het?

2 likes

Ik heb ook zo’n soort kleur op de muur, en heb dit dekbedovertrek (van de Primark, oud).

Donkerblauw vind ik er mooi bij staan, en in de bloemen zit o.a. die paars, groen, roest. Ik denk dat zoiets ook mooi bij jullie staat!

La redoute, tot maandag nog met korting:D

Het staat inderdaad beter zonder tv meubel erop! Bedankt voor de tips

2 likes

Vandaag naar de woonboulevard geweest voor een salontafel. Alles was te laag of onze stijl. Zag ik een hoge basic op de ikea site, maar daar zijn de reviews niet zo goed van.

Mintgroen? Als een contrastrerende kleur?

Heel mooi en de muur erboven ook verven lijkt me echt prachtig

2 likes

Volgens mij heb ik deze tegels gekozen voor mijn badkamer (toevallig nu die wand aan het tegelen haha). Grappig om zo tegen te komen. Vond ze zelf ook erg mooi.

Bij ons komen ze dan wel gedraaid (horizontaal) en halfsteens.

3 likes

Ga je hier of op insta resultaat posten?

2 likes

Niet hier denk ik, mss in mijn stories. Heb ook een mini badkamer dus denk ik nog best lastig te fotograferen. Wil best tzt anders een foto dm’en! Kan niet wachten tot ze klaar zijn haha.

1 like

https://www.laredoute.nl/ppdp/prod-350153447.aspx#shoppingtool=treestructureflyout

Deze kwam ik net tegen :slight_smile:

1 like

Vet tegeltje! Mooi dat ze allemaal uniek zijn. Hoe gaan jullie tegelen? Rechtopstaand of vissengraat?

1 like

Ik kom er niet aan uit welk tv meubel we moeten kopen.

We wilden eigenlijk het tv meubel barbier van zuiver in walnoot kopen,maar vinden deze toch wel erg klein (120 cm). Ook het donkerbruine tv meubel class van Dutchbone vinden we erg mooi, maar deze is weer te groot (180 cm). We willen het liefst een tv meubel van ongeveer 140-150 cm.

Nu hebben we de volgende opties, maar kunnen niet kiezen. Qua inrichting hebben we blauwgrijze en zwarte meubels, een grijsbruine houtlook tegel en donkerblauw en zandkleurige geverfde muren. Voor optie 1 ben ik bang dat dit wat te rood is voor bij onze blauwe muur.

Mochten jullie nog andere vergelijkbare tvmeubels kennen…

1. 20190731020101001564528231

2. download.jpeg[poll type=regular results=always chartType=bar]

• Nummer 1
    [/poll]
  • Nummer 1
  • Nummer 2
  • Nummer 3

0 stemmers

1 like

Er zijn voor de Ikea Besta serie nieuwe deurtjes in deze stijl. Misschien is dat iets. Ze heten Bjorkoviken. Qua maat kan je dan ook makkelijk zelf iets samenstellen.

2 likes

Ja ik vind die wel heel leuk, maar best wel druk voor een tvkastje. We willen als salontafel een tafel met zwarte tegels bestellen en ik vind die combi dan erg druk worden.

Klinkt raar maar beige past hier ook wel goed bij.

Maar bedankt voor de tip. Ik heb zo’n bed en nieuwe huis heeft geen kleur. Deze komt op mijn lijstje.

5 likes

Heeft iemand Iets Salie, Midden Salie, Midden Tijm of Tranquil Dawn van Flexa op de muur?