Wij hebben Vintage Yellow van Perfection in de babykamer. Is meer geel dan mosterd.
Of wrappen? Daar hebben wij niet voor gekozen omdat we nogal bewerkelijke frontjes hebben maar was wel een serieuze optie.
Wij hebben dus donkerblauw. Hier even een snelle impressie waarbij nog een lade en deurtje missen, de verf droogt langzaam in de herfst
Dit zijn ze, ze zijn er in heel veel kleuren ook.
ik vind ze nog wel mooier bij jullie door die witte voeg
Heeft iemand de zwarte gootsteen en/of kraan met handdouche van IKEA en is het extra onderhoud? Ik vind het zó mooi maar het moet voor mij wel een makkelijk te onderhouden gebruiksvoorwerp zijn. En nee we gaan geen waterontharder installeren.
Ik heb zelf net de Zellige Turchese van Marazzi erop gezet (moet ze alleen nog voegen). Denk dat deze wel een mooi contrast geven met de gele wand, en dat het aardig in de buurt komt van de IXXI kleur.
-Weg-
Mooi! Tegel je zelf? Is dat moeilijk? (Ik twijfel om het in mijn nieuwe huis zelf te doen)
Eerste optie is inderdaad te donker. Tweede optie vind ik erg gaaf, mooi contrast met je lichte blad en zwarte keuken!
@Shaaar ; Ik moet bekennen dat ik een handige vader heb die geholpen heeft. Was niet erg lastig, maar hebben ook weinig moeten snijden (alleen achter stopcontact) en het is een klein oppervlak met simpele tegel. Kan me voorstellen dat als je meerdere wanden doet, of een hexagon tegel, het een stuk lastiger wordt om alles gelijk te krijgen.
Ik heb ook zelf getegeld en dat is zeker goed te doen!
@SpeedOfSound Ik zou niet de IXXI nemen als leidraad qua kleur, eigenlijk. Die kan zo een ander plekje in je huis krijgen, dus het zou zonde zijn als je tegels (die wel definitief zijn) daarop baseert terwijl het niet je echte lievelingskleur is.
Nog wat kleurenopties die je aanspreken, als je liever licht wil. Allemaal van de Designtegels Instagram. Wellicht een beige/natuurlijk ogende tegel? Wel meer textuur, spannender dan wit maar toch rustig en alles past erbij!
Optie 3 vind ik erg mooi!
Wat tof zeg, een witte kraan bij die witte wasbak!
Vrienden van ons hebben een groene keuken met houten blad. Beetje best of both worlds? Vond het heel tof!
@SpeedOfSound Wij gaan komend jaar verbouwen en gaan op meerdere plekken in huis voor tegeltjes van winckelmans. Die zijn mat en in diverse vormen en afmetingen te krijgen waardoor je er ook patronen mee kunt maken.
Ik vond de matte keuken die we hebben uitgezocht niet matchen met glimmende tegels dus vandaar dat we op die Winckelmans uit zijn gekomen.
Ik heb zelf ook nog een vraag over mijn keuken. Wij krijgen diverse maten laden naast elkaar en hebben een beetje een probleem met handgrepen.
De grepen die we willen zijn in 16, 26 en 36 cm verkrijgbaar.
We krijgen een la van 45 en een van 90 naast elkaar. We hebben nu op die van 45 een greep van 16 en op die van 90 een greep van 36 omdat dat in de winkel er het beste uitzag qua verdeling hoe de greep op de la valt maar nu thuis ga ik toch weer twijfelen omdat we dan dus verschillende maten grepen naast elkaar gaan krijgen.
Als ik het uitteken kan het best maar die eeuwige twijfel
Wat zouden jullie doen? Is dit storend of niet?
Dit zijn de grepen, rvs en robuust
Vind ik zeker niet storend, net normaal toch?
Ja ik vind het er ook goed uitzien zo!
Wij hebben ook een keuken uitgezocht voor ons nieuwbouwhuis. Gaat dus nog wel even duren, maar ben erg blij met de tekeningen! Het was even puzzelen want het moest in een vrij smalle ruimte, maar het is gelukt!
-weg
De hoge kasten lijken op de render eerder zwart maar het is donkerblauw.
Wauw prachtig!
In ons vorige huis gehad(gootsteen) en geen water ontharder en ik vond het heel erg mee vallen. We hebben nu gouden kranen en spoelbak en dat vind ik een grotere ellende eigenlijk.
Ik heb mijn keuken wel eens geplaatst hier. Wij hebben een donkerblauwe keuken(met gouden accenten) en ik vond de tegels ook heel lastig. Ik vond van die schub tegels of visgraat heel leuk maar toch bang dat ik die binnen een jaar zat zou worden. Uiteindelijk hebben we gekozen voor handgebakken Friese witjes(kleintjes van 10x10) en dan storytiles in dezelfde maat er random doorheen. Vind het heel leuk geworden, het zou me echt een beetje pijn doen als ik ooit zou verhuizen omdat iedereen in ons gezin zelf een tegel uitgekozen heeft.
En nu ik toch in de reageer modus zit: alle tips voor mooie en kwaliteit(!) Tv meubelen zijn welkom. Wij hebben een taps toelopende woonkamer dus dat maakt bijv een besta systeem dat hangt oid niet mogelijk.