Interieurtopic #3

Ja, leuk. Ik heb helaas geen stopcontact maar als ik iets op batterij kan vinden is dat ook al cute

Haha ik dacht, heb je nou een random foto van Nydia van Voorthuizen aan je muur hangen? Maar dat is die damn honey-kalender zeker?

Idd een lamp zou leuk zijn en misschien wat prints op die muur links? De print op dat plankje valt best wel weg dus misschien kan die daar hangen met nog wat andere dingetjes.

Of een paar kleine hangplantjes aan dat plankje hangen?

1 like

Ja de kalender idd! Super leuk. Eerst was daar ook ruimte maar het kledingrek staat scheef dus dat zit nu vast met tie-wraps, maar ik durf zelf niet te timmeren of boren en daar zit nou eenmaal de spijker. Voor prints kan zo’n tesa ding wel

1 like

Je zou ook hangplantjes aan het gouden rekje kunnen hangen, dan voelt het net alsof een een plant op de kast staat maar kan hij niet omvallen.

4 likes

Oh help. De kast van Zuiver die ik graag wil heeft nu 14% korting. Dat is al best veel toch? Ik durf nu niet te wachten tot Black Friday.
Ik heb er gewoon al de hele dag buikpijn van. Ik en keuzes maken… :upside_down_face:

3 likes

Ik ben op zoek naar een dienblad voor op de keukentafel. We hebben een tafel van 3 meter en ik ben inspiratieloos wat ik aan decoratie er op kan zetten.

Ik kom niet verder dan de standaard kaarsenplateaus maar wil iets groters waar ook een vaas met bloemen op kan staan. We hebben een licht steigerhouten tafel met grijs/groene stoelen. Hebben jullie tips?

1 like

Gewoon doen. Vaak is het op black friday duurder toch juist dan de weken/dagen ervoor. En volgens mij ‘hoeft’ zo’n bedrijf als zuiver ook niet aan die waanzin mee te doen. Is geen mediamarkt of een grote winkelketen oid.

1 like

Misschien een groot plateau/dienblad van marmer? Ofwel in het grijs of donkergroen bijvoorbeeld? Ik weet niet zeker of een grote vaas er mooi op staat, maar misschien kan je een mooie grote vaas uitzoeken die mooi staat bij het dienblad? En dat je dan wat leuke kandelaars en eventueel een klein vaasje met enkele bloemen of een klein plantje op het dienblad zet. Dan wordt het misschien wat speelser dan dat je alles op een heel groot dienblad zet.

1 like

Wil je het dienblad om de tafel te beschermen? Of kan 't ook zonder dienblad?

1 like

Oh goede! Ik heb ING en wil bij Fonq kopen.

1 like

Het mag ook zonder dienblad. Dit is wat er nu op staat…behoorlijk karig :sweat_smile:
Ik heb wel vazen maar vind dat alleen leuk staan met een bos bloemen. Die pluimen heb ik wrl eens geprobeerd maar dat is het dan bij mij toch weer nét niet. In mijn hoofd is het altijd leuker.

2 likes

Oké besteld! :raised_hands:t3: Vrijdag wordt ie geleverd en in elkaar gezet door Fonq.

Ik heb trouwens besloten toch geen grote planken meer te doen in de nisjes, maar te gaan voor 2x fotoplanken in de nissen.

26 likes

Heeft iemand ervaring met meubels (banken) van Sissy Boy? Ik heb de “Sir” op het oog, zat goed in de winkel, maar vind ‘m nogal duur. Met katten in huis en een baby op komst durf ik geen dure bank en fauteuil te kopen :pleading_face: We gaan van verlepte slaapbank van IKEA naar eindelijk ‘volwassen’ meubels (hele inboedel) en dat maakt het extra moeilijk :’)

Of is een degelijke bank met een stevige zit, wel een beetje hip, onder de 1000 euro onrealistisch?

Mooi! Ik kwam hier net om te posten dat Goossens 15% korting heeft op alles van Zuiver.

Meer dan 15% verwacht ik ook niet te kunnen vinden. Ik heb deze salontafel besteld:

25 likes

Ik zag laatst in de kringloop een leuk bijzettafeltje met ingelegde tegels maar deze is ook leuk :blush:

1 like

Ik vind deze stijl zoooo leuk, voor mezelf dan in het wit maar mag even geen grote uitgaven van mezelf doen haha. Wil je een foto in dit topic plaatsen als je hem binnen hebt? Vind de foto’s van zuiver niet echt duidelijk…

1 like

Oh leuk die heb ik ook! Echt een mooi tafeltje :blush:

2 likes

Heee deze heb ik ook, nog steeds fan van deze stylo. Alleen gaan er wel veel kruimels in de naden zitten…

1 like

Ik zocht ook een stevige zetel en kwam snel boven de 1000 uit. Misschien dat een 3zit haalbaar is, maar een L zal je niet goedkoper vinden vrees ik

2 likes

De levertijd bij Goossens is 6 tot 8 weken (lang, maar het wachten waard i.v.m. de korting), dus ik weet niet of ik er dan nog aan denk om eerlijk te zijn. Maar ik lees dat meerdere meiden hem hier hebben, wellicht kunnen zij een foto posten? Op de site van fonq staan ook wat klantenfoto’s en instagramfoto’s, misschien geeft dat een beter beeld? En voor de rest staat ie voor mijn gevoel in bijna elke winkel waar ze Zuiver verkopen.