Interieurtopic #3

Leuk dat jij hem ook hebt! Krijg je de kruimels er wel weer uit?

2 likes

Wow ik zie nu pas de levertijd :grimacing: Goede tip de instagram van Fonq, ga ik even checken :slightly_smiling_face:

1 like

Ja het is volgens mij niet de Instagram van fonq zelf, maar als je op de productpagina kijkt op fonq,dan wordt er gelinkt naar instagramfoto’s van mensen met deze tafel die Fonq hebben getagd.

2 likes

Ik heb een bank van Sissyboy en ben er echt heel tevreden over! Heb hem nu 1,5 jaar, dus niet enorm lang, maar hij ziet er echt goed uit en zit ook echt hemels. Ik weet niet welk materiaal de bank heeft die je op het oog hebt, maar ik heb the Duchess (driezit) en dat is van een soort velvet/fluweel en dat is ook makkelijk schoon te maken/houden.

2 likes

Mijn sissyboy bank is al ruim 3 jaar oud en ziet er nog perfect uit, en m’n zusje (met huisdieren) heeft dezelfde en ziet er ook nog heel goed uit. Dus ze kunnen ook wel wat hebben. Sir is wel een nieuw model natuurlijk, weet niet of die ook bij woood gemaakt worden

2 likes

Mocht de bank zelf nog wel prima zijn, dan zou je voor nu ook een andere hoes kunnen kopen? Ik heb een IKEA bank waarvan vooral de hoes af was, dus heb bij soferia een donkergroene fluwelen hoes gekocht. Ziet er al veel beter uit! Liefst had ik ook een nieuwe bank, maar de hoes was maar 230 euro en de bank die ik wilde 1200 euro.

4 likes

Oh ziet er meteen heel anders uit!! Wij hebben de Beddinge, niet echt de mooiste bank, maar zo’n hoes doet veel :open_mouth:

@Hendrik @Falula thanks! Nu hoop ik de bank ooit met een korting of een showroommodel te scoren :grimacing:

Zou dan ook even bij Bemz kijken! Prachtige hoezen voor IKEA banken:

4 likes

Bij soferia hebben ze ook mooie hoezen, zelfde idee als bemz. Ik heb een hoes die geadviseerd wordt voor als je dieren hebt. Ben er erg blij mee (al is de bank nu te groot voor mijn woonkamer, dus ook weer op zoek)

1 like

Waar kan je nog meer relatief goedkope gordijnen halen zoals bij de Ikea en kwantum?

Ik ben eigenlijk opzoek naar die kant en klare, die wel minimaal 265 cm lang zijn, maar bij ikea vind ik net niet een kleur waar ik blij van word.

Jysk? gamma? Kwantum? Leenbakker?

1 like

Heeft iemand tips voor een extra lang tafelkleed? We krijgen morgen onze tafel van 2.80, normaal gebruiken we gewoon stoffen placemats maar met de kerst komt mn hele familie hier eten dus wil ik de tafel extra goed beschermen (hij is geolied en niet gelakt). Alles wat ik kan vinden boven de 3.20 is wit of creme, niet wat ik zoek.

Je zou eens bij zeil kunnen kijken, je hebt tegenwoordig ook zeil wat zachter en flexibeler is en dus niet dat ouderwetse. Dan kun je zelf de lengte bepalen.

Wij hebben bijv een hele mooie van de Jysk maar bij het tuincentrum hebben ze het hier ook.

2 likes

Misschien zelf stof kopen op maat knippen en randjes omslaan en korte steek erin?

1 like

@Perzik goeie, bedankt!

@Broodrooster heb ik ook aan zitten denken maar mijn naaiskills zijn nog steeds 0 (al heb ik me al vaak voor genomen een cursus te gaan volgen)

1 like

Ja daar hebben ze mooie idd, maar ik zoek goedkoper!
Ik moet 3 ramen bekleden en ik zocht meer in de hoek van 40-60 euro per raam.

2 likes

Wij hebben hetzelfde probleem, we hadden een leuke van Dille & Kamille van 300/320 geloof ik maar die was dus gekrompen in de was waardoor ie te klein was geworden! Hou hier wel rekening mee dat je dus een extra lange moet halen…

Heb er toevallig deze week 2 bij La redoute besteld. En een andere bij Dille & Kamille maar dan van 350

2 likes

Goed om te weten van Dille en Kamille, vond ik erg mooi maar sla ik toch over dan!

@Feather ook een goeie, bedankt!

Is er geen zeegroen, okergeel of houtkleur mogelijk? Anders zou ik voor wit gaan.

Dat met die kruimels heb ik ook, nog niet echt ee oplossing voor. Misschien een tandenborstel? :sweat_smile:

1 like