Goedemorgen!!
Heeft iemand van jullie zo’n welbekende ‘Werk aan de muur’? Bekend van VT-Wonen, weer verliefd op je huis.
Ik ben erg benieuwd naar de ‘textuur’. Is het eigenlijk gewoon een poster in een lijst of lijkt het echt op een schilderij? Heeft iemand een foto van zeer dichtbij voor mij?



