Heel erg bedankt voor het meekijken! Die eerste lijkt mij wel wat!
Heeft iemand ervaring met deze bank? Ik ben vooral benieuwd of ie ook lekker zit als je in het midden zit en of het niet een te erge hangbank is
Volgend jaar gaan wij verbouwen en willen wij een pvc vloer laten leggen. Heeft iemand een aanrader voor een winkel in omgeving leiden/Den Haag. Mag ook iets verder weg zijn.
Er komt ook een nieuwe keuken en nu keek ik naar inductie kookplaten met afzuiging. Zelf kwam ik op een bora pure uit. Probleem is exacte prijs staat niet op internet en zal dus wel heel prijzig zijn. Iemand hier nog aanraders voor een inductie kookplaat met afzuiging.
Ik krijg al rugpijn als ik er naar kijk.
Wij hebben net een keuken besteld en ons een beetje verdiept in die kookplaten en kwamen wel uit bij bora qua beste prijs/kwaliteit. Volgens mij hebben we rond de 2100 nu betaald voor de pure
Ik heb deze zelf niet, maar vrienden hadden hem wel en ik kan hier echt niets mee haha. Behalve plat op liggen misschien. Zitten gaat niet, behalve rechtop op het puntje, want hij is te te diep. Maar ik kan sowieso niets met banken zonder armleuning.
Het is heel erg een hangbank. De zitting is vrij diep. Wel heel fijn om op te chillen!
Mag ik vragen waar en wanneer je de pure gekocht hebt?
Ik zou online een aantal offertes aanvragen voor de bora. Ik heb offertes aangevraagd bij 123apparatuur, keukenloods en veldkamp keukens en uiteindelijk net iets onder de âŹ2000 betaald en in mei besteld (wel pas zeer recent geplaatst). Ik heb ook de offertes van de andere partij gebruikt om nĂłg lagere prijzen te krijgen (âpartij X vraagt âŹ2050, kan je me een betere prijs gevenâ). Kan gewoon per mail, dus is niet ongemakkelijk. Uiteindelijk bij 123apparatuur gekocht.
Dankje! Denk dat ik dat ga doen. Durf in het echt niet af te dingen via de mail gaat dat een stuk makkelijker.
Bij inter mat en twee weken geleden gekocht!
Je hebt deze ook met leuningen toch? Zonder kan je er namelijk niet heel chill op zitten vind ik
Ik heb die op het oog gehad toen ik ging kijken voor meubels. Was gek op de kleur maar vind hem te hangerig en de kwaliteit van de hoes was ruk. Sibling heeft die bank op de logeerkamer en hij staat daar met een reden.
Ja dit is een soort los ding waarmee je een hele bank kan opbouwen, ik weet niet of ik genoeg ruimte heb voor de grote
@anon91169173 welke heb jij nu?
Ik heb deze en nog de losse hocker.
Wij hebben 'm laten leggen door vloeren.van.bart en waren heel tevreden! Is niet de meest budget optie, omgeving DH.
@Luzarl dit was mijn optie 1 tot ik erop ging zitten. Ik vond 'm te diep, te laag en te dun. Heb uiteindelijk de Norsborg gekocht. Kivik is ook leuk, maar daar vond ik zelf de armleuningen te laag van.
Wordt het door zzpâers gelegd of door hun zelf?
Ik weet niet hoe precies de constructie zat, bij ons is het gelegd door mensen die niet bij hem in dienst waren volgens mij maar uit een familiebedrijf kwamen. Maar van het bedrijf zelf kwamen ook elke dag langs om te kijken hoe het ging en te controleren of het lekker liep. Wij waren mega tevreden over de mannen die de vloer hebben gelegd, echt onwijs vakwerk en enorm vriendelijk. Alles waar ze over twijfelden (wij hadden wat rare dingen in het huis, zoals doorlopende kozijnen, kruipluik dat mooi weggewerkt moest midden in de gang) stemden ze eerst weer onderling af. Dus zit iig goede (kwaliteits)controle op!
Wij gaan dit bedrijf ook vragen voor vloeren boven en gordijnen, als we het uiteindelijk niet zelf gaan doen.
Deze bank heb ik geen ervaring mee maar hij ziet me er niet heel comfortabel uit moet ik zeggen, geen duidelijke rugleuning en die kussens lijken me steeds verschuiven.
Dat gezegd hebbende snap ik niet waarom iemand nĂet lekker onderuit zou willen zakken op een bank en ik ben ook quasi beledigd als iemand bij mij nĂet zijn voeten omhoog doet.
Bedankt! Ff opzoeken
