Wat een prachtige tafel! Waar heb je die vandaan?
Thanks! Het is deze tafel van Made (wel uitverkocht) https://www.made.com/nl/hampson-4-persoons-ronde-eettafel-messing-en-pruimpaars-glas
Wij hebben in het hele huis vloerverwarming en ik vind het dus niet altijd ideaal. In de winter mis ik een plek om natte jassen/sjaals/handschoenen even te kunnen drogen (kun je in principe wel op de verwarmde vloer doen, maar vind ik niet zo handig).
Het is geen enorme ramp en er valt prima mee te leven, maar als ik mag kiezen zou ik wel ergens een radiator in huis willen. Zou er persoonlijk geen spijt van hebben dus 
Ja heel herkenbaar! Ik heb heteluchtverwarming in huis en ik mis ook af en toe een radiator. Als we de badkamer laten doen neem ik in ieder geval een radiator op elektra.
Herkenbaar! Ik leg net gewassen natte truien ook altijd op de grond.
Heel mooi zo bij elkaar! Heb je de lamp Sinnerlig van de Ikea en het onderste gedeelte eruit gehaald?
Haha ja, het onderste gedeelte stoorde me omdat het voor de spiegel hing. Dus heb het in de lamp zelf geduwd.
@EllaFitzgerald
Van made.com en ik vind van wel. Heb er al 2 jaar plezier van
Geniale life hack. Meteen ziet de lamp er anders uit 
Wat voor en welk merk verf gebruiken jullie het liefste om houten meubels te schilderen in een kleurtje?
Fusion mineral paint! Speciaals verf om meubels te verven!
Het probleem hiermee is alleen dat wij best wel tv-kijkers zijn en dat afstand tussen de muren bijna 6 meter is. Ik vraag me af of dat niet te ver is. Maar het ziet er wel heel gezellig uit, ik had hem zelf nog niet zo bedacht!
Wij hebben hetzelfde huis qua indeling & indeling meubilair en de bank daarom iets van de muur af gezet. Dat geeft ons ruimte om achter de bank wat grote planten neer te zetten en het speelgoed van de kinderen. En dan zit je dus ook niet zo ver van de tv af.
Tv meubel meer in de hoek, en dan je bank een kwartslag draaien richting de tuin?
Als het mijn huis was zou de bank draaien zodat je naar buiten kijkt, met dan achter de tv een leuk dressoir. Heb mijn bank thuis ook naar de openslaande deuren toe staan. Maar scheelt dat we geen tv bij de bank hebben, maar in een ander gedeelte. Dan ben je veel flexibeler hoe je het indeelt. Anders zit je idd wel redelijk vast aan hoe je het nu hebt.
Ohhh ik vind keuzes maken voor werkblad voor onze keuken zo moeilijk! Qua budget kunnen we niet voor echt steen gaan oid. Mijn man wil opeens donker blad en steen. Ik weet het oprecht niet meer. Dacht nu aan deze combi:
We hebben veel houten accessoires en een houten (laminaat) vloer. Ik wou eerst een lichter houtlook blad, maar dat is misschien too much al dat hout bij elkaar…
I like it.
veel sfeervoller dan bijvoorbeeld all white hoogglans of zwart mat etc.
Mijn vriend en ik laten in ons nieuwe huis een PVC-vloer leggen. We hebben nu een mooie op het oog, maar hij is wel relatief donker. Beiden vinden we dat erg mooi, maar ik ben bang dat het als geheel te donker oogt. Het is wel een vrij lichte woning, met een woonkamer op het Zuiden. Heeft iemand hier een donkere vloer en zo ja, hoe bevalt dat? En wat voor meubels heb je verder (licht/donker)?
Waar zijn de stoelen van? 
ik heb wel eens ergens gewoond waar een donkere laminaatvloer in zat, en ik zou het zelf nooit gekozen hebben maar het stond eigenlijk heel goed. Totaal niet donker of storend.
Het was verder een kleine, maar lichte woning met hele hoge plafonds en hoge grote ramen.
Ik had eigenlijk allerlei meubels door elkaar, maar geen zware of massieve meubels. Beetje mid-century modern met veel smalle pootjes en best veel met kleur (bv een lichtroze bank) en verschillende kleuren hout. Ik zou denk ik alleen niet dezelfde kleur hout doen (ik had een tafeltje dat dezelfde kleur had en dat stond niet echt vond ik) en vooral niet zware meubels
Edit: dit is helemaal niet hoe mijn huis eruit zag maar het is wel een beetje vergelijkbaar qua sfeer met de donkere vloer. Ik had ook witte muren trouwens.
Ik heb een donkerbruine vloer en ik ben er erg blij mee! Zelfs met donkere houten jaloezieën niet te donker. Heb wel veel ramen. Hoe donker is de vloer die je mooi vindt?


