Ik heb een donkere vloer en ben er zo ontzettend blij mee! Ik vind het veel sfeer geven en warm staan. Heb hier eerder dit jaar nog een vraag erover gepost met mijn twijfel, maar ben super blij dat ik het wel heb gedaan. Ondanks dat iedereen je waarschuwt dat het donker en klein wordt in huis 
Ik heb op elke muur in de kamer de kleur Skin Powder op de muren en hoge witte plinten. Mijn banken zijn zwart leer, hoogglans wit tv meubel, groot beige kleed, donker bamboe/rookglas salon tafel, beige linnen gordijnen. Dus wel lichte elementen, maar ook een paar donkere meubels.
Maar ik zou het zo weer doen.





