Ik heb deze met leuningen, vind hem echt heerlijk chill en iemand kan er ook prima een nachtje op tukken. Ik heb heel veel kussens dus als m’n pa (oude minder mobiele man) langs komt dan gebruikt hij die achter z’n rug. Maar ik zit zelf altijd gewoon met de benen omhoog. En chill dat je de hoezen kan wassen. Ik ben dus fan
Wat ik enorm mooi vind zijn eikenhouten deuren, maar dan in de industriële look. Vooral in een nieuwbouwwoning lijken me deze echt veel sfeer geven:
Net even wat anders dan de standaard stalen deur die iedereen nu lijkt te kiezen.
Vind het bijna jammer dat ik geen plekje voor zo’n deur in ons (oude) huis heb haha.
Ze hebben echt heel veel merken en keus daar hoor! Niet alleen laminaat van 2 euro ze hebben ook quickstep, wij hadden dat (quickstep impressive) beneden vond dat heel mooi. Maar weet niet wat dat daar kost, normaal kost dat iets van 25 ofzo.
Maar als je toch het laminaat van 2 euro wil, wij hadden dat op zolder. Was wel ook lastiger leggen, kwaliteitsverschil merk je dan wel. Maar voor op zolder of in een woning waar je niet heel lang denkt te gaan wonen is het wel prima.
Zondag deze muur van mint groen naar deze kleur geschilderd. Gister nog wat touch ups gedaan want het is zo vroeg donker dat ik het niet meer zag en nu is het klaar
Haha, ik heb idd zoiets op de muur ernaast! Het is een kleur genaamd biscuit, maar geen idee van welk merk. Haal altijd verf bij mijn lokale verfwinkel. Maar ik vind het mooi staan bij elkaar! Het raakt elkaar ook een bij 1 wand. Ze hebben beide wel dezelfde soort ondertoon qua warmte vind ik
Welke bank had je ook al weer en is die fijn?
Haha wat grappig. Ik ga dit weekend een muur van deze donkergroene kleur naar mint verven.
Onze pvc-vloer wordt deze week gelegd en ik ben zooo benieuwd. Ons huis heeft nu lelijke grote witte tegels, net een soort kantine ofzo.
Dit is de situ bij mij nu, ik heb deze eettafel + twee van deze eetkamerstoelen. Nu heb ik even tijdelijk blauwe fluwelen stoelen staan, totdat ik m’n droom eetkamerstoelen heb gevonden. Het liefst een beetje neutral, gezien mijn huis al best wel veel eye catchers heeft haha maar ik sta eigenlijk wel open voor alles
Wat een prachtige tafel! Waar heb je die vandaan?
Thanks! Het is deze tafel van Made (wel uitverkocht) https://www.made.com/nl/hampson-4-persoons-ronde-eettafel-messing-en-pruimpaars-glas
Wij hebben in het hele huis vloerverwarming en ik vind het dus niet altijd ideaal. In de winter mis ik een plek om natte jassen/sjaals/handschoenen even te kunnen drogen (kun je in principe wel op de verwarmde vloer doen, maar vind ik niet zo handig).
Het is geen enorme ramp en er valt prima mee te leven, maar als ik mag kiezen zou ik wel ergens een radiator in huis willen. Zou er persoonlijk geen spijt van hebben dus
Ja heel herkenbaar! Ik heb heteluchtverwarming in huis en ik mis ook af en toe een radiator. Als we de badkamer laten doen neem ik in ieder geval een radiator op elektra.
Herkenbaar! Ik leg net gewassen natte truien ook altijd op de grond.
Heel mooi zo bij elkaar! Heb je de lamp Sinnerlig van de Ikea en het onderste gedeelte eruit gehaald?
Haha ja, het onderste gedeelte stoorde me omdat het voor de spiegel hing. Dus heb het in de lamp zelf geduwd.
@EllaFitzgerald
Van made.com en ik vind van wel. Heb er al 2 jaar plezier van
Geniale life hack. Meteen ziet de lamp er anders uit
Wat voor en welk merk verf gebruiken jullie het liefste om houten meubels te schilderen in een kleurtje?
Fusion mineral paint! Speciaals verf om meubels te verven!
Het probleem hiermee is alleen dat wij best wel tv-kijkers zijn en dat afstand tussen de muren bijna 6 meter is. Ik vraag me af of dat niet te ver is. Maar het ziet er wel heel gezellig uit, ik had hem zelf nog niet zo bedacht!