Je hebt de besta lijn van Ikea met 22 cm diepte
Sanidump heeft goede prijzen.
En kan er niet een laag kastje onder het raam?
Hoeveel ruimte denk je dat je hebt? Zoiets als dit is misschien wel mooi, is 35cm. Zijn vast ook smallere varianten van
Achter de schuifdeurtjes kan je vanalles wegproppen en erbovenop een mooie karaf en of flessen drank. Vind ik wel passend in een eetkamer 


Als je de hoogte in wil Billy met deuren van Ikea. Anders misschien (als dat past) met meerdere Ivars een lange lage kast langs de muur.
Daar staat helaas een radiator. Was inderdaad anders een perfecte plek geweest!
@the.rebel.club zo’n maat moet wel passen. Wil het alleen wat meer dicht anders verplaats ik een beetje het probleem. En om het wat minder rommelig te maken wil ik niet te veel met mandjes oid werken.
@Beutyschooldropout ohh deze is prachtig! Ben bang dat ik mn vriend niet overtuigd krijg door de prijs. Hij zat al zo
toen ik met dit idee kwam 
We gaan helaas weer een maand in lockdown. Ik doe een voorzichtige schatting en ga er vanuit dat dit jullie 2 gezamenlijke horeca diners gaat schelen. Ruim genomen besparen jullie deze maand dus 200 euro, dus een duurder kastje kán wel… Zal hij hier kn trappen?! 
Edit: Het is de Zuiver Barbier. Op Fonq is de andere donkerdere kleur in de aanbieding!
Kan het altijd proberen 
Oh thanks!!
Heeft iemand hier een stoov warmte kussen? Ik wil hem aanschaffen. Maar alleen als die goed heet wordt. Vaak worden die dingen maar lauw en dat mot ik niet.
Ik ben ook benieuwd!
Ik heb er eentje. Hij heeft drie standen en ik zet hem vaak niet eens op de warmste. Na veel andere warmtekussens ben ik nu echt heel blij met deze.
Ik heb m juist altijd op de warmste stand staan. Met een deken er overheen wordt hij wel goed warm.
Ja! Ik heb er ook een. Vind m erg fijn (maar heb geen vergelijkingsmateriaal).
Hij gaat niet súper lang mee (4-5u ofzo?)
Heeft iemand een jute tapijt of iets dergelijks, en bevalt dit goed/blijft dit mooi? Ik wil liever geen stoffen tapijt.
Ik weet niet of het jute is, maar ik heb dit nu al 3 jaar liggen en het blijft echt als nieuw ondanks dat we een hond hebben.
Ik vind het ook tegenvallen hoe snel de batterij leeg is en hoe lang het duurt voordat hij weer helemaal opgeladen is (ook 4 of 5 uur). Verder vind ik het wel echt een fijn kussen, hij wordt wat mij betreft zeker warm genoeg @Whitecactus
Ja dat ook vooral. Het duurt ook wel weer lang voor ie vol is.



