Ik ben door deze plaatjes geïnspireerd en heb meteen wat planten verplaatst
Wil wel meteen planten kopen op de nu lege plekken maar dat gaat helaas niet.
Ik ben door deze plaatjes geïnspireerd en heb meteen wat planten verplaatst
Wil wel meteen planten kopen op de nu lege plekken maar dat gaat helaas niet.
Waar hebben jullie je servies van? Is made mooi?
Geen ervaring met Made servies. ik heb eind augustus vooral het earth servies aangeschaft van Casa met wat dingen van de HEMA in soortgelijke stijl en ik heb enkele duurdere dingen van HK-living (o.a. wat mokken). En ik heb glazen van de H&M Home.
Ik heb mijn servies van blokker.
Bezig zijn met onze inrichting (zijn verhuisd en willen alle meubels vernieuwen) gaf me de laatste 3 maanden echt een beetje een doel om mee bezig te zijn in mijn vrije tijd en het was een van de weinige dingen waar ik nog plezier uithaalde. Hoe egoïstisch ook, ik baal echt even dat dat nu niet meer kan. We zijn momenteel met name op zoek naar een eettafel en dat vind ik online echt niet te doen qua uitzoeken. En gezien de lange levertijden betekent het waarschijnlijk ook dat als straks onze aanbouw klaar is (waar de eetkamer komt) we zeker 3-6 maanden zonder fatsoenlijke eettafel zitten. Stom.
Oh nee
Nu borden enz van Ikea en mokken van Hema. Voor kerst krijg ik een nieuw servies van Hema. Mn “oude” mokken gaan al 10 jaar mee!
Ik heb Leah servies van Made! Ik ben heel tevreden en heb ook nog geen beschadigingen. Heb het nu een half jaartje in gebruik. Borden passen ook prima in de vaatwasser.
Wie wil er meedenken?
Onze eettafel staat uit het zicht en is altijd een verzamelplaats voor brieven, spullen die we over een paar dagen nodig hebben etc etc. We hebben beneden niet heel erg veel functionele opbergruimte waar we dit soort dingen kwijt kunnen. Wel een buffetkast maar dat is vooral voor de show want is met veel glas.
Nu zoek ik dus een klein opbergmeubel waar ik dat soort dingen kwijt kan.
Hieronder een prachtige plattegrond van onze eetkamer.
Het blauwe is ons raam. Onderin staat de kast en de eettafel spreekt voor zich.
Nu wil ik dus eigenlijk iets van een leuk smal wandmeubel ophangen waar we een beetje opbergruimte in krijgen. Het moet niet te breed zijn want dan kunnen we er niet meer langslopen.
Onze eettafel heeft een naturel eikenkleur en de kast die er staat is van metaal.
Heeft iemand leuke ideeën? Of ergens wat leuks gezien?
Heb ook nog een tweede vraag. Kent iemand nog sites die voor een beetje outletprijzen leuke badkamermeubels, kranen, douches, tegels etc verkopen? We gaan de badkamer verbouwen en hebben dus eigenlijk alles nog nodig.
Wil je het per se in je eetkamer hebben? Want ik zou zulke dingen in een la van je bureau, tvmeubel, keukenla of gangkastje bewaren. Ik vind het juist wel chique dat je eetkamer echt een aparte eetkamer is.
Jaa ik weet het niet zo goed. De spullen zijn in ieder geval een doorn in mijn oog. Heb nog niks aan die wand (ook geen lijsten oid) dus dacht misschien is er wel een leuk wandmeubel wat gelijk de muur wat breekt.
Mijn bureau staat boven dus dat is ‘te ver weg’. Althans, dan ga ik dat dus ook niet daar opruimen. Als ik het in keukenlades doe dan weet ik dat het me gaat storen omdat die brieven dan blijven haken in de la omdat hij voor de rest al vol ligt. Nadeel is ook dat ik maar 2 kleine lades heb en de rest gelijk hele grote voor pannen etc.
Tvmeubel is misschien wel een goede. 1 la is volledig opgeofferd voor de router en stekkerblok enzo. Maar misschien is dat nog wel wat handiger in te delen.
Wij hebben dit nu ook in ons huis en stoort me ook enorm… ben zelf van plan om binnenkort een sleutelkastje en en een soort kastje/vakje voor papieren op de gang te maken, zodat het een beetje buiten de woonkamer blijft…
Je hebt de besta lijn van Ikea met 22 cm diepte
Sanidump heeft goede prijzen.
En kan er niet een laag kastje onder het raam?
Hoeveel ruimte denk je dat je hebt? Zoiets als dit is misschien wel mooi, is 35cm. Zijn vast ook smallere varianten van
Achter de schuifdeurtjes kan je vanalles wegproppen en erbovenop een mooie karaf en of flessen drank. Vind ik wel passend in een eetkamer
Als je de hoogte in wil Billy met deuren van Ikea. Anders misschien (als dat past) met meerdere Ivars een lange lage kast langs de muur.
Daar staat helaas een radiator. Was inderdaad anders een perfecte plek geweest!
@the.rebel.club zo’n maat moet wel passen. Wil het alleen wat meer dicht anders verplaats ik een beetje het probleem. En om het wat minder rommelig te maken wil ik niet te veel met mandjes oid werken.
@Beutyschooldropout ohh deze is prachtig! Ben bang dat ik mn vriend niet overtuigd krijg door de prijs. Hij zat al zo toen ik met dit idee kwam
We gaan helaas weer een maand in lockdown. Ik doe een voorzichtige schatting en ga er vanuit dat dit jullie 2 gezamenlijke horeca diners gaat schelen. Ruim genomen besparen jullie deze maand dus 200 euro, dus een duurder kastje kán wel… Zal hij hier kn trappen?!
Edit: Het is de Zuiver Barbier. Op Fonq is de andere donkerdere kleur in de aanbieding!
Kan het altijd proberen