Interieurtopic #4

Omg!!! Dit vind ik heeeel leuk!!

Edit: heb even gekeken online. Maar volgens mij gaat het om het kleed en de kussens. Denk dat de hoek elementen echte Ligne roset togos zijn…

6 likes

Met die hond er zo voor vind ik deze bank ineens een beetje op een hondenmand lijken :joy: ook door het patroontje denk ik

10 likes

Oh door jou comment snap ik dat het dus geen hondenbank is :rofl:

7 likes

Ah jammer! Maar die sfeer is geweldig Hk living heeft wel een bankje met bloemen

3 likes

@moderators zou mijn post verplaatst kunnen worden naar ‘show je huis’? Thanks!

2 likes

Een up voor dit topic! Ik ben recentelijk gaan samenwonen en mijn vriend zijn inrichting was een mix van turquiose tafeltjes, knalrode stoelen, een vierkante tafel die totaal onhandig in de ruimte paste, nergens fatsoenlijke lampen maar alleen van die peertjes…. Kortom: het was niet echt een geheel of af :smiling_face_with_tear:

Maar we hebben samen nieuwe meubels gekocht en ook veel dingen gecombineerd en ben nu heel blij met hoe het geworden is :partying_face:


De televisie hing halverwege de muur dus ik moest de hele tijd omhoog kijken. Die hebben we dus 30cm omlaag gehangen en de ruimte erboven die posters opgehangen.


Onze zithoek kunnen we nu met lekker veel mensen zitten! Tafel en eetbankjes zijn van mij, stoelen had hij en heb nog een groot kussen op de bank erbij gekocht afgelopen week dus we zitten daar nu ook heel graag.


En geen woonkamer maar we hebben gisteren de muur op de slaapkamer nog geverfd en de lamp opgehangen :blue_heart:

Edit: oh en we hebben nog een hele mooie turquiose bank van Fest, daar komt nog een hocker bij dus die zal ik nog op een later moment posten (en die past dus wel heel gaaf bij de tafeltjes)

86 likes

Ziet er heel gezellig uit!

5 likes

Ahh die lamp in je slaapkamer heb ik boven de eetkamertafel en ben er zo dol op omdat hij zulke mooie schaduw patronen op het plafond en de muren maakt :heart_eyes: En we hebben ook dezelfde kleur lijst om de tv, toevallig! Tof interieur heb je!

8 likes

@Airy-fairy wat een mooie kleur op je muur bij je slaapkamer, hoe heet die kleur?

7 likes

Heel leuk hoe je die posters zo om de tv hebt gehangen!

4 likes

Jaa die lamp ben ik ook nog steeds fan van! En de Samsung frame ook inderdaad, vind dit ook een van de mooiste lijsten.

@arcobaleno , het is een kleurcode die ik van Leonie van gewoon wat een studentje ‘s avond eet tegenkwam. Soort van blauw/grijs van Sikkens dus, hele mooie kleur. Deze:

5 likes

Leuk, dat effect van die lamp boven je tafel!

6 likes

Mooi :heart_eyes::heart_eyes:

Welke kleuren heb je in de woonkamer? Ze passen heel mooi bij elkaar, sfeervol en rustig.

1 like

Wat mooi! :heart_eyes: En ik vind dat bankje in de zithoek zo leuk!

2 likes

Wauw, mooi zeg! Waar zijn die hanglampen van?

2 likes

Heel mooi allemaal, die lijstjes rond de tv zijn echt leuk gedaan!

4 likes

Thanks! Lampen zijn Selene van Classicon. Moet er wel bij zeggen dat ik ze vrij kut vind om schoon te maken :sweat_smile:

Link lampen

1 like

@moderators, kan de topic titel misschien aangepast worden naar ‘Show je huis’? Ik wilde de topic starter een berichtje sturen maar ze is al niet meer actief sinds 2020 dus betwijfel of dat zin heeft :sweat_smile:

3 likes

De kleuren in de woonkamer heeft mijn vriend gedaan. Ik geloof dat het gewoon 9010/wit is gecombineerd met een beetje taupe/beige kleur? Op de verfpot staat ‘Caparol Marill 30’ van Alaska+. Die is gemengd hier bij de verfzaak en volgens internet dus deze kleur (klopt denk ik wel):

image

7 likes

wow! heel mooi! al enig idee wat jullie met de muren willen doen?

3 likes