Interieurtopic #4

@the.rebel.club Dank je! Het valt te proberen. De eerste die we hadden hebben er een jaar onder gezeten, maar natuurlijk geen idee waar we die vandaan gehaald hadden haha. Sindsdien is het om de paar maanden raak dat we ze moeten vervangen helaas.

@Junebug85 Dat was een mooie oplossing geweest inderdaad, maar de plastic dopjes zijn te dun en die zitten om metaal, dus dat gaat niet werken helaas!

5 likes

Heeft iemand ervaring met een bank van het merk Woood? Ik heb een erg mooie gezien (type Presley), maar ik twijfel of de kwaliteit goed is aangezien de prijs zo “laag” is tov andere banken.

2 likes

Ik heb een woood bank van anderhalf jaar (model bag). Ik ben er nog steeds tevreden mee.

1 like

Ik heb de Woood Bean leren hoekbank gehad, maar na twee jaar weer verkocht omdat ie echt heel kut zat. Hij zag er wel nog mooi uit.

1 like

Zat ie aan t begin dan ook al kut? Of pas na verloop van tijd? Of kwam je er pas later achter haha. Gewoon oprechte interesse

Nou het was een eerste lockdown-aankoop, dus we konden toen nergens proefzitten en onze oude bank was al verkocht, haha dus ja, een gok, en dat krijg je er dan van hè.

Wel veel reviews gelezen en velen zeiden dat ie wel minder stug werd in de loop van de tijd, maar ik kon er echt alleen op liggen op het liggedeelte, met zitten op het bankgedeelte meteen nek- en rugpijn. Werd eerder erger dan beter voor m’n gevoel.

Dus op een gegeven moment maar besloten een nieuwe te kopen.

Gelukkig was ie niet giga duur en heb ik hem goed kunnen verkopen, maar toch zonde.

Hij was wel echt heel mooi. :smiling_face_with_tear:

3 likes

Wij hebben van die stoelpootsokjes, blijven goed zitten. Wij hebben toevallig wel overal zwarte poten dus het valt niet heel erg op. Deze: Roegaarden stoelpoot beschermers - stoelpoot sokken - Vloerbeschermer - Zwart - 24 stuks | bol.com

4 likes

Oooh dat lijkt me echt ideaal! Maar ook dat is bij ons helaas geen optie, het zijn U-poten, dus de poot ligt plat op de vloer :sweat_smile:

2 likes

https://www.scratchnomore.nl/vloerbescherming-voor-glijders

2 likes

Onze Wooood bank, fluweel groene van Karwei, kraakt echt enorm (1,5 jaar oud en ze willen er niets aan doen), de kussens zijn ook helemaal uit vorm.

3 likes

Ik ontdek dit topic net en wat een fijn topic! :smiling_face_with_three_hearts: Wij zijn vandaag precies twee weken geleden verhuisd naar ons droomhuis en ik wil ook graag wat foto’s delen. Het is nog lang niet af en we gaan nog wat dingen aanpassen (er komt onder andere een schuifpui) maar ik ben te trots om het niet te delen!

61 likes

Die keuken :heart: prachtig

3 likes

Jaaaa bizar he! :smiling_face_with_three_hearts:
De vorige bewoners hebben hem (net als de PVC vloer) een kleine twee jaar geleden geplaatst. Zijn er onwijs blij mee!

4 likes

Dit is echt mijn droom

1 like

En als je op parapluhouder googled? Misschien nog in combinatie met vintage? Ik heb een leuke met 2 armen in de vorm van een slang en zware bak/plaat onderin. Van mijn oma geërfd. Maar zoiets is wel leuker dan de modellen die ik zag als ik op paraplubak zocht.

1 like

Supermooi zeg! Haha ik ga me ook bij de waar-is-dit-van vragen voegen: waar heb je die mooie witte gordijnen van? Zijn die ook Van de gamma?

Ik heb wel eens een mooi exemplaar in een kringloop gezien maar dan moet je er maar net tegenaan lopen.

2 likes

Goed idee! Heb het aangevraagd bij de moderators (topic starter is denk ik niet meer actief) :grinning:

3 likes

Beetje laat misschien maar kwam dit tegen van Hk living!

11 likes

De plissé is van Veneta en de overgordijnen van de kwantum, stof Alice. Beetje beige achtig is het

2 likes