Interieurtopic #4

Welke kleur stof heb je op de eetkamerstoelen? Ziet er uit als de perfecte kleur!

3 likes

Oef dat weet ik niet helaas. Staat op een papieren factuur die ik denk ik met de verhuizing heb weggegooid
 in de winkel kun je alle stoffen zien!

3 likes

Wat een superleuk en warm interieur met mooie kleuren! Ik heb toevallig gisteren enorm getwijfeld over dit kleed, maar uiteindelijk toch voor een andere gegaan haha.
Mag ik vragen waar je salontafel en (lekker specifiek) dat achterste kussen op je bank van is, met die verschillende kleuren?

2 likes

Is herstofferen interessant? Ken jij goede partijen, is misschien wel een goede optie.

@TanteBetje de zetel in de goedkoopste categorie is 5x goedkoper dan de duurste. Belachelijk maar dan ook weer niet als het 100% wol is.

4 likes

Salontafel is van SKLUM, achterste kussen is van H&M Home maar van oude collectie ben ik bang

3 likes

Wij zijn er ook nog elke dag blij mee! :heart_eyes:

Random vraag, maar wat voor viltjes hebben jullie onder de stoelen? Doordat de stoelen wat zwaarder zijn, gaan alle viltjes die we tot nu toe hebben geprobeerd er na 2-3 maanden af haha

3 likes

Is er eigenlijk een ‘show je huis’ topic ofzo? Lijkt me leuk om te zien/ter inspiratie en heb zelf ook recent alles vernieuwd dus wil ook best beginnen :joy:

7 likes

@the.rebel.club Wat een prachtig en warm interieur heb je!

3 likes

Ja Show je woonkamer maar niet echt populair

3 likes

Lijkt me leuk! Go for it

@Mexi kleed is van Volero

En @Keerbeer wij hebben gewoon een groot plakviltje van de AH in kleine reepjes geknipt. Zit er sinds we zijn verhuisd wel pas 3,5 mnd op dus weet niet of t veel langer blijft zitten haha, gaat tot nu toe goed

2 likes

En @the.rebel.club , toch maar in dat topic gepost! Hopelijk gaat het wat meer leven voor alle forummers uit dit topic die iets afhebben en het willen showen? :innocent:

3 likes

Je hebt ook vilten dopjes met spijkertjes eraan, die kun je erin tikken met een hamer als je houten stoelpoten hebt of iets met een plastic dopje bijvoorbeeld. Dat blijft sowieso beter zitten dan plakviltjes.
Deze bedoel ik dan:

2 likes

@the.rebel.club Dank je! Het valt te proberen. De eerste die we hadden hebben er een jaar onder gezeten, maar natuurlijk geen idee waar we die vandaan gehaald hadden haha. Sindsdien is het om de paar maanden raak dat we ze moeten vervangen helaas.

@Junebug85 Dat was een mooie oplossing geweest inderdaad, maar de plastic dopjes zijn te dun en die zitten om metaal, dus dat gaat niet werken helaas!

5 likes

Heeft iemand ervaring met een bank van het merk Woood? Ik heb een erg mooie gezien (type Presley), maar ik twijfel of de kwaliteit goed is aangezien de prijs zo “laag” is tov andere banken.

2 likes

Ik heb een woood bank van anderhalf jaar (model bag). Ik ben er nog steeds tevreden mee.

1 like

Ik heb de Woood Bean leren hoekbank gehad, maar na twee jaar weer verkocht omdat ie echt heel kut zat. Hij zag er wel nog mooi uit.

1 like

Zat ie aan t begin dan ook al kut? Of pas na verloop van tijd? Of kwam je er pas later achter haha. Gewoon oprechte interesse

Nou het was een eerste lockdown-aankoop, dus we konden toen nergens proefzitten en onze oude bank was al verkocht, haha dus ja, een gok, en dat krijg je er dan van hĂš.

Wel veel reviews gelezen en velen zeiden dat ie wel minder stug werd in de loop van de tijd, maar ik kon er echt alleen op liggen op het liggedeelte, met zitten op het bankgedeelte meteen nek- en rugpijn. Werd eerder erger dan beter voor m’n gevoel.

Dus op een gegeven moment maar besloten een nieuwe te kopen.

Gelukkig was ie niet giga duur en heb ik hem goed kunnen verkopen, maar toch zonde.

Hij was wel echt heel mooi. :smiling_face_with_tear:

3 likes

Wij hebben van die stoelpootsokjes, blijven goed zitten. Wij hebben toevallig wel overal zwarte poten dus het valt niet heel erg op. Deze: Roegaarden stoelpoot beschermers - stoelpoot sokken - Vloerbeschermer - Zwart - 24 stuks | bol.com

4 likes

Oooh dat lijkt me echt ideaal! Maar ook dat is bij ons helaas geen optie, het zijn U-poten, dus de poot ligt plat op de vloer :sweat_smile:

2 likes