Is dat niet sulking rooms pink van farrow and ball. Heb die zelf ook opgeslagen en komt redelijk dicht in de buurt.
En je kan ook bij colora gaan om samen met hen een kleur te vinden die er het dichtst bij komt.
Vond wel deze insta post
https://www.instagram.com/p/B9tIXQWl8ub/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Misschien kan je het haar vragen?
Hele mooie kleur inderdaad!
Het staat zelfs in de comments. Het is de kleur ânuâ van pure and paint.
Had wel gekeken in de comments maar zo goed is mân Frans niet haha
Haha dit zijn ook toevallig de 3 woorden die ik begrijp. ![]()
De kleur staat wel niet op de website van pure and paint. Heb net voor je gekeken, geen ânuâ te bespeuren.
Ja ik zie het net ook
zou ze niet ânuâ als in: ânudeâ bedoelen?
Ik vind ânudeâ ook niet. En op de insta van p&p hebben ze de foto geplaatst maar niet vermeld welke kleur het is.
Ik heb hen een berichtje gestuurd, hopelijk krijg ik antwoord ![]()
Heeft iemand een tip voor sanitairwinkels in de regio Den Haag / Rotterdam? Die ook wat meer afwijkende opties hebben dan grote witte tegel / zwart stalen douchewand etc?
Heel erg off topic maar⊠Eigenlijk raar dat we âspierâwit zeggen, want spieren zijn rood/roze/paarsig. Slaat eigenlijk nergens op?
Jan Groen tegels in Bleiswijk
Maar de hele mooie dingen hebben natuurlijk wel langere bestel termijn
(bleek toen wij die er langs gingen om voor een verbouwing op hele korte termijn spullen wilden kopen)
Verwijst naar wit kippenvlees
spierwit wegtrekken (herkomst en betekenis) | Genootschap Onze Taal)â.
Ik vind 30 of 20 p m2 heel veel uitmaken
In een heel appartement/woning is dat erg aan de prijs.
Ik schrik echt van die prijzen. Ik had iets op het oog van 27 p m2, maar dit komt alsnog op veel geld uit icm een (verplichte) ondervloer.
(En voor een koophuis zou ik het echt geen probleem vinden, maar gaan hier maar max paar jaar wonen)
Heeft iemand een idee voor kasten in de garage? We hebben nu een keukenblok en 1bovenkastje. We denken eraan om er 2 of 3 archiefkasten bij te doen. En de losse schoenenkast ook weg te doen en de schoenen dan ook in een archiefkast zodat het 1geheel is. Maar de kasten zijn tweedehands lastig te vinden (gelijken) en wat je vind is vaak toch best prijzig ![]()
Wij zijn aan het oriënteren op nieuwe raambekleding, maar nu twijfel ik ineens over de plaats van ophangen van jaloezieën.
Wij hebben vrij diepe kozijnen, en dan ook nog een stuk muur. Zoals onderstaande foto
Vorig jaar zijn we verhuisd en hebben we de jaloezieën laten hangen van de vorige bewoners.
Maar zij hebben de jaloezieën dus op het kozijn gemonteerd waardoor je dus het bovenste deel van het kozijn niet ziet.
Er is nog 1 groot team dat in tweeën gedeeld is, dus dat kozijn in het midden zie je ook niet echt.
Het hangt dus wel netjes tussen de muren, maar niet tussen de kozijnen.
Terwijl de kozijnen dus heel diep zijn.
Wat vinden jullie mooier bij het voorbeeld hierboven
- de ophangbak OP het kozijn, waardoor er ook nog ruimte tussen de jaloezie en het raam zit
- de ophangbak IN het kozijn, en dus de hele jaloezie hang tussen de kozijnen en tegen het raam aan.
Ik twijfel ineens omdat ik niet snap dat de vorige bewoners gekozen hebben hoe het nu isâŠ
Het raam kan niet open hÚ? Wij hebben aan een kant ramen die niet open kunnen, daarbij hangen de jaloezieën in het kozijn. Aan de ander kant hebben we draai/kiep-ramen en daar hangen de jaloezieën voor het kozijn (dus nog wel tussen de muren). Als je de mogelijkheid hebt zou ik ze zo dicht mogelijk op het raam hangen, dan kun je er namelijk nog iets voor zetten op de vensterbank.