Ah tof. Woonbeton is bij ons niet echt een optie. Vind dat pas echt mooi op grotere oppervlakten en wil vooral een groene effen gietvloer
Ik heb deze bak een paar jaar geleden gekocht, maar zie hem nu niet meer. Iemand enig idee of ze zoiets nu bij een winkel hebben? Wil af van de lelijke roze uit mijn studententijd hahaha
hoe kan je dit nu kil noemen?!
Een gietvloer is echt volledig afhankelijk van je oppervlakte trouwens, die plaatsers moeten 5 dagen naar je huis komen om een paar uurtjes te werken wat echt kut is. Ik zag de prijs eens delen door vijf toen ik een groot project had omdat ze daar ook wel echt de tijd nodig hadden en dus geen lege uren moeten aanrekenen.
Ik heb de Salido stoelen van Profijt meubel. Heb de tip al vaker gegeven hier haha, maar ze zitten echt fantastisch! Kun je prima hele avonden op zitten en na 2 jaar zien ze er nog steeds heel mooi uit.
We hebben een crème kleur en daarom een coating op laten zetten en zelfs koffie- en pastavlekken zijn er zo af te vegen. Ik kan deze stoelen echt niet vaak genoeg aanbevelen
Zoals wij ze hebben:
Jaa ik heb deze ook en ze zijn echt amazing. Heb ze nu een jaar en zien er nog uit als nieuw. En mega veel keuze in verschillende stofjes! Wij hebben grijsbeige geweven maar ze hebben echt vanalles
Bij de action hebben ze van die bamboebakken in verschillende maten
Ohhh action was ik zelf al geweest maar zag hier niks! Maar ik ga nog bij ren andere kijken
Ik ben al een jaar bezig met m’n zoektocht naar mooie eettafelstoelen en dit is de eerste keer dat ik denk jaaaa eindelijk een mooie stoel gezien! Thanks voor de tip.
Ja goeie, dat had ik er even bij moeten zetten! Wij hebben dus quickstep van 8 (?) mm dik met v-groef en die waren echt heel goed eruit te halen en opnieuw te gebruiken. Je ziet echt het verschil niet met de nieuwe planken, we hebben ze ook gewoon door elkaar gelegd haha. Maar ik kan me voorstellen dat bij goedkoper dunner laminaat het niet nogmaals te gebruiken is
Zuiver buisframe stoelen. Zitten heerlijk, goede kwaliteit, goede stof.
Mag ik jullie hulp? Ik heb dit vlak op de muur, links en rechts ervan (ongeveer iets meer dan een meter er vanaf) staat een buffetkast en een wandrek, beide zwart. Ervoor staat een ronde tafel met zwarte stoelen. Wat is leuk om op/half er op/ernaast het vlak te hangen?
Ik heb - tot grote ergernis van vele hier - een VT wonen huis met zwart, beige, wit en grijs. Ik kom nu niet verder dan een wandkleed(je) wat dan half op het vlak en half op het wit hangt. (De spijker dan zeg maar precies op de lijn).
Zoals bijvoorbeeld deze
Linkjes
HD Collection Wandkleed Ornament - Polyester - Zwart - 105 x 136 x 0 cm (BxHxD) | bol.com
Zusss wandkleed | Met bogen illustratie | ZUSSS.nl
Hangend wandtapijt BLANDSKOG beige/zwart 70x70 cm - IKEA
(Ikea is m’n favoriet maar uitverkocht)
Maar ben benieuwd of iemand nog een creatief idee heeft?
Ik heb ook als basis neutrale kleuren op de wand enzo, maar heb juist iets kleurigers op de wand gehangen. Een groot wandkleed met botanische print. Pept de boel lekker op.
Of juist iets ronds? Dan komt de ronde vorm van de tafel terug. Miss leuk t.o.v. de rechte, hoekige lijnen?
En dan misschien 2 ronde voorwerpen? De 1 groter dan de ander en in verschillende hoogtes op de muur?
Miss in combinatie met een grote ronde spiegel? 1 ronde muurdecoratie en 1 spiegel bijv.
Of meerdere: https://pin.it/5oAPcio bedoel niet persé die afbeeldingen maar de vormen en groottes ervan
Niet schrikken als ik met rare ideeen kom:
Ik vind Maskers tegenwoordig wel leuk en zeker als de rest van het interieur veilig is.
En dan bijvoorbeeld op het donkere gedeelte juiste lichtere maskers (en andersom)
Of Wallfelt

heb ik zelf in de keuken
Of je zou zoiets kunnen doen met latjes in dezelfde kleur voor wat diepte en dat er eentje bijvoorbeeld net over de grens van die kleuren heengaat.
of op de grenslijn bijvoorbeeld bordjes of van die rietendingen met een rechte lijn naar beneden
Thanks all! Die manden had ik inderdaad ook al bedacht laatst, maar twijfel teveel. Wandcirkel is ook een goeie optie 🫶
Ik heb een (echt vreselijk lelijk) masker van mijn schoonzus gekregen, het uh… past niet in ons interieur, ik geef het met liefde een nieuw huisje.
Ik vind het idee leuk maar ik zou het dan niet exact op het midden hangen. Ik zou eerder ongeveer een kwart op de ene kleur doen en de rest op de andere kleur.
Heeft iemand wel eens een Billy boekenkast ingebouwd? En nog ultieme tips hiervoor?
Dit idee, foto van Google:
naar dit:
Lone fox heeft recent een video geüpload hierover op YouTube. Hij bedekt de voorkanten bijvoorbeeld met houten latjes en schildert ze mee en smeert de typische Ikea gaatjes dicht. Ziet er best wel tof uit!