Interieurtopic #4

Hmm nee, dat herken ik niet. Ik weet even niet meer wat precies, maar ik meen te herinneren dat ik na levering nog iets aan de stoelen in elkaar heb moeten schroeven. Kan het zijn dat daarbij iets verkeerd is gegaan?

Ik ben op zoek naar zo’n soort wandlamp met E27 fitting, want we hebben sensor lampen met die fitting die ik wil hergebruiken (zo’n 5 stuks), lijk dit alleen met kleine fittings te vinden… iemand een idee waar ik nog kan kijken?

https://www.maisonsdumonde.com/BE/nl/p/vergulde-metalen-wandlamp-orio-223913.htm

1 like

Wij hebben Borrowed Light van F&B op alle muren in de slaapkamer. Het is heel subtiel blauw. Misschien te subtiel voor wat je zoekt, maar ben er zelf erg blij mee.

4 likes

Ik ben op zoek naar deze (of soortgelijke) kleur voor mijn studeerkamer. Heb al 7 testers van Flexa geprobeerd maar die zijn óf babyroze, óf oranje, óf te donker voor mijn kleine ruimte…

zie hier

Wie heeft de perfecte terratint die hier op lijkt al ontdekt? :sob:

2 likes

Een van deze al geprobeerd? Dit zijn de tinten die Histor erbij vindt, naar aanleiding van die eerste foto.

6 likes

Ik vind de tweede in de onderste rij er heel goed op lijken zo op mijn scherm, vind hem ook het mooist!

4 likes

Lijkt heel erg op Vintage Roze van Karwei! Weet niet of ze die kleur nog hebben maar is wel heel vergelijkbaar met het plaatje

1 like

Ik heb sinds kort een zonnescherm van CoolSails over mijn balkon hangen en ik ben er echt mega blij mee! Slaapkamer is cool en het zonnescherm hangt hoog genoeg om er onder te kunnen zitten uit de zon. Was ongeveer €80 en hangt van de muur boven het raam tot aan de railing van het balkon.

2 likes

Misschien light cherry parade van histor?

5 likes

Hoe heet die tweede van de onderste rij? Die vind ik heel mooi!

1 like

Dat is Binti Oriental! Ik ben bang dat het erg donker gaat uitvallen, met name in de avond. Maar de inspiratie plaatjes op de Binti insta zijn wel echt mooi.

1 like

Ik heb een kleur van Bauhaus in de slaapkamer die hier erg op lijkt denk ik

Samenvatting

3 likes

Thanks voor alle kleur ideeen mensen! Ga nog eens wat extra testers bestellen. Maar misschien maak ik wel zoiets om t donkere wat meer te contrasteren?

15 likes

Wat bedoel je hier precies mee? Een kleurenwaaier van een specifiek merk?

Ik zocht dus kleurenstaaltjes met meerdere kleuren bij Gamma en Praxis, dat hadden ze vroeger altijd. Maar ik zag nu alleen rekken met enkele kleurtjes per kaart? En bij één winkel mocht je ze ook niet gratis meenemen. Heel erg verschil met ruim 10 jaar geleden?

1 like

Het gaat in dit gesprek over het merk Farrow & Ball, die heeft gratis kleurenkaarten met hun hele collectie erop.

5 likes

Farrow & Ball Kleurenkaart - Verfstein.nl Deze. Dacht dat ik m ook wel gratis online had gezien maar Miss toch alleen als je ook wat koopt ofzo. Ik heb m gratis van een speciaalzaak. Maar snap wat je bedoelt inderdaad, van die kaarten met kleur verloop! Zie die inderdaad nooit ergens meer.

1 like

gratis via de website van F&B:

4 likes

Het komt vanuit de UK dus eventueel wel douanekosten

1 like

Volgens mij geldt dat niet voor samples ed. Heb zelf niks hoeven te betalen in ieder geval.

2 likes

Voor mij lijkt die op Gamma Terracotta 091-04

5 likes