Interieurtopic #4

Mooi! Leuk volgend project inderdaad om de wastafel te vervangen. Misschien een leuke tegel erachter mocht je daar ook nog zin in hebben, een leuke spiegel
Ik vind dat soort kleinere, afgebakende projecten echt leuk

2 likes

Ik heb het al vaker gedaan, vind het goed te doen. Als je tips nodig hebt, stuur gerust een berichtje!

2 likes

Heel mooie kleur, lijkt ook veel op de denim drift :heart_eyes:

3 likes

Ik vind dit echt geweldig :star_struck: nu wil ik ook een roze tafel

2 likes

Vandaag 2 uur gezeten bij de vloerenzaak. Van 14 mooie vloeren kunnen filteren naar 3 favorieten over haha! Maar wat moeilijkkkk zeg.

Een van de favorieten is een pvc vloer van Ambiance in samenwerking met VTwonen, een met hele brede planken (wide board). Zijn er nog meer mensen die voor hele brede planken hebben gekozen? De benedenverdieping in het huis is groot waardoor deze grote planken mooi tot hun recht komen. Volgens de vloerenman past het heel mooi in de ruimte. Echter heeft hij die maar 1 x gelegd en daardoor ik ga meteen twijfelen of het dus misschien wel een niet zo gangbare keuze is haha

2 likes

Ik heb volgens mij planken van 28 cm breed (breder dan normaal maar wss wel iets smaller dan wide board gok ik). Ik ben er heel blij mee, het oogt een stuk rustiger omdat je minder ‘naden’ hebt en heeft ook wel een luxe uitstraling. Ik heb dus niet eens een grote benedenverdieping, dus ik denk dat als je een grote ruimte hebt het al helemaal kan.

Hoe is de vloer verder? Rustig/ druk/ etc?

2 likes

Haha ja dat maakt me niet perse uit maar meer dat als er een reden is waar ik overheen kijk waardoor mensen hier niet snel voor kiezen

@Bunnyslippers deze planken zijn 30 cm breed. Rustige plank verder, een van de wide board van ambiance in samenwerking met VTwonen.

Ik vind vloeren al heel snel druk ogen door de naden dus een rustige uitstraling is belangrijk

5 likes

Ik wil graag een groot rond vloerkleed in de woonkamer. Maar ik vind heel weinig resultaten, of ik zoek misschien verkeerd. Of misschien wil gewoon niemand een rond vloerkleed en is er dus geen vraag naar haha. Zegmaar zoiets (alleen ik wil geen jute)

Mocht iemand toevallig iets weten?

2 likes

Benuta heeft er 442, selectie bovenin op ‘ronde kleden’ zetten

3 likes

Ik heb bij Loods5 ook een aantal ronde vloerkleden gezien.

3 likes

Welke kleur?
Mijn ellenlange zoektocht naar een rond kleed is geëindigd bij 1 van Zuiver.

2 likes

Heb je op Volero gekeken?

2 likes

Dankjewel voor de tips! Ik zie er idd nu al veel. Alleen met een rond vloerkleed vind ik de maat wat lastiger in te schatten. @Nova hoe heb jij dat ingeschat?

Ik heb 2 meetlinten in een kruis neergelegd om te zien waar hij zou komen op zijn breedst zeg maar

Ik heb echt een vierkante zithoek, dus als ik 'm onder mijn banken had gewild dan was hij echt mega groot,

Er bestaan ook websites van kleden waar je virtueel een kleed ie woonkamer kan leggen, daardoor kwam ik er wel echt achter dat een vierkant/rechthoekig kleed bij mij niet mooi was.

2 likes

VT wonen?

2 likes

M’n gordijnen zijn eindelijk klaar en opgehangen! Echt enorm tevreden over het inmeten en ophangen door Kwantum. Wilde eerst iets neutraals, maar (volgens mij?) door @the.rebel.club geïnspireerd om ook voor iets oranjeachtigs/roestbruins te gaan. Is echt sfeervol geworden. Nu alleen nog wat wanddecoratie (en een nieuwe tv die niet uit het jaar 1500 komt) en dan is m’n woning eindelijk af.

Foto's

Het valt me nu door de gordijnen wel extra op dat er scheurtjes zitten in de overgang van de muur naar het plafond. Kan ik dit gewoon vullen met de meest basic acrylaatkit en dan licht opschuren, of moet ik nog ergens specifiek op letten?

50 likes

Heel mooi!

Ik geloof dat ik het gebouw herken (lijkt tenminste heeel erg op appartement waar ik gewoond heb), maar toen kon je dat geloof ik bij de verhuurder aangeven van die scheurtjes.

Edit: overigens geen antwoord op je vraag, want heb geen idee haha. Maar wel benieuwd naar het antwoord, heb dat in mijn huidige huis ook.

2 likes

Leuk haha!
Ik doe het liever zelf, want wil liever geen lui van de woningbouw over de vloer aangezien ik een aantal dingen heb gedaan die officieel niet mogen haha

2 likes

Kit hoef (kan?) je toch niet te schuren? Muurvuller kan je wel schuren. Maar zou scheurtjes tussen muur en plafond inderdaad met kit doen.

1 like

Wij hebben ze weg laten kitten door de schilder!

2 likes