Interieurtopic #4

Je hebt gelijk, ik was in de war met muurvuller.
Thanks beiden!,Ik ga morgen even kit halen.

Als je wil voorkomen dat er meer scheuren ontstaan kun je het best met een stanley mes alle binnenhoeken een paar mm insnijden, en daarna kitten!

4 likes

Wat een mooi kleed ook! Waar is die van?

Benuta!

https://www.benuta.nl/hoogpolig-vloerkleed-louise-creme-roze-60007369-132101.html

4 likes

A0-16-70

4 likes

Misschien dat jullie tips hebben, we zijn net namelijk vrij spontaan bij een huis gaan kijken. Het is een jaren 80 huis waar oude mensen hebben gewoond. Dus alles is donkerbruin hout, tegelvloer etc.
Precies alles wat ik lelijk vind. Weet een van jullie een insta account, blog, pinterest, whatever waar mensen zo’n soort huis hebben getransformeerd naar iets met sfeer?

(Wij hebben nu een klein, oud huisje. Met granito vloer in de gang, paneeldeuren etc)

1 like

Becky van The Sorry Girls op YouTube maakt van zo’n soort huis nu een gezellig retro paleisje. Ze heeft zelfs de lamellen omarmt haha :wink:

2 likes

Fundamakeovers voor de inspi

2 likes

Heeft iemand tips voor / ervaring met een (boeken)kast op maat maken? Heb nu Tylko geprobeerd, jouwmaatkast en Studio Henk om wat ideeën op te doen en prijzen te vergelijken, meer vergelijkingsmateriaal en ervaringen zijn welkom!

2 likes

Ohja, leuk zijn die! Heeft mijn moeder, wist niet dat het merk zo heet. Ga ik ook nog even mee knutselen, thanks!

2 likes

Mijn schoonmoeder zei precies hetzelfde toen ze hoorde dat ik alle deuren en deurkozijnen boven een kleur ging geven aan de binnenzijde van de kamers (en dan dus de gangzijde een andere kleur… of naja die is gewoon zwart).

Natuurlijk is de kleur die je kiest een kwestie van smaak, maar het is echt geen kermis geworden. Op onze kamer zijn de deuren en kozijnen de kleur van het behang geworden en dat is een heel mooi geheel en vind het zelfs rustiger dan hoe het eerst was toen wij het huis kochten (druk behang, 2 deuren naast elkaar erin en dan in de muur ernaast ook deuren van een inbouwkast).

Op de kinderkamers zijn ze een andere kleur dan het behang, wel passend bij de rest. En de houten balken op die kamers hebben we dan in dezelfde kleur geschilderd (waren al geschilderd in een andere kleur). Zelfs mijn schoonmoeder, die een hele andere smaak heeft dan wij, geeft toe dat het zeker geen kermis is geworden.

2 likes

Pink ground van F&B zou ik doen!! Heel leuk en mooi te combineren zonder kermis-feel.

1 like

Een kleding/kast/gordijn-roede-drager/houder?

5 likes

Deurkapstok?

2 likes

Dat klinkt als de manier waarop de Pax roedes van Ikea hangen. Die kun je er naar achteren uit drukken: Kledingroede, KOMPLEMENT, wit, 100 cm - IKEA

Iets meer cute is misschien om leren banden of touwen o.i.d. in de nis aan het plafond te hangen met daaraan een roede. Ligt natuurlijk aan de nis of dat er een beetje leuk uit ziet.

3 likes

Een steigerbuis op maat bestellen kan ook! Je kan kiezen uit zwart, koper, chroom,… Die schuif je dan ook snel uit de houders

2 likes

Ik heb precies dit gedaan met roedehouders en een roede, deze:

Goed meten (ruimte tussenin uiteraard maar ook dat je nog genoeg ruimte hebt voor een hanger + dikke winterjas) en aan de muur bevestigen, de roede een stukje afzagen zodat het op maat is en het hangt perfect :blush:

4 likes

Ik ben toch voor Tylko gegaan, heel benieuwd naar het resultaat!

5 likes

Weet je wat er op je vloer ligt qua naam/merk? Ben benieuwd!

Laat je ‘m zien als ie er is? Ben ook wel benieuwd!

1 like