Is dit iets voor je?
Deze? Hebben iets meer welvingen (en zijn momenteel sold out, maar volgens mij maakt ze geregeld nieuwe batches). Ze doet ook maatwerk!
Ik heb zoān kast in cotton beige. Ben er heel blij mee en ze hebben hele goede service.
Kon je aangeven wanneer het bezorgd kon worden? Ik sta ook op het punt om te bestellen maar zit een beetje met de planning haha
Hoor eventueel eens bij Buurman Antwerpen of ze iets voor je kunnen doen. Sowieso een goede plek als je zelf aan de slag wilt gaan, maar het gereedschap niet hebt. En ze verkopen er hout van gevelde stadsbomen. Kun je planken maken van oude plantanen van de kaaien.
Of berichtje sturen naar de blikfabriek om te zien of daar een houtbewerken je kan helpen in hun maakfabriek. We hebben hier leuke lokale opties!
Kwam deze nog tegen, was zelf namelijk ook op zoek
Ik kon drie dagen aangeven en binnen die dagen een tijdslot. Dan zou ik 24 uur van tevoren bericht krijgen wanneer de definitieve bezorgtijd zou zijn.
Dat laatste is alleen niet gebeurd, er stond ineens om 20.30u een vrachtwagen voor de deur (terwijl ik als tijdslot tot 18.00u aangegeven had). Gelukkig was ik thuis.
Geen idee hoe de ervaring van anderen met de bezorging is.
Ik heb echt al jaren zoān soortgelijk kastje, maar ik heb er nu geen ruimte voor dus hij staat in de garage te verstoffen. Ik ga over een tijdje verhuizen, dus ik was al in mān hoofd een plekje aan het zoeken ervoor, maar ik weet gewoon niet wat ermee aanmoet. Het meest logische is in de slaapkamer, maar ik kan het enkel zo neerzetten dat de spiegel richting het bed staat en dat vind ik zelf altijd wat raar. Maar zoān grote spiegel in de woonkamer vind ik ook wat gek? Of niet?
lijkt me niet gek in de woonkamer, maar dat is een beetje afhankelijk van de kamer en waar je hem zet denk ik? Door die spiegel kan je wel je kamer optisch wat groter laten lijken. Ik had zoiets in mijn vorige huis en het was juist een leuk ding in de kamer, ging gewoon op in de rest van het interieur
Nee hoor, ik denk dat het juist leuk is in de huiskamer (of in de slaapkamer).
Je ziet ze ook vaak in de hal, ik weet niet of je daar ruimte voor hebt?
Handig om handschoenen en mutsen in te bewaren, en even in de spiegel te kijken voor je de deur uit gaat.
Nee, in de hal is er ook geen plaats voor helaas! Anders was het daar wel ideaal voor. Het is zoān hal met alleen maar deuren, je kunt er amper een kapstok neerzettenā¦
Misschien toch eens herschikken in mān woonkamer. Het komt nu telkens net zo uit dat je naar jezelf zit te kijken wanneer je aan tafel zit of in de zetel hangt, dat lijkt me echt heel ongemakkelijk.
Mocht je er echt niet uitkomen misschien de spiegel eraf halen en het kastje of in de slaapkamer of in de woonkamer zetten (evt misschien als tv meubel)?
En dan evt de spiegel in de hal (edit: Oh laat maar, dat was überhaupt niet mogelijk zij je ) of op een andere plek gebruiken aan een andere muur in de slaapkamer of kamer met misschien een paar ondiepe wandplankjes eronder?
Misschien is de spiegel er makkelijk van af te halen en kun je hem ook weer een ander moment gebruiken zoals de kast orgineel bedoelt was.
Wij hebben een gele kast van Kewlox. Ben er echt super blij mee. Kleuropties zijn ook niet heeeel uitgebreid maar is wel een pak goedkoper dan Tylko.
Welke breedte hebben de mensen hier die een ronde eettafel hebben? Ik twijfel nu tussen een model in 120 breed en 135 breed. Die van 135 vind ik wat mooier en is goedkoper, maar ik weet niet of het te groot is?
Ik geef graag etentjes en speel spelletje, dus daar moet het voor geschikt zijn. De woonkamer is best groot dus ik denk dat het wel kan.
Zeker 135, een ronde tafel wordt snel krap met borden en pannen/ schalen
Ik heb er een van 130 en vind het niet te groot en had niet kleiner gewild. Er passen in principe 6 stoelen omheen, maar voor het mooie hebben we er 5 staan zodat het niet zo opgepropt lijkt. En met eten vind ik 6 wel iets krap, maar kan wel. Volgens mij raden ze bij 120 4 stoelen aan.
Toevallig hebben wij vandaag een ronde tafel gekocht. Huidige tafel is 200cm lang met 6 stoelen. We gebruikten nooit 6 stoelen. We hebben nu een ronde gekocht van 120cm met 4 stoelen. Ook na zitten en uitproberen hadden we het idee echt genoeg ruimte te hebben met zān 4e-en. Mocht je meer personen aan tafel wil hebben moet je wel naar grotere tafel. Hou er wel rekening mee dat afhankelijk van de tafelpoot je de stoelen er niet altijd onder kunt schuiven. Je hebt dan meer ruimte nodig.
Jij hebt een grote kamer dus zou zeker minimaal 120 nemen. Zelf heb ik 90 gedaan omdat ik niet een hele grote woonkamer heb.
Je zou eventueel ook een uitschuifbare kunnen nemen. Kave Home heeft een mooie. Model heet Novac of de Oqui.
Ik heb een ronde tafel van 130 en ik kan hem ook uitschuiven, dan is ie 170