Interieurtopic #4

Wij hebben ooit met Black Friday offerte opgevraagd en pas in mei besteld met dezelfde korting. Mijn indruk is dat je altijd 20% korting kan krijgen. Gewoon om vragen.

Beetje late reactie maar de vorige bewoners van mijn huis hebben een overkapping gemaakt dus ik was ook hiermee bezig. Ik heb veel gegoogled op conservatory, deze afbeeldingen heb ik opgeslagen. Misschien heb je er iets aan.

22 likes

Bij deze plaatjes denk ik eerder aan een serre. Of is dat wel ergens hetzelfde idee als zo’n overkapping in de tuin?

3 likes

Nou bij ons is het echt meer een boshut.

Het is dus niet zo kil vind ik maar ook weer niet zo chique en licht als dat van @Veertje
Daarom vind ik het lastig wat ermee te doen. Het past wel bij de tuin maar mooi is het niet terwijl ik de tuin wel mooi vind
En het dak is een sedumdak

30 likes

Ik vind deze spiegel heel mooi, iemand enig idee op welke zoektermen ik kan zoeken om iets soortgelijks te vinden?

3 likes

Je zou kunnen zoeken op DeKnudt spiegels.

2 likes

Ik zou zoeken op (Spaanse) Trapezium, DeKnudt en Hollywood Regency.

4 likes

Haha hoeveel posts had je ons kunnen besparen als je gelijk deze foto bij je post had gedaan. Prachtige omgeving zeg!

19 likes

Je zou misschien spiegels tegen de achterwand kunnen plaatsen om het groen uit je tuin op die manier een beetje naar binnen te halen? Houdt het ook wat lichter misschien? Niet een hele spiegelwand hoor maar misschien een grotere of een verzameling kleinere.

Ik zou hier zelf een fitnesshok van maken maar dat moet net je ding zijn :sweat_smile:

5 likes

Prachtige tuin!

3 likes

Als je het lichter wilt kun je misschien de binnenkant en de pilaren/steunbalken wit of een andere lichte kleur schilderen en inderdaad wat spiegels plaatsen. Maar het zal nooit helemaal zo worden als zo’n kas met veel glas en een hoog plafond.

1 like

Ik heb ook zo’n veranda die al in de tuin zat. Wij hebben er openhaard in gezet zodat je er jaarrond lekker kunt zitten. We wisselen de tafel met de bank af. Verder heb ik vorig jaar een druif bij een paal geplant en hij begint nu al een stukje langs het dak te lopen. Dus dat wordt sowieso wel heel gezellig. Bij ons zitten er in de achterwand ramen voor licht, maar ik vind het idee van de spiegels dat hier werd geopperd heel leuk!

3 likes

Ooo, ik zou er een hobby plaats van maken! Dus bijvoorbeeld veel planten, yoga mat, schilderezel, keramiek draaischijf, misschien een beamer zodat je er ook films kan kijken

5 likes

Ik zie kansen

9 likes

Ik ben op zoek naar een soortgelijk tv meubel, maar dan in het zwart. Ik vind het ‘zwevende’ blad van dit meubel heel mooi. Heeft iemand toevallig zoiets gezien? Wat het lastig maakt is dat we een vrij breed tv meubel zoeken, liefst 200 cm of breder. Kom alleen meubels van max 160 cm tegen… Zou heel blij zijn met dé tip. Zelf beitsen durf ik niet zo goed aan.

6 likes

Ik tip nog een keer eikentafels.nl, maken allerlei dingen op maat voor een redelijke prijs, misschien zit er wat voor jou tussen?

2 likes

Wij zijn op zoek naar een wandkast, maar hebben na een lange verbouwing geen zin om zelf iets in elkaar te timmeren. We komen nu elke keer bij Tylko uit om het op maat te maken. Maar ik vind de kleurenopties vrij beperkt. We willen iets lichts, want we hebben veel donker hout in ons interieur en houten vloer, zwarte stalen deuren… Onze muren zijn allemaal wit, maar we hebben bv wel een lichtblauwe stoel en rode bank. Wit zou kunnen maar wel wat saai (misschien met kleurrijke accessoires wel oké?) en roze vond ik leuk maar mijn vriend niet zo. Iemand ervaring met Tylko of tips voor een ander bedrijf waar je een wandkast kan samenstellen?

Oh en zo’n verspringende kast vond ik eerst niet zo leuk, maar vanaf de zijkant kijk je er dan misschien wel wat leuker tegenaan dacht ik… Struggles :sweat_smile:

Voorbeelden waar we nu in de configurator op uit kwamen:

Samenvatting

Dit vind ik mooi, maar vriend te roze:

3 likes

Ik heb zelf een wandkast van de Hülsta time now serie samengesteld.

Je kan de software om zelf te configureren downloaden en dan de code naar een dealer sturen voor de prijsopgave. Je kan ook online de kant en klare opties ervan vinden (en daarmee verder bouwen).

1 like

Misschien iets op maat laten maken. Wij hebben een kast laten maken door Werkplaats 166. Echt supermooi en blij mee:

4 likes

Woood heeft er eentje die er wel op lijkt, alleen niet het zwevende blad(helaas, inderdaad mooi! En afgeronde hoeken. De gravure lijn. Je hebt twee maten en je kan ze aan elkaar maken voor een langere.

3 likes