Ik zou zekersteweten voor 1.35 gaan, met hoe je het wilt gaan gebruiken!
Ik durf het bijna niet te vragen maar wat is ook alweer het merk van dat donkerblauwe bos-behang dat onze Scandinavische oudforummer 20x heeft gebruikt? Ik heb de neppe versie van Karwei wel gevonden maar ik zoek de echte.
Dit lijkt heel erg op de ruimte die ik heb, en ben voor een eettafel met een diameter van 137 cm gegaan. Tafel oogt helemaal niet te groot voor de ruimte. Normaal staan er vijf stoelen omheen, en met een spelletjesdag passen er nog prima twee stoelen bij (drie extra stoelen wat krapper, maar nog wel te doen).
Ik denk Lilipinso?
Ja! Dank je!
Ik dacht van Rebel Walls?
Hierdoor heb ik even op haar Instagram gekeken en ze heeft het gelukkig getagd haha, het is van Fleur Harris!
Rechthoekig is wel anders dan rond qua hoe het staat. Had in mijn oude woning ook een rechthoekige tafel van 140 cm en nu een ronde van 120 cm en die ronde oogt groter/lomper (had ook niet in mijn oude woning gepast). Zou vooral kijken naar met hoeveel mensen je wil zitten. 120 is geschikt voor 4 en met 130 kun je met 5 zitten. Ik wou eerst een ronde 140 kopen, vond ik logisch aangezien de rechthoekige ook 140 was, alleen een ronde 140 is echt mega haha. Dat was hier echt te groot geweest
Wij hebben 135 gekocht maar hadden achteraf best een maatje groter gewild! Het staat en past goed zo, maar slagje groter was perfect geweest.
Bedankt voor alle tips maar ik vind het best moeilijk. Denk dat ik voor de 135 ga. Ik zit bijna altijd met max 4 personen eraan, maar er moet wel genoeg ruimte zijn voor alle schalen/borden of een groot bordspel en daarom neig ik toch naar 135! En beide hebben weer aspecten die ik mooi/niet mooi vind
Vragen over interieur voor een kinderkamer hier of in de moeketopics?
- Hier
- Moeke
0 stemmers
Ja nogmaals ik zou dus echt voor die 1.35 gaan! Juist gezien jouw wensen, praktisch lijkt me die andere in jouw situatie dus niet eens een optie? (Vaak etentjes met meerderen, vaak spelletjes.)
Ja oke ik weet niet echt waarom ik ook twijfel, haha.
Ik ga morgen wel langs die winkel!
Ik heb nu 1.20 en heb ook vaak mensen over de vloer voor etentjes en spelletjes etc en het is echt niet te doen vind ik haha. Het past gewoon niet.
Over een paar maanden komt er een nieuwe tafel.
Heb je het al eens uitgetekend/ afgetapet op de grond om te zien hoe groot het is? Dat geeft misschien nog een goede indruk.
Oh ja vind ik niet boeiend als het puur om interieur gaat maar de kans is groot dat het dan gaat neigen naar gesprekken en praktische ervaringen en dan zit je al meteen in kinderverhalen natuurlijk waar meer dan de helft niet in geïnteresseerd is haha en wat snel off-topic lijkt te zijn.
Ik zou het aftapen op de grond voor je een keuze maakt. Dan zie je hoeveel ruimte het inneemt en in de winkel er aan gaan zitten. Indien mogelijk met meerdere mensen, ik heb wel eens gefigureerd in iemands vraagstuk of de bank groot genoeg was voor 5 personen.
Ik heb een ronde tafel van 100cm en daar kunnen we prima aan eten met vier man, maar dan wel zonder pannen of schalen op tafel. Als je een bordspel wil doen kan dat ook, maar zonder snacks op de tafel.
Nou, laat dan maar
In mijn situatie gaat het vooral of iets staat, of juist eerder rommelig oogt of gewoon raar is oid. (Muren)
Ja dit. Vind dat vragen over “wat zouden jullie met deze muur doen” of specifieke verfklusjes of meubelhacks hier prima passen. Maar discussies over welke commode of ledikantje het beste of fijnste is hoeft wat mij betreft dan weer niet hier