Ik dacht aan deze:
Blad klapt niet op maar naar beneden. Dat vind ik wel jammer aan deze, want je zou de rotzooi liefst weg willen werken.
Ik dacht aan deze:
Blad klapt niet op maar naar beneden. Dat vind ik wel jammer aan deze, want je zou de rotzooi liefst weg willen werken.
Thanks, ook @TanteBetje! Het liefst zou ik nog wat meer opbergplek hebben zodat bijvoorbeeld mijn föhn er ook in past, en mijn nagellak, sieraden, enz. Maar wie weet kan ik die meubels combineren bijvoorbeeld. Zo’n uitklaptafeltje is wel handig om de dingen waar ik mee bezig ben dan op te zetten. En dat bureautje past misschien wel, en dan zou ik erboven nog een kastje doen o.i.d. Maar ik zou het liefst nog wat ‘mooier’ spul hebben, maar ik heb in ieder geval alweer andere ideeën en zoektermen.
Ik had zelf in die witte zo’n hele mooie opberger met vilt, zag er best leuk uit.
Achterin zit een gat en een kabelgoot dus je zou je föhn bijvoorbeeld in het stopcontact kunnen laten en dan op kunnen hangen aan de muur ofzo?
Ja, dat is wel ideaal! En inderdaad dan mooie opbergers erbij kopen.
Heel lief behang
Wij hebben bijna dezelfde, maar dan in kleur. Mijn dochter is er echt dol op, altijd alle dieren aanwijzen. Gaan jullie veel plezier van hebben🤗
Wel meer praktisch dan mooi, maar deze van Ikea is wel echt heel handig. Is smal, kan veel in en bovenin zit zachte bekleding en een spiegel.
Ja lijkt mij ook echt leuk! Vindt het zo snoezig!
Oh te lief . Ben benieuwd naar het eind resultaat.
Toevallig heb ik mijn jongste haar nieuwe kamer ook laten behangen vandaag .
Oh wat een superleuk behang, waar is dit van?
Jaa hè . In de hoek links staat ook nog een vos waar mini stuk van de staart van ziet. Het is van Kikki Belle, behang heet Deer Forest - Summer en heb het gekocht op fotobehang.com.
Die is ook handig, merci!
Ik zou beide niet doen ivm stof. Hoofdbord houdt stof vast en op lambrisering blijft stof liggen (vooral die kitnaden zijn stof trekkers). De slaapkamer is een groot stofhok, en als je daar allergie voor hebt zou ik dat niet doen.
Maar het is wel mooi.
Ook een goeie. Voor gestoffeerd hoofdboard zat ik om dat tegen te gaan te denken aan skai. Dacht dat er minder stofnest zou zijn dan stof omdat het glad is en afneembaar met een nat doekje?
Ik zag dat ze bij Bruynzeel dit soort glazen bakjes bij een bepaalde keuken verkopen. Ik heb gegoogled, maar kan het verder nergens anders vinden. Weet iemand bij welke andere winkels je zulke glazen bakjes in een kastje kan kopen?
Over die eettafel heb ik toen ook getwijfeld, maar vond die poot best vervelend haha. Misschien dat dat nog helpt om de tafel te “vergeten”
Even eigenwijs: Bruynzeel?
Haha ja, alleen die zijn duur