Zou dan zoiets niet goed kunnen passen? Dat sluit wat meer aan bij de bouwstijl en met een mooie kleur verf erop niet gedateerd maar modern
We krijgen over een paar maanden hopelijk de sleutel van ons nieuwbouwhuis en we hebben de keuken nu definitief gemaakt. Dit is het geworden:
Notenhouten kastjes, gouden greepjes, ceasarstone kwarts blad.
En aan de andere kant hoge kasten in donkerblauw met gouden greeplijsten.
Nu nog kijken welke kleur mooi past voor op de muur.
Zou wel goed kijken naar wat voor verf en primers je nodig hebt om dit goed te doen. In m’n vorige huurwoning hadden de vorige bewoners dit ook gedaan en was écht geen gezicht. Hebben ze dus ook behoorlijk voor mogen betalen om dit te laten herstellen.
Derde optie: gestoffeerd hoofdbord over de hele breedte van de muur en tot op de vloer zoals hier:
Vierde optie: een houten koof over de hele breedte (eventueel met lambriseringlatjes) waardoor er een plank ontstaat waar je iets op kan zetten:
Ik vind die laatste heel mooi!
Tegelverf van de gamma heb je geen grondverf of primer voor nodig staat er. En lees positieve ervaringen online.
De vloer doe je dan niet, toch? Alleen wandtegels?
Vloer heb ik namelijk minder goede ervaring mee, slijt snel en wordt dof.
Klopt alleen wand! Als ik vloer zou doen zou ik stickers halen ofzo.
Is ook idd een optie, dankjewel voor de tip!
Ook leuk idd, zat ook misschien als het een soort lambrisering wordt ook te denken aan idd diepte. Bedankt voor je ideeën!
Ben benieuwd hoe het wordt. Hoop dat je het resultaat deelt!
Kan nog een heel poos duren hoor Maar al het af is zal ik het delen!
Nou ik heb die van fruugo besteld! Ben benieuwd, dankjewel
Is het een must dat het nachtkastje rond is? Anders vind ik deze van Jysk wel lijken op de stijl die je zoekt.
Deze vloer lag er al toen we er kwamen wonen dus gehouden want een nieuwe is duur, maar hij had op bepaalde plekken wel wat waterschade. Vooral in de gang. Dus vandaag bij de Ikea een tapijtje voor gehaald and I love it!
Wil je per se hout of gewoon geen opvallende kleur?
Want als zwart ook ok is dan is deze ronde van Maisons du Monde misschien wat?
Je zou er zelf nog een blad op kunnen leggen
Ik weet niet wat het budget wel is, maar
Wat opties, kan zijn dat het niet helemaal is wat je zoekt
Ook duur en te groot of je moet er toch iets bij kunnen snoepen:
Edit: Oh, en laatste. Nog steeds prijzig, maar lijkt wel het veel op die je als voorbeeld had:
Als jullie in je slaapkamer je verzorgingsproducten, föhn, sieraden, enz. bewaren, waar doen jullie dat dan? Ik wil graag een handige en mooie plek voor al deze spullen, maar heb geen plek voor een kaptafel bijvoorbeeld. Ze liggen nu verspreid over mijn nachtkastje en kledingkast, maar dat is in de praktijk onhandig. Opklapbare tafeltjes/kastjes zouden eventueel wel kunnen mits ze niet te breed zijn. Ik kom bijvoorbeeld dit tegen:
Of zulke tafeltjes:
(Veel te duur, en ik denk ook te klein, maar even voor het idee.)
Hebben jullie ideeën of tips? Er hoeft geen spiegel bij, het gaat me vooral om het opslaan op één handige plek.
Hoeveel plek heb je wel?
Deze is echt heel klein namelijk