De PH5?
Catawiki heeft altijd wel vintage lampen in deze stijl in de veiling
Heb even gepinterest voor je. Ik zou zelf denk ik iets contrasterends doen zoals geel of roestbruin misschien. Maar groen vind ik ook wel geinig!
Als je eerder âbraafâ wil kiezen kan je voor âton sur tonâ gaan en andere tinten blauw toevoegen, of meer de creme kleurige tinten.
Als je een statement durft maken (kan ook met een toffe lamp of bijzettafeltje) kan je voor een complementaire kleur gaan zoals oranje of evt zelfs geel.
Misschien Burgundy of vanille geel?
Een warme grijstint zoals elephants breath van F&B past er ook mooi bij.
heel mooi, maar ook heeeeel duur haha. wel iets voor op een âwishlist voor ooitâ, dankje!
en @Shaaar ik heb daar nog nooit durven bestellen, maar zal eens kijken. Heb jij er wel (goede) ervaringen mee?
Ja online vind ik wel van die drankkarretjes, maar ik ben nog niet overtuigd en een wereldbol vind ik helaas niets! Ik zag net wel iets op marktplaats, maar het is net niet mijn stijl(geen goud, haha)
Nee ik ben te lui om zoân veiling vol te houden, maar ken wel vriendinnen die er meubels besteld hebben en die zijn tevreden
Het merk Markslojd heeft veel van dit soort lampen en als je zoekt op hanglamp schijven vind je ook opties. En op marktplaats kan je ook zoeken op âhanglamp deensâ en dan vind je ook veel opties
oh thanks!!!
Ik heb er wel goede ervaringen mee. Heb er een Italiaanse designlamp gekocht voor mijn halletje. De echte was me echt te duur, maar deze was op de veiling goed betaalbaar. Heel blij mee nu.
Vinden jullie deze kast er handig uitzien? Het is 220 hoog. We hebben niet zo veel kleren. Elk 4-5 broeken, 4-5 truien en 10 shirts. Twee planken pp is zat denk ik. En dan nog ondergoed en sportkleding. Daarvoor elk een la.
Wil er ook handdoeken en beddengoed in bewaren dus daarvoor nog twee planken.
Bovenste gedeelte is meer voor dingen uit het seizoen en strandlakens enzo
Hoe breed is de kast? Ik zou zelf vooral een hangstuk voor jurkjes en jumpsuits missen, want daarvoor lijkt het niet hoog genoeg. Wij hebben een kast van 150 cm breed en daar ook beddengoed in. Het hanggedeelte is een meter breed. Met weinig kleren vind ik dat prima kunnen. Het motiveert mij ook wel om niet te veel te kopen.
Bedankt voor je reactie. Hanggedeelte is 80 cm en totaal 140 breed. Kan niet breder helaas vandaar dat pax afvalt. Dit is de Ikea platsa serie.
Ik heb maar enkele jurken en ik dacht om die dubbel te hangen over de hanger. Jumpsuits heb ik niet.
Als ik het even goed bekeken heb, heb je ongeveer een hanggedeelte van 120 hoog (180 kastelement minus 60 van 2 plank gedeeltes). Voor bovenkleding reken je tussen de 80 en 90 centimeter. Je hebt dus wel wat speling voor wat langere dingen, of om eventueel wat schoendozen of andere opbergdozen onder het hanggedeelte te zetten. Ziet er logisch uit hoor, gezien de omschrijving wat je erin kwijt zou willen. Ik zou zoiets gelijkwaardigs in de winkel ontworpen hebben. Je zou trouwens eventueel nog kunnen kiezen voor zachtsluitende scharnieren, mocht je dat nog niet gekozen hebben. De planner zet er automatisch standaard scharnieren op.
Ik vind de planken bovenin mijn pax niet per se handig, de achterste helft kan ik niet gebruiken omdat ik te klein ben om er bij te kunnen. Ik zou dus het hanggedeelte omhoog doen en onderin zoveel mogelijk lades maken, lades zijn zoveel overzichtelijker dan diepe planken.
Ik ben ook te klein om goed bij de bovenste plank te kunnen (en ik heb een Pax van 201 cm laat staan die hogere maat haha ) maar ik heb op de bovenste plank het winterdeel van mijn dekbed liggen als het zomer is en andersom. Dat opgevouwen vult wel zoân heel vak en ik kan het gewoon aan de voorkant beetpakken en eruit trekken dus ik hoef ook niet echt bij de hele plank te kunnen. Je hebt anders ook nog zoân serie met van die kunststof opberglades/dozen met zoân handgreepje voorop (Skubb?) zodat je de inhoud ook in zân geheel makkelijk naar je toe kan halen.
Ik weet dat ik in de minderheid ben maar ik vind lades toch minder praktisch dan planken. Ik vind ze minder vrijheid geven dan gewoon planken. Ik zou de hoogte beperkend vinden en met planken kun je ook nog eens denken ik zet er schoenen/een opbergdoos ofzo op.
Lijkt mij een praktische indeling @Yzile !
Ik zou zelf het rek hoger plaatsen, maar ik weet niet hoe lang jullie zijn. Het ziet er nu laag uit voor mân gevoel? En dan zou ik die plank erboven eronder doen!
Ja en lades nemen veel meer ruimte in.
Ik heb ipv lades planken vrij dicht op elkaar en dan inderdaad van die skubb-bakken voor sokken en ondergoed. Trek ze er uit als een lade, maar heb meer opbergruimte.
Maar pax is wel echt heel diep ja en voor shirts ed doe ik ook zomer voorin/winter achterin of andersom.