Ohh neeee, ik ben nu helemaal obsessed met die kast haha!
Heeft iemand een tip voor mooie gouden gebaksvorkjes?
Welk dekbedovertrek past het best in mijn slaapkamer?
De slaapkamer: (tips om die nog verder op te leuken zijn welkom! Ik ben mijn bed en nachtkastjes een beetje zat maarja een nieuw bed is niet goedkoop)
Het beddengoed
- 1
- 2
- 3
- Allemaal niet mooi, ik ga je nu vertellen welke er wel mooi bij zou staan
0 stemmers
Vind 1 heel leuk! Wat ook nog wel mooi kan zijn is deze kleur:
https://www.yumeko.nl/overtrekset-gewassen-linnen-dusty-rose
Ik zou met een leuk dessin werken, die alle kleuren een beetje samenbindt. Want dat groen, creme en zwart zijn wel mooi, maar beetje random. Met een dekbed kun je dat tot een geheel maken.
Voorbeelden:
Dankjewel! Klopt, vooral het zwart is een beetje out of place vind ik maarja is wat ik al had. Misschien ooit groen verven ofzo al weet ik niet of dat kan en handig is met een bed.
De specifieke dekbedden die je noemt zijn niet mijn smaak, maar ik zal er eens naar kijken!
Nu nog even praktisch vraagje wat zijn fijne hoeslakens voor een topmatras. Ik heb nu een 160 bed maar ik vind de hoeslakens van die maat vaak zo snel opkrullen dat het net iets te krap lijkt. Is het misschien beter om 180 te nemen?
Je woont daar toch nog niet zo lang? Of had je dat bed en die kastjes al
Met die drie dekbedden wordt het echt een fletse bedoening denk ik. Ik zou voor een kleurtje gaan, roze ofzo.
Het bed had ik al! En echt minder dan een jaar toen ik dit huis kreeg, dus vond een nieuwe kopen zonde. De kastjes nog niet maar ik dacht alleen een zwart bed is al helemaal random, dus die nachtkastjes doe ik erbij. Weet niet of dat een goede keus was maar die waren gelukkig niet heell duur.
Een met een kleur heb ik ook al wel, beetje terra achtig. Die is wel leuk. Maar deze beige die ik er nu op heb zitten is een beetje lelijk geworden in de was, dus wil daar een vervanger van.
Ik vind dit juist een moeilijke kleur. Ziet er snel verwassen/ doorgezweet/ verrookt uit vind ik .
Ik heb een 140x200 en koop om die reden altijd maat 160.
Haha oh maar ik heb deze kleur zelf dus kan bevestigen dat ie mooi is (of althans: ik vind ‘m wel echt mooi haha). Is ook iets rozer in het echt. Maar kan me voorstellen dat als een dekbed iets lichter is dat het er dan zo net-niet uit ziet.
Als je beddengoed niet stuk of verwassen is, als het aangename stof is, zou ik niets veranderen. Niet alles in huis hoeft perfect afgestijld te worden. Gewoon tevreden (of neutraal) zijn met wat je hebt en wachten tot het versleten is.
Ik zou hem nog wel gebruiken hoor. Maar als mensen logeren vind ik een mooi beddengoed toch fijner dan met vlekken etc.
Uiteraard. Een pakje textielverf doet soms ook wonderen. Vooral bij wit katoen en lichte vlekken. Heb al een paar dingen echt mooi gekregen in groen en blauw.
1 keer heb ik iets richting geel/oranje geprobeerd. Dat is niet zo mooi geworden. Maar kan goed zijn dat ik teveel dingen in de wasmachine gegooid heb.
Ik kies altijd voor licht beddengoed. Geen printjes, absoluut geen kleuren, lekker saai, licht kleurig beddengoed. Ik doe mijn beddengoed altijd op de kookwas, eens per week en gekleurd beddengoed vergaat sneller en dat vind ik zonde.
Beddengoed wassen op een handwas, of kort programma om de kleuren te sparen zal ik ook niet zo snel doen.
Dus ik zou - voor het saaie, frisse en schone - voor wit beddengoed gaan. Wil je toch wat kleur, dan zou ik er een op deken/sprei overheen doen, zoals jij al hebt.
Huisstofmijt gaat dood bij 60 graden dus veel mensen wassen beddengoed juist heet om die reden.
Ik zoek iets wat wel onmogelijk lijkt.
Ik zoek een kastje wat geschikt is om in de badkamer te staan. Laatjes of deurtjes maakt niet uit.
De hoogte mag max. 75cm zijn, diepte tussen de 30/35cm en de breedte mag ruim zijn max 85cm.
Heeft iemand ideeën?
Er zijn volgens mij veel badkamerhangkasten met die afmetingen (o.a. bij Ikea). Als je het niet op wilt hangen kun je er misschien zelf pootjes onder zetten?
Hangen willen we sowieso niet inderdaad. Kan je gewoon pootjes onder een hangkast maken? Ik heb echt klusvaardigheden niks, dus ik weet niet of dat zomaar kan