Interieurtopic #4

Haha ik ben me aan het bedenken hoe een tapijt in godsnaam in een wasmachine past :joy: Heb je een kleintje?

9 likes

Wat staat er op het label! Ik had een badmat van kwantum als kleedje voor de hond en ik zag na het wassen pas dat op het label stond dat het niet gewassen kon worden haha. Was hoogpolig, crème met panter print en nu is t crème met rood bruine vlekken en panterprint :stuck_out_tongue_winking_eye:

Wie bedenkt er toch om dat soort dingen te maken, wat heb je nou weer aan een badmat die niet gewassen kan worden :o_o: gatver
Oh ja dan kunnen mensen het weggooien en weer een nieuwe kopen :dollar:

Ik zou er trouwens ook echt niet aan denken om na te kijken of een BADMAT wel gewassen mag worden, lijkt me niet meer dan logisch dat dat gewoon zou moeten kunnen.

7 likes

Haha ja echt hè ik vond het ook heel raar, lijkt me dat iedereen met die badmat dit mee maakt zo dom haha. Maar een volgende keer check ik het waslabel voor ik een badmat koop, blijkbaar is dat nodig. :stuck_out_tongue_winking_eye:

toen de mat nog mooi was

13 likes

Ik heb nu ongeveer een jaar dit kleed en vind het kleed mooi blijven. Behalve bij de randen, maar dat komt door mijn kat die er graag met de rand en eronder speelt en trapt met de nagels :smiling_face_with_tear:
Maar op de plekken waar niet gespeeld wordt met de rand is die gewoon netjes.

Hij is er in verschillende kleuren en is van polypropyleen dacht ik, dat vind ik zelf makkelijk qua schoonmaken.
Heb ooit een echt wollen kleed gehad en met katten kots vond ik dat echt geen aanrader.

4 likes

Echt te duur maar vind dit zoo schattig

10 likes

Misschien weet je dit al maar op de insta van F&B hebben ze filmpjes van iemand die suggesties doet gebaseerd op de windrichting van de kamer! Miss daar eens kijken voor inspiratie?

-o shit sorry haha je hebt al geverfd! Erg mooi geworden :grin:. Maargoed alsnog leuke filmpjes om te zien

2 likes

Heb je ook andere merken dan Ikea qua banken waar je de hoes van in de wasmachine kan doen? Mijn hond gaat namelijk ook op bank, wel op een kleedje, maar het is toch wel fijn dat ik de hoes twee keer per jaar kan wassen en dat het dan weer als nieuw is. We hebben nu al 8 jaar een nockeby van Ikea die er nog prima uitziet, maar nu gaan we zeer waarschijnlijk verhuizen naar een prachtig jaren 20 huis. Waarschijnlijk gaat de huidige bank niet passen en wil ik wel een upgrade doen met een mooie designbank.

1 like

Hebben jullie tips waar ik leuke vloerkleden kan vinden?

Ik houd niet echt van vloerkleden dus merk dat ik het lastig vind om iets te vinden :see_no_evil: De woonkamer is nu zo kaal en voor de winter is een vloerkleed wel net zo lekker en voegt toch sfeer toe.

Het liefst een fysieke winkel, ik moet het altijd even zien en voelen vooral :sweat_smile:

1 like

Karwei!

2 likes

Bij veel tankstations hebben ze grote wasmachines. Vorig jaar heb ik daar mn vloerkleed gewassen maar werd er niet veel schoner van helaas.

2 likes

Volero? Die hebben ontzettend veel keuze. Het is een webshop maar ze hebben een showroom in Amsterdam waar je alles kunt bekijken.

2 likes

Aan degene die hier ooit eens de doucherekjes van ikea tipte als makkelijke niet-boren- oplossing: DANKUWEL! Eindelijk een systeem dat blijft hangen ! :smiley:

6 likes

Iemand tips voor dit model fauteuil in deze kleur? Dit is van een Amerikaans bedrijf…

4 likes

Niet helemaal zoals je plaatje maar ik heb een bank (Ellis) van sofacompany en die is modulair, dus denk eigenlijk dat je er ook een fauteuil van kan maken? Ze hebben iig wel een mooie groene stof in t assortiment.

https://sofacompany.com/nl-nl/designbank/modulaire-bank/ellis-modulaire-bank/ellis-hoek-module-verplaatsbare-arm-planet-grey-green-poten-e-14-cm-black-metal-23811314242301

5 likes

Waar slagen jullie voor verlichting? Ik vind het maar lastig om mooie plafondlampen voor in het zit gedeelte en de keuken te vinden.

2 likes

Wie heeft een goede tip voor een fijn binnenkussen voor op de bank 50×50. Redelijk stevig. Hema en Ikea zijn veel te zacht. H&M laat veren door.

Twee hema kussens in 1 hoes?

1 like

Lijkt me niet mooi zitten

2 likes

H&m heeft ook binnenkussens met polyestervulling die zwaar zijn (stuk zwaarder dan hema iig)

3 likes