Interieurtopic #4

Oh thnx, daar kijk ik even naar

1 like

Loods5 of Woonexpress?

1 like

Al eerder aangeraden maar ik heb binnenkussens van de H&M die ik een maat groter koop dan de hoes. Dus voor 50x50 zou ik 60x60 kopen. Dan heb je echt perfecte fluffy kussens.

1 like

Hey Barbie! Sikkens A0.16.70 🫶

45 likes

Sissy-boy verkoopt stevige kussens, maar die zijn vaak inclusief hoes.

3 likes

Wow ik heb HG meubelhersteller gekocht en ben echt fan!
Before van mijn kast (echt in schandalige staat)

en after

109 likes

Wow wat goed!! Dit kan ik ook wel gebruiken voor een tafeltje van mij waar veel watervlekken (van planten die druppels via het blad verliezen) opzitten.

Zou je me (evt per pb) een foto van het etiket met gebruiksaanwijzing/waarschuwingen kunnen sturen?

3 likes

Hier is het etiket

2 likes

Echt een groot verschil! Ik had met een kast van marktplaats met zo’n gele schoonmaakdoek en olijfolie ook heel goed resultaat.

3 likes

Wow heel groot verschil @vitaminwater! Ik moet onze eettafel ook nog behandelen, hebben jullie tips voor een goede matte lak? De tafel is gebeitst (whitewash) maar die is er al bijna af en ik zou hem liever willen lakken voor betere bescherming. Ga hem sowieso nog helemaal opschuren.

7 likes

Hiermee hebben wij onze tafel gedaan, twee of drie lagen, zie je eigenlijk niets van, maar is wel super beschermd zo:

1 like

Die inderdaad. We doen hem overal over (tafel, kast, dienplateau spatwand geverfde muur…)

3 likes

Skyld!

4 likes

@Classique Zou zoiets ook werken op een zwarte tafel FSC-gecertificeerd eikenhout tegen krassen?

3 likes

Werkt alleen op illegaal gekapt hout.

19 likes

Weet niet wat gecertificeerd inhoudt, maar volgens mij is het bijna overal op toepasbaar. Het is transparant en mat dus het ziet er na behandeling uit alsof je er niets mee gedaan hebt. Tenzij het van tevoren glanzend was, dan wel uiteraard.

7 likes

Slylt is top!

5 likes

Jeumig wat een topspul! Ik heb ook een mooi resultaat nu!

Samenvatting

Dit is trouwens pas na 1 behandeling en het heeft niet de volledige 6 a 10 uur ingetrokken. Het kan alleen nog maar beter worden! :star_struck:

31 likes

Wauw prachtige tafel!

5 likes

Woow mooi geworden zeg!

3 likes