Ja de oven had ook kuren idd. Deed het alleen op de heteluchtstand, bij de andere vlogen stoppen eruit haha. En hij was altijd 10 graden kouder dan aangegeven. Maar dat kon ook aan de belabberde installatieskills van de vorige bewoner hebben gelegen.
Bij ons is die echt wel vijf keer gerepareerd in drie jaar. Hebben toen echt een airfryer als vervanger van de kut oven gekocht haha
Bij ons niet qua standen, maar de beveiliging ging steeds kapot ofzo, hij werd dan te heet en brandde alles door. Als ie niet kapot was deed ie het prima haha
Poe! Even teruggezocht maar mijn bestelling was alweer in 2017. Toen betaalde ik niks extra’s en stond er in de mail: Wij pakken hem uit en sluiten hem voor je aan. Al is een inbouwvaatwasser installeren ook wel weer meer werk…
Toevallig las ik vandaag dit: https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1ang1go/klanten_verwonderen_als_bezorger/
Dus, voor die 150 euro brengen ze blijkbaar ook je oud papier weg I guess?
Hebben jullie een elektroworld in de buurt? Wij hebben daar al een paar keer apparatuur gekocht en voor ca. €50,- werd alles aangesloten en oude apparatuur eruit gehaald en meegenomen. En ze zijn volgens mij niet duurder dan Coolblue.
dit is wel iets dat je best bij iedere oven in de gaten houdt, ze zijn vaak niet correct als je er zo een thermometer in hangt
Ja zo kwam ik er ook achter, bakken was daarna een stuk beter. Gelukkig met de nieuwe geen last van.
Om deze reden hebben wij dus onze laatste witgoed aankoop bij een lokale ondernemer gekocht, die óók het karton weg bracht en zelfs het oude apparaat. De prijs van het product lag maar een 10tje hoger dan bij coolblue. Ik vind het ook echt een bizarre prijs.
Auping Auronde of Essential?
Simpel, op poten, zonder (of met hoofdbord) en in meerde kleuren (en maten) leverbaar.
Bij Goossens wonen heb je ook wel mooie bedombouwen van massief hout
Wat je in de tussentijd ook kan doen is al een lattenbodem kopen en op pootjes zetten. Dit is wat door een lokale beddenwinkel werd aangeraden. Bij die winkel heb ik een nieuwe geschikte lattenbodem gekocht en een nieuw matras. En die kwamen ze 2 dagen later al installeren op pootjes zodat het al een functioneel bed is. Zo had ik rustig de tijd om een geschikt bedkader te vinden, wat vaak langere levertijden heeft.
Ik vind het altijd zo raar dat mensen het wegbrengen van het oude apparaat als service zien. Je betaald verwijderingsbijdrage, ze zijn simpelweg verplicht je oude apparaat gratis mee te nemen.
@grace dat is voor een inbouw, dat is altijd moeilijker dan vrijstaand. Vrijstaand is 25 euro.
Als je je daar niet bewust van bent is dat toch niet raar? Ik wist dit niet, zag het inderdaad als een service. Maar nu weet ik het.
Sorry dat je mij en anderen raar vindt ![]()
@Zeester Ja auping auronde wilde ik ook tippen! Hebben wij ook en bevalt heel goed. Is ook vaak goed via marktplaats te kopen. Ik wil juist een ander bed omdat ik het hoofdbord mis ![]()
True, ik denk dat dit een beetje een frustratie van mij is omdat mijn vriend ook altijd vraagt ‘nemen jullie de oude mee, en moeten we daar voor betalen’, terwijl ik heb al 100 keer uitgelegd heb dat je daar al voor betaald. Sorry, ik ben soms een beetje een Gerda.
Ons huis is deels verbouwd terwijl we op vakantie waren. Het is nog niet klaar en we moeten zelf nog aantal dingen doen (zoals kozijnen schilderen enzo).
Maar een van de dingen waar ik heel blij mee ben is dat er nu een muur is geplaatst om de trap heen (eerst stond de trap gewoon in de woonkamer).
Zo blij met het nieuwe oude raam en de deur.
Meteen ook een tip voor wie op zoek is naar oude deuren en ramen:Restoric in uithoorn een meeeeega loods vol met alle soorten deuren en ramen die je kan voorstellen. Heel erg leuk om rond te neuzen en ook echt goed geprijsd! (Nieuwe deuren met glas zijn echt duuuuur)
En vandaag is het keukenblad geplaatst, ook heel erg blij mee (composiet)
Mocht je op zoek zijn naar een keukenblad, dan kan ik deze zaak echt aanraden. Goede communicatie, en na het inmeten op afgelopen vrijdag konden ze dus al vandaag het blad komen leveren
Ik kwam net een advertentie van sostrene grene tegen en moest direct aan jouw post denken. Is deze plantenbak wat voor je?
https://sostrenegrene.com/nl/producten/wonen/plantentafel-p-1924a38
Ik ga morgen lak kopen voor de hoge plinten, en uiteindelijk ook de deurposten (maar die zijn nu ws nog niet haalbaar).
Dit wordt de kleur van de vloer. Het behang is wit. Ik wil ook witte plinten.
Maar welke ondertoon zouden jullie doen? Ik ben helemaal in een blauw ondertoon fase. Maar voordat ik alles in die kleur heb geverfd dacht ik ik vraag even anderen om advies.
Misschien vind je mijn advies niets, negeer het dan gerust. Maar bij zo’n warme vloer (mooi!) zou ik op de plinten niet een wit met een blauwe ondertoon doen. Sowieso niet iets heel erg koels. Bedenk, de plinten zitten op een plek waar moeilijk licht valt, dus koel wordt snel viezig, grauwer. Niet dat frisse wat het kan hebben als er juist zon op valt. Ik zou dus kiezen voor een wit met een iets warmere ondertoon, een grijsgroene of taupe ondertoon. (Ik snap dat je niet te warm wil). Om een voorbeeld te geven in Farrow & Ball kleuren: bijvoorbeeld Wevet of Au Lait.
Dankje superfijn! We hebben inderdaad niet zoveel lichtinval want gekke raampjes. Wat een mooie kleuren, dit moet wel werken.
Ik twijfel door je bericht nu ook over de woonkamer. Daar zit nu behang op de muur en daar gaan we overheen verven. Het idee is om over 8 jaar de hele benedenverdieping te renoveren dus we gaan echt alleen de muren en de keukenkastjes doen.
De vloer in de woonkamer is wel lichter, en het is op het zuiden met veel ramen. En dan de bovenste ramen zijn geelgroen. Het is best veel muur.
Ik zal even kijken of ik straks een foto kan maken maar op dit moment is alles afgeplakt want ze komen zo het plafond isoleren.