Ja goeie suggestie ook! Een van mijn vriendinnen heeft deze bank. Als je een grote kamer hebt is dit echt zooo vet.
Thanks! Hele goede suggesties!! Die tv bij de openhaard vond ik zelf ook al niet echt iets maar weet ook niet helemaal waar dan wel. Mogelijk zo’n tv op pootjes. De huidige bewoners hebben hem op korte muurtje tussen de keuken en deur woonkamer zitten, maar dat ziet er niet uit haha.
Die bank is echt geweldig, super gaaf idee!! Ik ga het eens allemaal uit tekenen in floorplanner
Ik heb mijn tv vrij hoog hangen omdat ie boven een stoel hangt en dat vind ik eigenlijk juist veel lekkerder kijken. Ik zou hem dus wel boven de haard hangen.
We hebben een ribstof bank (donkergroen) en een ribstof poef (donkerblauw). Nu wil ik voor m’n dochter een klein stoeltje kopen, voor als ze tv kijkt.
Ik dacht aan zoiets, maar deze is 100 euro en dat vind ik echt te veel geld. Een zelfde stoel in teddy is 35 euro.
Heeft iemand een tip voor iets vergelijkbaars of goedkopers?

Ik heb een woningbouw keuken, vrij klein, en nu hebben we een magnetron maar geen plek om hem op te bergen. Past niet op het aanrecht want we hebben maar 2 ‘stukjes’ aanrecht. Ben op zoek naar een goede kast waar een magnetron in/op kan. Max 60 cm breed. Iemand een idee?
Lijkt me best lastig, omdat je wel ventilatie nodig hebt, ook aan de achterkant. Is zo’n roltafel van IKEA niet een idee?
Maar je kunt ook een random kast pakken en een gat maken natuurlijk, en dan bij gebruik de deur openhouden. Moet je wel opletten dat het veel gewicht kan hebben want een magnetron is best zwaar.
Edit: ik bedenk me nu dat ik een combi in gedachten heb, misschien werkt het bij alleen een magnetron anders en zijn die minder zwaar.
Ja ik heb dus al een trolley ergens in de keuken staan met mijn kruiden en wat pasta/rijst dingen etc, dus 2 trolleys wordt een beetje veel denk ik. En het zou ook wel fijn zijn om enigszins er wat opbergruimte bij te krijgen. Maar echt zo’n lang rechthoekig wit blok met alleen kast vind ik ook heel lelijk.
Foto’s van toen we er net in gingen;
Het is nu nog wel ietsjes leuker gemaakt met posters en weet ik het wat.
Naast het fornuis aan de rechterkant hebben we dus 60 cm waar we wat mee kunnen doen.
Kun je niet gewoon een plank boven je vaatwasser maken en daar de magnetron op zetten?
Dan kan het raam niet meer open, die opent namelijk naar binnen!
Hij kan nog wel een eindje open dan toch? Of wil je 'm graag wagenwijd open kunnen doen
Neee hij gaat dan vrijwel niks open helaas, magnetron is 35 cm diep, dus dat raam kan dan amper open. Maar misschien kan ik wel zo’n plankje doen boven rechts naast het fornuis. Weet alleen niet of dat daar een beetje mooi is.
Maak dan gewoon een plank aan de andere kant van de keuken, op de muur boven waar nu de trolley staat?
Tja je kunt elk kastje in de keuken neerzetten toch? Want je hebt prima 60cm naast het fornuis zeg je. Weet niet wat de afmetingen van je magnetron zijn maar zoiets als dit?
Ik neem aan dat je koelkast rechts naast het fornuis staat? Kan de magnetron daar niet bovenop? Zo hadden wij het ingericht in onze vorige huurwoning met vergelijkbare keuken.
We hebben daar geen stopcontacten. Ook hangt daar nu iets anders (foto is wat ouder).
@the.rebel.club ja er zou van alles kunnen staan wat max 60 cm breed is maar ik vind veel niet mooi of handig.
@pepe koelkast staat nog iets verder naar rechts in een soort nis en de koelkast is best hoog dus is niet zo handig denk ik
Ik begrijo denk ik niet zo goed wat je met je post wil. Wil je suggesties voor een kastje? Want dan is het wel handig als je een beetje specificeert wat je wel/niet mooi vind. Of zoek je juist andere ideeën dan een kastje? Want tot nu toe schiet je alle ideeen af
Kan je dan niet de trolley vervangen voor eentje voor de magnetron en de kruiden ergens anders in opbergen. Ik denk dat daar makkelijker een extra plankje/ rekje/ kastje voor te vinden is dan voor de magnetron.
Ik denk zelfs dat als je de kruidentrolley een kwartslag draait hij nog tussen een trolley en de kast zou kunnen passen. Maar inderdaad, denk dat dit een veel makkelijkere oplossing is.
Roltrolley van de ikea, daarboven plankjes voor de potten uit de kruidentrolley, kruiden op een kruidenrek bij het raam (plat genoeg om het raam nog open te kunnen doen) of zijkant van de kastjes bij het fornuis oid.
Ik zit met precies hetzelfde probleem als jij (nergens ruimte op het aanrecht, geen ruimte voor planken enz) en heb mijn oven/magnetron in mijn berging staan op een plank boven de wasmachine. Is zoiets geen idee?
Zo’n tip was ik ongeveer naar op zoek! Dankjewel. Dan kan ik gewoon een stuk aanrechtblad daarop monteren? Is dat een beetje makkelijk te doen?
En bedankt ook aan de rest voor het meedenken! Beetje vaag verzoek, snap ik.