Dan denk ik dat je al snel op iets van natuursteen of aardewerk uitkomt?
Op Etsy hebben ze hele mooie handgemaakte; weet niet wat je prijs klasse is:
Of bedoel je dan meer die Ibiza greige stylo dingen?
Dan denk ik dat je al snel op iets van natuursteen of aardewerk uitkomt?
Op Etsy hebben ze hele mooie handgemaakte; weet niet wat je prijs klasse is:
Of bedoel je dan meer die Ibiza greige stylo dingen?
Bij furnified heb je mooie fonteintjes! Weet niet precies hoe het zit met leveren nu, daar zijn ze een periode wel heel slecht in geweest volgens reviews.
Ik heb zelf een fonteintje van dit merk via Marktplaats gekocht. Zo zat ik ook niet met levertijd en goedkoper ![]()
Maar weet niet of dat jou/ jullie smaak is.
Dankjewel! Dit had ik inderdaad in gedachten. Ik ga eens kijken op Etsy.
@Rowrow oeh ook heel mooi. Thanks!
Ik denk oprecht dat je hetzelfde effect krijgt met een goedkope vaas in een boetiektas zetten mocht je zin hebben in een supersimpele DIY.
Ja denk je dat dat er een beetje hetzelfde uit gaat zien? Papier/plastic heeft wel een andere look dan keramiek toch?
Ja je moet wel een goed stevige hebben, en het zal een iets andere look hebben, maar mss zelfs leuker. Want ik vind de tekst op die vaas bijv weer vrij truttig.
Thankss voor de tip beide! Eens kijken of ik ooit een tasje tegen kom dat daar geschikt/mooi voor is dan ![]()
Ik was zelf ook opzoek naar zoiets.
Amazon, Etsy en EBay verkopen dezelfde vaas.
Of bij Light in the box.
Hier is die al iets goedkoper, anders maar wachten tot de season sale ![]()
Kennen jullie nog soortgelijke bedrijven als tylko? Ik vind het idee top maar het is net niet de stijl die ik zoek
Lundia? Dat was vroeger populair.
Pastoe (duurder) en Kewlox misschien
Wow dit ziet er gezellig uit! En de rest ook al mega bedankt voor de tips. Ik zoek vooral een manier om een combi te maken met kastjes en een bureau. Bij tylko kan dat maar is dus net niet de stijl/kleuren die ik zoek, en op de andere sites kan ik niets soortgelijks vinden. Wel heel leuk om inspiratie mee op te doen!
Dat kan bij string wel!
Ja, verschrikkelijk!
Salontafels vind ik nog erger. Echt 95% is niet mijn smaak en de overige 5% is ontzettend duur.
Ik vind zelf een grote douche echt een meerwaarde. Bad geef ik geen reet om, maar weet wel dat anderen daar om geven. Zou me niet te druk maken om verkoop, uiteindelijk zal altijd wel iets niet iemand z’n smaak of ding zijn, dat zal echt niet het verschil maken. Tenzij je idd een enorme badkamersuite hebt en dan geen bad doet.
Ik vind een bad wel heel fijn, maar het moet idd wel in de ruimte passen. Ik weet niet of je je bad kunt hergebruiken maar een bad is best duur dus als het voor jullie niet perse hoeft, zou ik er geen nieuwe voor kopen puur voor het geval dat een koper er wellicht wel een zou willen.
Liever een grote douche dan een bad en als je een zitbank erbij laat plaatsen dan kan je op uw gemak met de straal water op jou zitten.