Wij hebben ook hetzelfde probleem gehad en hebben ook zo’n zelfde soort keuken. Hebben nu zelf bij Ikea een onderkast met blad gekocht zodat we nog wat meer ruimte hebben en deze aan de overkant van de keuken gezet. Blad is wel wat anders dan die van onze keuken maar hadden geen zin om nog meer geld eraan uit te geven maar het is niet storend gelukkig
Wow wat ontzettend goedkoop! Had ik dit maar geweten, voor ik mijn nieuwe keukenblok kocht
Thanks! Wij hebben een zwart keukenblad dus dit paste helaas echt niet.
Gisteren naar de ikea geweest, kastje gekocht en in elkaar gezet. Alleen nog dat werkblad op maat zagen en monteren, maar nog even uitzoeken hoe dat moet. Vind ik nog niet zo makkelijk!
Kunnen jullie met me meedenken? Ik wil in mijn slaapkamer deze terracotta kleur op m’n muur maar wat ik tot nu toe heb geprobeerd komt niet in de buurt. Veel kleuren slaan roze uit terwijl ik juist die oranje ondertoon mooi vind. De slaapkamer is redelijk donker en krijg alleen aan t einde van de dag direct zonlicht.
Wat ik tot nu toe heb geprobeerd
Van links naar rechts
Rij 1: gamma roestbruin, (oranje achtige) posterkleur laten scanner kwam roze uit, gamma zoete perzik
Rij 2 : gamma aarde rood, geen idee meer, gamma terracotta rood
Rij 3 : Flexa cotta love, histor vermilion, Flexa fresh fruit
Roest bruin lijkt in de buurt te komen maar is het nog niet
Terra is echt een rampenkleur, ik ben ook al maanden aan het zoeken naar de juiste teint
Wat is het probleem met roestbruin? Heb je de kleur ‘basketbal’ van gamma bekeken?
Linksboven vind ik heel erg lijken, wat klopt er niet aan die kleur? Geeft richting om te zoeken denk ik
En @Hippe_kikker op de foto lijkt hij maar in t echt is het meer zoals onderstaande
Gamma basketbal ga ik naar kijken! Andere suggesties ook nog zeer welkom
Ik heb de kleur Indian Spice nu meerdere keren op mijn muren gedaan. Ik ging even googelen en toen kwam ik mijn eigen oude huis tegen met die kleur. Dit is wel bij een groot raam en daar was het best licht. Ik denk dat ie mooier is in een donkerdere kamer.
Deze kwam ik ook tegen in m’n zoektocht maar was bang dat ie te donker (en mss te fel/helder door foto’s die ik online tegenkwam) zou zijn maar dat vind ik op jouw foto enorm mee vallen dus ga ik toch ook maar testen
Gedempter vind ik niet erg en dit ziet er veelbelovend uit! Ik ken t merk totaal niet dus ga ff kijken.
Ik denk dat het afhankelijk is van de ligging van de kamer.
Ik heb 'm in mijn nieuwe huis ook op 2 muren. Eerste foto is kamer op het oosten, dus daar is het nu best fel. Maar wordt wel mooier later op de dag. En tweede foto is in mijn donkere kelder.
De combinatie van die muurkleur en jouw vloer is zo mooi
Ik heb komijn van Praxis op de muur, ook wat gedempter maar daardoor niet te rood/oranje.
Zou je misschien een foto willen delen van de kleur? Ik ben wel benieuwd hoe die eruit ziet.
Ik denk dat het laagje verf linksboven te dun is om te uiteindelijke kleur goed te kunnen zien
Ik heb nu alleen een kleine vage foto (stukje afgesneden van een andere foto waar ik zelf op stond), hij is niet heel duidelijk maar het geeft wel een idee van de kleur bij daglicht. Een betere foto lukt dit weekend pas als ik overdag thuis ben.
Weet er iemand een zaak als Design Tegels maar dan in Noord Holland?
Mooie kleur, dit geeft al een idee, dankjewel!
Ik heb ooit deze kleur verf gekocht en die viel precies zo uit als op jouw foto: D0.31.44 - Oranje - Zoek producten in deze kleur | flexa
Op mijn computerscherm lijkt 'ie wat meer rood/roze maar in het echt was het dus wat meer oranje.
Oh interessant. Was dat ook beetje donkere kamer?