Nee dat niet, was een woonkamer op het zuiden. Ik kan foto’s bij daglicht in DM sturen als je wil
Ja heel graag!
Ik heb een soortgelijke kleur als @176-716 op onze muur in de slaapkamer. Sunkissed van flexa hebben wij. Misschien te licht voor wat je zoekt maar een mooie warme kleur!
Weet iemand waar we een binnenhuis architect vandaan halen die alleen een advies wilt geven? We twijfelen heel erg over de indeling van de benedenverdieping, en hebben meerdere architecten in de omgeving gesproken maar zij werken allemaal met pakketten met tekenening etc (vanaf 1500€) maar wij zoeken echt iemand om mee te sparren en zijn/haar inbreng te horen, we hoeven het niet eens uitgetekend te zien….
We willen namelijk dit voorjaar beginnen met de aanbouw (hebben we de juiste partijen voor in onze omgeving) maar twijfelen over de indeling van de benedenverdieping, dus hoeven geen tekeningen voor constructeurs oid
Ik ben kennelijk niet zo goed in kleuren, want slaan deze kleuren dus roze uit? Ik zou meer denken oranje/rood
Kun je niet via de foto herleiden welke kleur(merk) dit is?
Nee, ik weet helaas niet hoe ik daarachter kan komen. Om je een idee te geven, de Gamma terracotta staat ook in het WJEKW foto editie van een paar dagen terug bij iemand anders waar die heel anders uitpakt dan bij mij.
Heb het idee dat rode ondertoon roze uitpakt, daarom dat ik probeer meer richting oranje te gaan, maar ben er nog niet helemaal achter hoe mijn slaapkamer licht het zo beinvloed (/waar ik op moet letten).
Oh ja en herinner me weer welke kleur die rij 2 midden is
Gitaar van de Gamma?
Ik moet je zeggen, mijn terracotta lijkt wel een stuk anders dan die jij hier geswatcht hebt.
Dit was de mijne, er staat nu ook uit assortiment hierbij en de kleur lijkt nét wat anders. Al kan mijne in bepaald licht ook wel wat rozig uitvallen hoor, maar niet zo erg als bij jouw muur!
Welke omgeving?
Limburg zuid!
Ik heb Histor Voorspoed laten mengen in een ander merk verf bij de Gamma (huismerk wellicht, weet ik zo niet zeker haha), dit is de code: S 3040 Y60R
Als je op het forum zoekt op Histor Voorspoed vind je een foto van mijn woonkamer! Moet er wel bij zeggen dat mijn woonkamer veel ramen op het zuiden heeft maar misschien is de kleur alsnog wat?
Misschien is zij iets voor je: interieurontwerp - Nieuwhof Interiors
Ze werkt ook met pakketten maar je kan ook losse diensten afnemen. Je kunt altijd een mailtje sturen om te kijken of ‘t matcht.
(Is dus geen architect maar ik vraag me af of dat nodig is als je vooral wilt sparren over de indeling. Dat kan ook met een interieurontwerper.)
Ooh ja ook een mooie kleur. Ik neem hem mee in de testers!
@Nysmn zou kunnen dat het net een andere versie is (waarom twee kleuren met dezelfde naam en de een woord extra ).
Ik heb een website gevonden waar je verf kleuren kunt bekijken en vergelijken. Er staan inspiratie foto’s bij, je kunt zien wat de verfkleur bij soorten licht kleuren. Ik vind dit het delen wel waard
Zie hier de pagina van o.a.
Dulux Egyptian Cotton Dulux Egyptian Cotton 40YY 65/061: 34 real home pictures
F&B Elephants Breath Farrow and Ball Elephant's Breath 229: 32 real home pictures
LG Rolling Fog: Little Greene Rolling Fog 143: 16 real home pictures
Edit: helaas zijn de Nederlandse verf namen niet opgenomen zoals Pure and Orginal, maar wie weet. Ooit.
studio dip doet dat ook af en toe volgens mij, ik heb nog met hen gestudeerd
Kok wooncenter heeft een pakket met alleen gesprekken of eentje duurder met een 2d plattegrond. Maar zitten wel in amersfoort, haha. Zijn ong 250 en 500 euro, die pakketten. Hun duurste pakket incl 3d tekening en alles is 900 euro dus jij ziet wel hele dure denk ik?
Als je een iets minder felle/neutralere versie van Indian Spice wil, zou je ook eens kunnen kijken naar Spiced Honey. Die is ook heel mooi!
Lijkt alleen totaal niet op de foto uit je eerste post en heeft meer een gouden ondertoon, maar ik ben er zo fan van dat ik hem toch even wilde noemen haha
Binti Oriënt? Die heb ik in onze studeerkamer en in de babykamer muurtekening. Wel een wat donkerdere kleur maar je kunt eens op instagram kijken voor een idee.
Ik ben op zoek naar onderhoudsarme tuintafel + tuinstoelen die er een beetje leuk uitzien Onze huidige tuinset staat op instorten en ik zoek nu iets wat je niet elk jaar hoeft te behandelen.
Ik vind het leuk als de meubels niet te massief zijn en kleur is ook welkom. Een beetje zoals dit:
Die was ik vorig jaar tegengekomen maar waren toen al uitverkocht (en nog steeds).
Ik ben heel benieuwd of jullie tips hebben alvast bedankt!