Kennen jullie nog soortgelijke bedrijven als tylko? Ik vind het idee top maar het is net niet de stijl die ik zoek
Lundia? Dat was vroeger populair.
Pastoe (duurder) en Kewlox misschien
Wow dit ziet er gezellig uit! En de rest ook al mega bedankt voor de tips. Ik zoek vooral een manier om een combi te maken met kastjes en een bureau. Bij tylko kan dat maar is dus net niet de stijl/kleuren die ik zoek, en op de andere sites kan ik niets soortgelijks vinden. Wel heel leuk om inspiratie mee op te doen!
Dat kan bij string wel!
Ik zit naar bankstellen te kijken en vind zoveel zó lelijk (of juist heel mooi en dan kost dat ding 10.000 euro). Dit is echt nog moeilijker dan een naam voor je kind bedenken.
Ja, verschrikkelijk!
Salontafels vind ik nog erger. Echt 95% is niet mijn smaak en de overige 5% is ontzettend duur.
Even iets anders dan een bank: vinden jullie een bad een meerwaarde? Wij gebruiken het dus nooit en willen de badkamer opnieuw doen. Maar ik twijfel of we het bad terug moeten laten komen. Voor ons is het dus niet per se nodig maar het staat ook niet in de weg. Meer met het oog op eventuele verkoop. Of dan liever een ruimere badkamer zonder bad.
Ligt aan de grote van je badkamer. Ik vind een bad zelf wel echt een plus, maar ik zou een huis er niet op laten schieten en heb er nu ook geen. Vind van die badkamers waar per se een bad in moest ook altijd zonde want dan is het allemaal te krap⦠Zou een echt grote badkamer zonder bad wel zonde vinden, want dat plaats je niet zomaar meer.
Ik vind zelf een grote douche echt een meerwaarde. Bad geef ik geen reet om, maar weet wel dat anderen daar om geven. Zou me niet te druk maken om verkoop, uiteindelijk zal altijd wel iets niet iemand zān smaak of ding zijn, dat zal echt niet het verschil maken. Tenzij je idd een enorme badkamersuite hebt en dan geen bad doet.
@Shaaar, nee het is niet zo groot dat je zeeĆ«n van ruimte over hebt als er geen bad staat. We neigen naar āneeā idd.
Ik vind een bad wel heel fijn, maar het moet idd wel in de ruimte passen. Ik weet niet of je je bad kunt hergebruiken maar een bad is best duur dus als het voor jullie niet perse hoeft, zou ik er geen nieuwe voor kopen puur voor het geval dat een koper er wellicht wel een zou willen.
Liever een grote douche dan een bad en als je een zitbank erbij laat plaatsen dan kan je op uw gemak met de straal water op jou zitten.
Wij vonden het bad alleen handig toen ons kind nog klein was. Wordt nu echt nooit meer gebruikt behalve om wasgoed te sorteren.
En het is een stofnest.
Een grote doucheruimte is echt fijn. Kijk goed naar welke afvoer in de douche je laat plaatsen. Wij hebben een douchegoot en dat vind ik persoonlijk veel schoonmaakwerk en viezig t.o.v. het ronde afvoerputje dat we eerder hadden.
Wij hebben het bad ook weggelaten bij verbouwing van de badkamer en dat was de beste beslissing ooit. We kunnen nu onze kont ten minste keren en niemand van het gezin mist het (was altijd een leuk dat badderen na het avondeten, maar had het altijd na 5 min gezien hahaha). Nu was er ruimte voor een grote inloopdouche!
Voor mijzelf is een bad echt absoluut een meerwaarde. Ik heb de badkamer ook laten vergroten zodat er een 2-persoons bad in past en daar geniet ik echt van hahaha
Maar ik zou de badkamer vooral zo inrichten zoals je het zelf het liefste gebruikt, want ik kan me niet voorstellen dat mensen een huis laten schieten omdat er geen bad in de badkamer is (zeg ik als bad liefhebber).
Verschilt denk ik echt heel erg per persoon. Mijn vriend ligt echt 5x per week in bad en vindt dit echt een must. Ik lig er misschien 1x per jaar in dus ik zou echt prima zonder kunnen, sterker nog van mij zou ie er zo uit mogen, scheelt weer ruimte.
Ik vind het zeker meerwaarde hebben, was ook een van mijn eisen toen we naar een andere woning gingen kijken, dat en een vaste trap naar de zolder. Beide toch iets lastiger naderhand er in te bouwen, vandaar. Maar het is heel persoonlijk inderdaad, ik vind het heerlijk maar mn vriend vind het onzin.
Ja fuck douchegoten