De planken om een boekenwand mee te maken zijn er, en ik denk erover om ze rood te verven voordat ik ze ophang. Maar ik kan niet echt de juiste kleur rood vinden (weet ook nog niet wat ik wil haha). Heb de kleuren van farrow&ball bekeken en voel wel wat voor romesco en misschien copenhagen roof, tegelijkertijd zijn ze allebei misschien net die popping genoeg (
). Bij little green vond ik atomic red maar dat vind ik dan misschien net té heftig.
Wat zijn nog meer verfmerken met mooie kleuren? Ik wil liever niet naar de bouwmarkt om naar 800 staaltjes te kijken want dan raak ik overweldigd. Voor de rest van het huis heb ik gewoon uit farrow and ball gekozen en dat beviel wel. Specifieke kleuren tips zijn ook welkom! Op de muur waar de planken komen zit slipper satin.
Dit is een inspiratieplaatje:

vind dit wel heel mooi maar het hoeft niet perse dezelfde tint te zijn, ik overweeg ook iets “feller”.
Edit: oké ik had geen zin om dagen te gaan twijfelen dus ik ben voor romesco van f&b gegaan voor m’n boekenwand in de woonkamer, en mazarine van little greene voor de twee planken in onze keuken
romesco
mazarine