Interieurtopic #4

Geen idee, de vorige eigenaren hebben het zo geschilderd. Ze hebben wel facturen meegegeven van de werken die ze nog hebben uitgevoerd maar de verf vind ik niet terug!

3 likes

Ohh jammer zeg! Nou geniet er van, als je de kleur er op laat :yum:

2 likes

Heel leuk! Ook gezellig dat de tafel met het kleed scheef staan.

2 likes

Ik heb 2 jaar geleden een kast gekocht en zal nooit meer iets bij Furnified kopen.
De kwaliteit vind ik niet denderend, maar dat kan ook afhangen hoe intensief je het meubel gebruikt.

4 likes

Een vriendin van mij heeft ook een kast van Furnified en heeft na enkele jaren echt wel op verschillende plaatsen beschadigingen. Oké ze heeft wel twee kinderen en zijn er niet heel voorzichtig mee maar ik vond het toch opvallend.

4 likes

Leg dat geblokte kleed bij je bank :heart_eyes:

5 likes

daar is het te klein voor, op de foto is alles een beetje vervormd maar dat blokjeskleed is kleiner dan het andere kleed. ik heb nu dit kleed op het oog: https://www.beliani.nl/vloerkleed-katoen-creme-geel-300-x-400-cm-perai.html

ff sparen haha

5 likes

Wat een leuke ramen!

3 likes

Oohh wat goed, ik houd ook al een tijdje marktplaats in de gaten voor een nieuwe bank, maar echt 98% is grijs. Ik had ooit bijna de perfecte roze bank, die mijn vriend ook mooi vond (unicum), en die de verkopers zowaar wilden komen langsbrengen, maar ik was toen net te laat :cry:

2 likes

Dit topic is na het bereiken van de limiet van 5000 reacties automatisch gesloten. De discussie wordt voortgezet in Interieurtopic #4 (Deel 4).