Interieurtopic #5

De discussie wordt voortgezet vanaf Interieurtopic #4 - #5420 door Max.

Eerdere discussies:

3 likes

Heeft iemand een bank van westwing? Of weten jullie hoe de kwaliteit is?
Ik heb een mooie gezien maar heb ook geen idee of ze een winkel hebben waar ik de bank zou kunnen uittesten.

Ik heb de Melva, 3 zits, nu ongeveer 2 maanden. Ik ben er heel erg tevreden mee en vindt de kwaliteit goed. Eerder heb ik goedkopere banken gehad en merk dat vooral de vering (nosag vering) erg fijn zit. Volgens mij zit er alleen een winkel in Duitsland, dus ik heb hem ook op de gok besteld. Wel op de naam van de bank op instagram en pinterest gezocht voor wat meer foto’s om een beter beeld te krijgen van hoe de bank er in het ‘echt’ uitziet. Verder had ik ook staaltjes besteld die heel snel binnen waren.

2 likes

Heeft iemand hier tips voor het uitzoeken van houtlook tegels? Of foto’s van wat zij hebben liggen? Ik vind het zo moeilijk uitzoeken van zo’n klein stukje wat je in een showroom ziet.

1 like

Ik DM je!

3 likes

Geen idee waar ik dit anders moet posten maar ik loop al maanden te azen op een dekbedovertrek set van H&M home maar de enige maat die nog beschikbaar is is 200x2010 en ik heb 200x200. Zou dit heel erg zijn of makkelijk te vermaken?

2 likes

Langer is toch niet zo’n ramp? Dan houd je wat meer instopstrook over.

1 like

Als het 210 in de lengte is maakt het niet uit, dan heb je gewoon meer instopstrook. Als het in de breedte is zou het op zich makkelijk te vermaken zijn als je een naaimachine hebt, het katoen is en je een beetje handig bent!

Het is katoen met een draaddichtheid van 144 (zegt me niks haha). Misschien moet ik het er gewoon op gokken.

Dat is een vrij dunne stof, dus dat zou makkelijk moeten lukken. Doordat de stof dun is kan het wel zijn dat de stof wat doorschijnend is. Als je deken zelf een kleur of print heeft of iets, kun je dat er wel doorheen gaan zien.

2 likes

210 is sowieso in de lengte; 210cm breed is helemaal geen gangbare maat, gangbare maten in Nederland voor tweepersoonsdekbedden zijn 200cm of 240cm breed, meestal met een lengte van 200cm of 220cm. Als er staat 200x210 dan is het eerste de breedte en het tweede de lengte. Stik je op 200cm gewoon aan twee kanten een stuk in, of je doet er veiligheidsspelden in, of je doet niks en hebt een stukje instopstrook.

1 like

Heeft iemand toevallig deze eettafel of hem ooit gezien?

Super! Dan ga ik hem gewoon bestellen, kussenhoezen zijn wel vrij klein maar ik wou toch al twee kussens per kant dus dat is makkelijk opgelost.

1 like

Tweede nuttige aankoop voor ons nieuwe huis gedaan (nadat een wijnkast de eerste was :joy:) eeeeen giga spiegel van Piet Jonker


Wel echt tering vet maar nog geen idee waar ik de spiegel van 2x2 ga laten :+1:t3: (tweedehands gekocht trouwens)

5 likes

Ik vind aan de muur altijd wel handig voor een spiegel

(Grapje coole spiegel)

5 likes

Prijs op aanvraag :eek:

3 likes

Heb hem tweedehands gekocht voor een verrrry goede deal uiteraard :relaxed::grimacing:

1 like


Tadaaa

38 likes


Ik heb deze lampen hier een keer getipt gezien, maar kan ze (onder veel verschillende namen) alleen bij dropshippers vinden. Het zijn bijna allemaal bedrijven met ook een engels adres, retour naar China en 14 dagen verzending. Weet een van jullie wie de oorspronkelijke designer is?

6 likes

Disc Orb Hanglamp van In Common With, zo staat hij in mijn link. Van Kiki Lightning. Dacht dat dat de originele was, ik wil ze ook! :heart_eyes:

2 likes