Interieurtopic #4

Ja zelf ook heel blij mee! Ik zei al een paar jaar dat ik een beige keuken zou willen, toen toch nog veel gewtijfeld maar echt blij met hoe het is geworden.

4 likes

Ik zou zelf die pluimen weg halen, ik vind het erg propperig staan.

Wat ik altijd een leuk gezicht vind, zijn glazen potten met bijvoorbeeld verschillende soort pasta en rijst etc. Of zoals iemand al zei iets van een hang plantje.

Misschien aan de linkerkant een mooie plank ophangen met bijvoorbeeld wat kopjes, glazen, kookboeken erop

4 likes

Ik denk mooi om wat felle kleuren accessoires te plaatsen als dat je stijl is, een poster vaasjes etc. Een lampje zou ook leuk kunnen zijn

3 likes

Thnx!! Ik ga er mee aan de slag, die pluimen iig minder en een andere vaas/pot

1 like

Ik wil graag een kleed neerleggen onder een lange tafel, maar het zijn 2 tafels van 2 meter aan elkaar (dus samen 4 meter lang) en alle kleden zijn natuurlijk kleiner dan dat. (Moet ze per se bij Ikea kopen.) Ik heb voor nu het idee om 3 ronde neer te leggen, dat lijkt me wat makkelijker combineren. Dan wilde ik ze gedeeltelijk over elkaar heen leggen, een beetje in een driehoek. Hebben jullie misschien een idee hoe je rechthoekige kleden leuk zou kunnen combineren? Wil ze niet alleen maar naast elkaar leggen, dat lijkt me dan weer een beetje suf.

3 likes

Misschien kun je rechthoekige vloerkleden laten overlappen met een ronde? Dan krijg je ook een leuk speels effect.

5 likes

Als er nog iemand van plan is om gordijn-stofstaaltjes bij Gamma en of Kwantum te bestellen stuur me ff PM. Die dingen kosten 1 of 2 euro per stuk en ik heb er echt duizenden :confused:

1 like

Waar heb je die planken vandaan?

Nieuwe bank besteld, nog even wachten en dan kunnen we eindelijk weer chillen op een bank :sunglasses:(onze bank die we nu hebben was een beetje een miskoop).

3 likes

Van de keukenzaak, die hadden we erbij besteld!

3 likes

Ik ben op zoek naar een bureaulamp maar ik vind maar geen mooie. Ik zoek iets wat strak maar sierlijk is en niet te kantoorachtig ( ja Pol doet weer moeilijk). Heb alle bekende sites al doorgekeken. Iemand toevallig nog tips?

3 likes

Een flowerpot tafellamp?

2 likes

Ja die vind ik dus helaas niet mooi

Vrij klassiek maar Costanza van Luceplan?

3 likes

Heel mooi maar iets te duur, ik zoek er namelijk 2. :grimacing:

1 like

Wat voor kleur of materiaal wil je wel of niet?

1 like

Ik zoek wel iets in de richting van wat @Ainu zei. Geen zwart materiaal, iets lichts.

1 like

Betreffende die specifieke lamp kan ik je wel de tip geven wat winkels in de buurt in de gaten te houden, het is echt zo een klassieker die daardoor ook vaak in solden staat. Er is ook nog een kleiner model. Designwinkels in de gaten houden is sowieso een tip, daar komt altijd veel in korting met de wintersolden omdat ze ruimte willen maken naar aanloop van de beurs in milaan waar alle nieuwigheden gepresenteerd worden.
Misschien kan je ook iets vinden bij DM lights? Die hebben quasi alle betere merken.

2 likes

Dankjewel! Daar ga ik eens op letten.

2 likes

Ik heb een koperen bureaulamp van Leitmotiv, die vind ik wel vrij klassieke bureaulampen hebben in verschillende stijlen. Wellicht vind je daar wat tussen?
https://www.fonq.nl/producten/categorie-bureaulampen/merk-leitmotiv/

3 likes