Het is een foto bij daglicht geworden, maar het is nu toch zo grijs buiten Heb de lamp iets gekanteld staan, er zit een Philips hue white ambiance in.
Ik ben zelf helemaal dol op deze lamp! Nu met korting
Edit; ik zie nu dat je weinig ruimte voor deze lamp hebt.
Waar kokp je een fijne sofa?
Ik heb een groene velvet (olive) bank van fest, echt een top bank
Oefff ik had nog een Fonq bon liggen dus deze lamp staat volgende week in mijn huis! Perfect voor het hele smalle lamploze plekje in de woonkamer. Thanks voor de tip!
Ik ben er ook heel blij mee! Veel plezier ermee alvast
Iemand ervaring met zitmaxx? Zijn dat goede banken of zakken ze snel in?
Ik heb van de week gordijnen besteld (deels bij Veneta maar ook bij gamma en kwantum) en ik vind het ZO spannend dat ik zelf de metingen heb doorgegeven. Ben echt bang voor een major fuck up en kan t niet loslaten, maarja kan er nu ook niks meer aan veranderen 🥹
Zal wel meevallen zeker moet je lang wachten?
Ik heb afgelopen weekend bij Kwantum gordijnen besteld. Hoop ook dat het mooi wordt
Ik had een major fuck up, de gordijnen waren echt centimeters tekort. Heeft me door de meetgarantie its van 3 tientjes en 2 weken extra gekost en kreeg toen nieuwe opgestuurd. Terwijl het mijn eigen schuld was!
Oh neee haha wat erg. Weet je waar het fout gegaan is? Nu vind ik t nog spannender
Ik had de meetinstructie verkeerd gelezen of verkeerd geinterpreteerd en daardoor te korte gordijnen besteld. Weet niet meer precies wat ik verkeerd had gedaan maar wel dat goed lezen het had voorkomen.
Ik heb ze vorige week binnen gekregen en van 1 gordijn vind ik ze te kort.
Dus ik ga maar even mailen hoe en wat…
Sowieso kon je eigenlijk nergens aangeven hoe lang je ze zou willen toch?
Misschien vind ik juist 1cm te lang mooi.
Of heb ik over het hoofd gezien dat de standaard bij Veneta 1cm boven de grond is?
Ze doen niet zo moeilijk bij veneta hoor, komt vast goed. Het is voor het meten handig om dat telefonisch door te spreken dan kan je zulke vragen stellen zodat je volgende gordijn wel helemaal goed is!
Ik heb gordijnen van Veneta laten inmeten en ophangen en ze hangen net niet op de grond. Dus een cm zal niet de standaard zijn, eerder milimeters. Maar geen idee hoe dat met zelf inmeten zit
Hoe Veneta t doet weet ik niet qua opmeten; maar volgensmij doen ze daar idd tot net boven de grond. Gamma adviseerde 2 cm van de lengte af te trekken en Karwei 1 haha dus heb 1 gedaan bij beide. Liever iets te lang dan te kort.
Bij Veneta krijg je sowieso meetgarantie dus als je niet tevreden bent krijg je nieuwe.
En de meeste gordijnen hebben ook toch van die schuifhaakjes waar ze aan hangen? Of hoe dat mag heten. Althans, bij ons wel en daarmee kan ik de lengte nog iets verkorten of verlengen.
Ik heb een wave gordijn, dat kan daar helaas niet.
Heel leuk! t idee van zo’n bankje onder het raam is echt gezellig
Ik wil niet zeiksmurf zijn maar wil je even waarschuwen dat je met deze foto direct adres en verkoopprijs kan vinden door google lens.
(wel een heel mooi gedetailleerd huis trouwens)