Onze Wooood bank, fluweel groene van Karwei, kraakt echt enorm (1,5 jaar oud en ze willen er niets aan doen), de kussens zijn ook helemaal uit vorm.
Ik ontdek dit topic net en wat een fijn topic! Wij zijn vandaag precies twee weken geleden verhuisd naar ons droomhuis en ik wil ook graag wat foto’s delen. Het is nog lang niet af en we gaan nog wat dingen aanpassen (er komt onder andere een schuifpui) maar ik ben te trots om het niet te delen!
Die keuken prachtig
Jaaaa bizar he!
De vorige bewoners hebben hem (net als de PVC vloer) een kleine twee jaar geleden geplaatst. Zijn er onwijs blij mee!
Dit is echt mijn droom
En als je op parapluhouder googled? Misschien nog in combinatie met vintage? Ik heb een leuke met 2 armen in de vorm van een slang en zware bak/plaat onderin. Van mijn oma geërfd. Maar zoiets is wel leuker dan de modellen die ik zag als ik op paraplubak zocht.
Supermooi zeg! Haha ik ga me ook bij de waar-is-dit-van vragen voegen: waar heb je die mooie witte gordijnen van? Zijn die ook Van de gamma?
Ik heb wel eens een mooi exemplaar in een kringloop gezien maar dan moet je er maar net tegenaan lopen.
Goed idee! Heb het aangevraagd bij de moderators (topic starter is denk ik niet meer actief)
De plissé is van Veneta en de overgordijnen van de kwantum, stof Alice. Beetje beige achtig is het
Omg!!! Dit vind ik heeeel leuk!!
Edit: heb even gekeken online. Maar volgens mij gaat het om het kleed en de kussens. Denk dat de hoek elementen echte Ligne roset togos zijn…
Met die hond er zo voor vind ik deze bank ineens een beetje op een hondenmand lijken ook door het patroontje denk ik
Oh door jou comment snap ik dat het dus geen hondenbank is
Ah jammer! Maar die sfeer is geweldig Hk living heeft wel een bankje met bloemen
Een up voor dit topic! Ik ben recentelijk gaan samenwonen en mijn vriend zijn inrichting was een mix van turquiose tafeltjes, knalrode stoelen, een vierkante tafel die totaal onhandig in de ruimte paste, nergens fatsoenlijke lampen maar alleen van die peertjes…. Kortom: het was niet echt een geheel of af
Maar we hebben samen nieuwe meubels gekocht en ook veel dingen gecombineerd en ben nu heel blij met hoe het geworden is
De televisie hing halverwege de muur dus ik moest de hele tijd omhoog kijken. Die hebben we dus 30cm omlaag gehangen en de ruimte erboven die posters opgehangen.
Onze zithoek kunnen we nu met lekker veel mensen zitten! Tafel en eetbankjes zijn van mij, stoelen had hij en heb nog een groot kussen op de bank erbij gekocht afgelopen week dus we zitten daar nu ook heel graag.
En geen woonkamer maar we hebben gisteren de muur op de slaapkamer nog geverfd en de lamp opgehangen

Edit: oh en we hebben nog een hele mooie turquiose bank van Fest, daar komt nog een hocker bij dus die zal ik nog op een later moment posten (en die past dus wel heel gaaf bij de tafeltjes)
Ziet er heel gezellig uit!
Ahh die lamp in je slaapkamer heb ik boven de eetkamertafel en ben er zo dol op omdat hij zulke mooie schaduw patronen op het plafond en de muren maakt En we hebben ook dezelfde kleur lijst om de tv, toevallig! Tof interieur heb je!