Interieurtopic #4

Ik heb een groene velvet 3zits van Woood en die zit echt prima. Hebben hem nu 4 jaar en ziet er ook nog mooi uit, ondanks vaak springend kind er op.

1 like

Ik ontdek dit topic net en wat een fijn topic! :smiling_face_with_three_hearts: Wij zijn vandaag precies twee weken geleden verhuisd naar ons droomhuis en ik wil ook graag wat foto’s delen. Het is nog lang niet af en we gaan nog wat dingen aanpassen (er komt onder andere een schuifpui) maar ik ben te trots om het niet te delen!






61 likes

Die keuken :heart: prachtig

3 likes

Jaaaa bizar he! :smiling_face_with_three_hearts:
De vorige bewoners hebben hem (net als de PVC vloer) een kleine twee jaar geleden geplaatst. Zijn er onwijs blij mee!

4 likes

Weet niet of het echt onder ‘interieur’ valt maar wij hebben het eerste weekend van jan onze kelder omgetoverd tot een pinterest perfect wasruimte haha. Alles met Ikea’s IVAR systeem, heel blij mee:

De was doen wordt bijjjjjna leuk zo.

91 likes

Oh en ik vind dit een heel leuk idee! Zal binnenkort ook eens posten, misschien kan de titel gewoon worden aangepast naar ‘show je huis’ ipv ‘show je woonkamer’? Als je de topic starter een DM stuurt, die kan het aanpassen.

4 likes

Dit is echt mijn droom

1 like

Haha ja ik ben er ook heeeel blij mee. Enige nadeel is dat het nog steeds wel de kelder blijft. Voor een kelder is hij prima (droog, nette tegelvloer, ongeveer 1.82 hoog ofzo en echt 35m2 ofzo? In Amsterdam zouden ze het vast nog als studio verhuren), maar het is er wel altijd een kleeeein beetje licht vochtig ofzo. Of muf? We kunnen gelukkig wel een raam open doen maar ik droog m’n was er dus niet - dan was het ideaal geweest.


Trouwens, nog een algemene vraag. Ik ben op zoek naar een mooie paraplubak (ik vind alleen maar lelijke haha) en Meraki-look a like handzeep voor op de badkamer/toilet. Maar dan dus goedkoper haha. Hebben jullie tips?

1 like

Heb ooit in een huis waar ik was de paraplu’s zien staan in een soort enorme vaas/plantenpot en vond dat heel mooi

2 likes

En als je op parapluhouder googled? Misschien nog in combinatie met vintage? Ik heb een leuke met 2 armen in de vorm van een slang en zware bak/plaat onderin. Van mijn oma geërfd. Maar zoiets is wel leuker dan de modellen die ik zag als ik op paraplubak zocht.

1 like

Supermooi zeg! Haha ik ga me ook bij de waar-is-dit-van vragen voegen: waar heb je die mooie witte gordijnen van? Zijn die ook Van de gamma?

Ja in principe wel natuurlijk. Al zou een topic met gewoon alleen foto’s (moet de poster wel direct vermelden waar alles van is :joy:) wel lekker overzichtelijk zijn haha.


@wipwap ja zoiets zoek ik eigenlijk ook, vaak idd veel mooier. Maar wel nog best lastig om eentje te vinden die stevig/stabiel genoeg is voor grote paraplu’s.
@TanteBetje haha grappig, ik had idd nog niet op ‘parapluhouder’ gegoogled en dat geeft wel andere resultaten. Heb het nog niet helemaal gevonden, waarschijnlijk iets waar je tegenaan moet lopen. Ik wil er eigenlijk ook maximaal €30 aan uitgeven haha.

1 like

Ik heb wel eens een mooi exemplaar in een kringloop gezien maar dan moet je er maar net tegenaan lopen.

2 likes

Goed idee! Heb het aangevraagd bij de moderators (topic starter is denk ik niet meer actief) :grinning:

3 likes

Beetje laat misschien maar kwam dit tegen van Hk living!

11 likes

De plissé is van Veneta en de overgordijnen van de kwantum, stof Alice. Beetje beige achtig is het

2 likes

Omg!!! Dit vind ik heeeel leuk!!

Edit: heb even gekeken online. Maar volgens mij gaat het om het kleed en de kussens. Denk dat de hoek elementen echte Ligne roset togos zijn


6 likes

Met die hond er zo voor vind ik deze bank ineens een beetje op een hondenmand lijken :joy: ook door het patroontje denk ik

10 likes

Oh door jou comment snap ik dat het dus geen hondenbank is :rofl:

7 likes

Ah jammer! Maar die sfeer is geweldig Hk living heeft wel een bankje met bloemen

3 likes