Interieurtopic #5

Ik ben heel blij met onze tuinverlichting! Wij hebben dit op sensor aanstaan dus als het schemerig wordt gaan ze vanzelf aan en dan kan je instellen hoeveel uur de lampjes daarna aan staan zodat ze (als je dit niet wil) niet de hele nacht blijven branden.

Je kan ook vaker op dat zelfde knopje drukken en dan kunnen ze ook aanstaan tot je ze zelf weer uit doet zeg maar. Werkt heel goed we hebben wandlampjes tegen de schuur en spotjes op de grond om plantjes uit te lichten en voor de sfeer en die zitten allemaal op hetzelfde systeem zodat alles tegelijk aan en uit gaat. We hebben ook ƩƩn Hue lamp bij de achterdeur maar die maakt vaak geen goede verbinding met de bridge omdat die dan te ver binnen is. We hebben wel echt hele dikke betonnen muren dus zou ook nog daaraan kunnen liggen.

2 likes

Een prikkabel met LED verbruikt niet veel stroom hoor (en gaat lang mee). Wij hebben een afstandsbediening erop, en zetten ze alleen aan als het schemert/donker is en de gordijnen nog niet dicht zijn.

Dank allemaal! Ik ken mezelf en handmatig lampjes aan/uit doen werkt niet voor mij. En ik ben helemaal niet zo thuis in ā€˜slimme oplossingen’ maar lampjes met sensor of op een timer zouden echt perfect zijn! Goeie ideeĆ«n allemaal, hier kom ik een heel eind mee, blij dat ik het hier gevraagd heb.

1 like