Dat hadden we met onze vorige tafel, dus in principe kunnen we die poten gebruiken, alleen wordt met zijn drieën naast elkaar zitten dan krapper omdat die poot een in de weg zit. En deze tafel is super zwaar, geen idee of andere poten dat houden.
@Spaarlamp ja sowieso kleur! Ik moest gelijk aan een mooie wijnrode kleur denken toen ik die close up van je vloer zag!
Oh ja nog vergeten te zeggen: ik wil idd de wandtegels wegwerken achter een peel and stick backsplash in een effen kleur (ik denk wit), daar wordt het denk ik al een stuk frisser van. En het zeil gaat er ook uit!
Denk dat wit het oranje uit je kastjes gaat accentueren. Ik zou een felle kleur nemen, blauw, roze, groen. En ja, hou ook van deze keukenkastjes. Ik zou later misschien nieuw apparatuur, nieuw blad en knopjes doen. Die gaat super lang mee gaan, zulke houten keukens worden niet meer gemaakt of je bent er een arm en been aan kwijt.
Goeie, dank!
Heeft iemand tips voor (web)winkels waar je lange houten bedden van goede kwaliteit kan vinden? Mijn man is een reus, dus we hebben een bed van 220cm lang nodig. We zoeken een ledikant, dus geen boxspring!
Auping!
Heeft iemand verstand van airco plaatsing tov het bed in een slaapkamer? Ik krijg van 2 verschillende bedrijven tegenstrijdige adviezen.
Wat is je vraag? Ik heb de airco tegenover mijn bed en vind dat juist heerlijk. De monteur gaf toen aan dat de meeste mensen ‘m in de nacht toch niet aanhebben, ik wel en vind die bries juist lekker
Wij hebben ‘m tegenover het bed, maar de stand zo ingesteld dat we de wind niet voelen. Wat is het tegenstrijdige advies dan?
Een zegt niet tegenover het bed ivm wind op je en ander niet boven je bed
Wij hebben hem tegenover ons bed maar kunnen de windrichting instellen en voelen daardoor geen ijskoude lucht tegen ons aan. Ik vind het prima zoals het is.
En ook @Okapi @usernameerror hij had het ook over geluid van een pomp die condens afvoert I guess, die je dan zou horen, horen jullie dat goed?
Wij hebben hem links boven ons bed hangen. Wat je ook in overweging kan nemen is dat je hem richting de deur kan laten blazen, waardoor de hele verdieping makkelijker gekoeld kan worden.
Ik heb de buitenunit op het balkon van de logeerkamer staan dus niet direct buiten m’n slaapkamer dus die hoor ik verder niet
Nee, soms als ik hem aanzet maakt die even lawaai. 1 min max en daarna is die stil. We stellen hem altijd zo in dat die opzij blaast ri de deur en kunnen er zelfs beneden mee koelen rn ‘wind’ voelen.
Hangt er vanaf waar je buitenunit komt te staan. Wij wonen in een appartement en onze voorgevel is beschermd aanzicht dus daar mogen we niks aan veranderen, daarom moet onze buitenunit op het dak. Omdat het systeem het water omhoog moet pompen hoor je eens in de zoveel tijd een zoemgeluid inderdaad. Het heeft natuurlijk niet onze voorkeur maar als je eraan gewend bent hoor je het amper nog. Maar wij hadden dan ook geen keuze. Ik heb wel begrepen dat dat pompsysteem het zwakste onderdeel is, bij ons zijn de pompjes ook al eens los geschoten met lekkage tot gevolg. Dus als je unit op gelijke hoogte kan zou ik daarvoor kiezen.
De plaats van de airco lijkt mij persoonlijk niet veel uit te maken omdat je de schuifjes voor de windrichting kan aanpassen.
Wat een betoog over airco’s zo
Zijn er (semi-duurzame) manieren om je tuin echt goed te verlichten? We hebben wel al wat geprobeerd met zonne-energie-lampjes maar die gaven slecht licht en gingen snel kapot, dus dat was juist niet duurzaam zucht. Mijn buren hebben lichtsnoeren hangen die altijd aan staan. Dat vind ik zo gezellig staan maar ja altijd elektra aanhebben in je tuin vind ik ook geen geweldig idee. Iemand hier die blij is met hun tuinverlichting?
Die lichtsnoeren kun je toch gewoon uitdoen? Zowel fysiek als met een timer. Ik had ook prikkabel in de tuin maar die konden we gewoon bedienen met een lichtknop in huis en deed ik dus alleen aan als het nodig was.
Hue lampen gebruiken weinig stroom en gaan als het goed is lang mee. Je kunt dan ook instellen wanneer ze aan of uit moeten zijn. Bijv in de nacht kan het standaard uit staan en overdag natuurlijk ook. En voor de minder zichtbare delen is een lamp met bewegingssensor misschien wat. Wij hebben dat bij de klikos. Die hoeven niet uitgelicht maar is wel handig als je in de winter sochtens of avonds iets weg moet gooien.