Interieurtopic #5

Met wat hebben jullie het dan dichtgesmeerd? En heb je dan ook nog moeten schuren? En heb je het daarna wit geverfd dan ofzo?

Sorry voor de hoeveelheid vragen, maar dit klinkt als zo’n logische oplossing en ik heb spijt dat ik er zelf destijds niet aan gedacht heb om het zo te doen, haha.

Wij hebben in ons nieuwbouwhuis de plafonds laten stucen en de muren laten behangen met revovlies. Heb net een maand de sleutel dus ik kan nog niks zeggen over scheuren e.d., maar dit is tot nu toe wel de beste keuze die we hebben gemaakt. Ik vind het veel ruimtelijker nu het allemaal glad is zonder groeven (maar we moesten ook wel omdat we de plafonds mee wilden verven).
Wel heel spannend allemaal dat je bijna de sleutel krijgt! Al die keuzes haha

1 like

Dank iedereen!

Enorme keuzestress ja. Had alles vooruit geschoven, maar moet nu toch wel besluiten gaan nemen. Ik zal het plafond wel mee stucen, maar alleen op de begane grond. Boven maakt het mij niet zoveel uit.

2 likes

dankje! erg mooi

Sorry, heb geen goed/behulpzaam antwoord… maar we hadden iemand ingehuurd die alle plafonds kwam dichtsmeren spuiten. Die heeft het gelijk in de dezelfde tint wit als de basis van de muren gespoten.

Moet er ook eerlijk bij zeggen dat mijn vriend in de (nieuw)bouwwereld werkt en dit allemaal geregeld heeft!

Samenvatting

We hebben inmiddels ook de plaktegels erop! Vooral met de kit erbij vind ik het echt een prima budget optie. Blij mee :two_hearts:

7 likes