Ik zou het ook doen zoals je het zelf al zegt. Wat een prachtige grote ramen trouwens!
Ja en wat een uitzicht!
Maar ik zou het inderdaad ook doen zoals je zegt. Dit hebben wij zelf ook en ik vind het heel mooi, ook dat het gordijn dan tussen de ramen in wel tegen elkaar aan zit als je ze helemaal dicht hebt. Dus dan heb je eigenlijk een wand van gordijn als je snapt wat ik bedoel?
Plise kan ook mooi zijn maar je kan ook plise en gordijn doen?
Wij hebben zelf in betweens en dan een donker gordijn eroverheen voor âs avonds, maar zelfs dan zit ik nog wel eens te dubben over plise er nog bij haha.
Succes met kiezen! Oh wij hadden bij het bedrijf die onze gordijnen leverde iemand thuis om in te meten en die had ook goed advies, dus mocht je ook zoiets hebben zou ik hem zeker ook even vragen!
Ik zou persoonlijk toch plissé o.i.d doen, in het kozijn. Ik denk dat gordijnen aan één kant er niet mooi uit gaat zien omdat de balans weg is. Misschien kun je huiselijkheid krijgen met een wandkleed?
Als het financieel mogelijk is zou ik plisse doen Ăšn gordijnen over de hele breedte! Staat heel mooi vind ik. Wat een mooie ramen!!
Je zou ze nog per kant kunnen opdelen, zodat je bijvoorbeeld 1/3 gordijn in de hoek hebt hangen, en 2/3 op de âgrotere muurâ kant, mocht je die balans missen zoals @Pheline zegt. Ik denk dat dat niet zoân probleem gaat zijn.
Ja hier zou ik ook voor gaan! @50193905
Anders zit je ook iedere keer te klooien met gordijnen de hoek om krijgen.
Daar heb je gewoon mooie op maat gemaakte rails voor met een bocht en dan gaat het super makkelijk!
Off-topic maar wat een uitzicht, wauw, lijkt wel alsof je in een bos woont ![]()
Ik woon ook in een bos! Of ja in (aan?) de rand van het bos haha.
@ de rest: thanks voor de reacties/input, kan ik zeker wat mee.
Ik ga denk ik idd voor plissĂ©s en gordijnen, dan eerst maar de plissĂ©s en later gordijnen. Want ja 10/10 uitzicht maar âs avonds is het echt pikdonker haha, zit dan niet heel chill op de bank.
Sorry dubbele reactie maar in de woon/eetkamer hebben we niet genoeg ruimte maar ik vind dit wel een heel goed idee voor in onze slaapkamer, thanks!
Random vraag maar hebben jullie ideeen over welke klantenservice beter is qua retourneren van grote producten: wehkamp of fonq?
Heb een tafel op het oog maar twijfel over de stijl en de maat dus kans dat ik m toch wil retourneren als ik m eenmaal binnen heb⊠gaat met name om hoe t in mân kamer lijkt dus in een winkel gaan kijken eerst gaat weinig toevoegen
prijs is exact hetzelfde
Ik heb altijd goede ervaringen met Wehkamp!
Ik heb net een middelgroot tapijt voor retour aangemeld bij wehkamp en ik vind het handig dat je ook thuis ophalen optie hebt via DHL voor 3,50. Ik weet niet hoe dat bij echt grote meubels isâŠ
Kun je niet chatgpt gebruiken om te kijken hoe het staat? Geeft vaak een hele goede indruk. Je kunt in je prompt de afmetingen en een afbeelding van de tafel en eentje van je kamer meegeven.
Ja de website van Gigameubel (daar verkopen ze m ook) heeft een fijne feature om dat te doen, en dat ziet er goed en ook realistisch uit! Dus daarom besteld maar je weet het nooitâŠ
vind grote aankopen gewoon altijd heel spannend
Ik zoek zoân soort lamp qua model voor in de woonkamer; Gem Bark Shade | Boob light cover | Ceiling light cover - Tulip Shades
Niet perse het systeem, maar wel de vorm, materiaal en kleuren. Weet iemand iets en wat ook naar NL verzendt?
Maar bedoel je wel een plafondlamp? Of een hanglamp in deze vorm en materiaal?
Ik heb een huis gekocht en wil er graag een nieuwe keuken in. De keuken die er nu inzit is nog prima maar niet echt onze smaak. Een keukenboer raadde toch eerst aan om de keuken te gebruiken en dan op te merken wat je mist etc.
Daarnaast is er zo veel aanbod. Ik word nu ook helemaal dood gegooid met reclame op insta. Hebben jullie aanraders/afraders. Andere tips wat betreft de keuken. Het gaat om omgeving Rotterdam.
Het wordt verder niet een heel spannende keuken en budget is ook niet megaruim.
Zou je hem kunnen wrappen? Dan kan je er mogelijk nog paar jaar mee door
Kun je de keuken wrappen zodat het wel beter bij je smaak past? Of andere deurtjes? Zo kun je sparen voor een mooie keuken. Verhuizen en een koophuis is ook niet goedkoop.
Als het nog een goede keuken is, is het advies van de keukenboer niet zo gek. Trouwens opvallend advies, die keukenboer moet je onthouden.
Aswa keukens in Dordrecht. Vorig jaar nieuwbouw gekocht en had toen dezelfde vraag. Volgende maand krijgen wij ons sleutel en dan de keuken.