Interieurtopic #5

Ik heb een huis gekocht en wil er graag een nieuwe keuken in. De keuken die er nu inzit is nog prima maar niet echt onze smaak. Een keukenboer raadde toch eerst aan om de keuken te gebruiken en dan op te merken wat je mist etc.

Daarnaast is er zo veel aanbod. Ik word nu ook helemaal dood gegooid met reclame op insta. Hebben jullie aanraders/afraders. Andere tips wat betreft de keuken. Het gaat om omgeving Rotterdam.

Het wordt verder niet een heel spannende keuken en budget is ook niet megaruim.

3 likes

Zou je hem kunnen wrappen? Dan kan je er mogelijk nog paar jaar mee door

1 like

Kun je de keuken wrappen zodat het wel beter bij je smaak past? Of andere deurtjes? Zo kun je sparen voor een mooie keuken. Verhuizen en een koophuis is ook niet goedkoop.
Als het nog een goede keuken is, is het advies van de keukenboer niet zo gek. Trouwens opvallend advies, die keukenboer moet je onthouden.

5 likes

Aswa keukens in Dordrecht. Vorig jaar nieuwbouw gekocht en had toen dezelfde vraag. Volgende maand krijgen wij ons sleutel en dan de keuken.

1 like

Omdat bij ons de keuken niet echt in een andere opstelling zou komen en hij ook nog prima was hebben wij er voor gekozen de apparatuur te vernieuwen en nieuwe frontjes te laten plaatsen. In 1 dag klaar, geen rommel en onze keuken gaat weer jaren mee. Misschien een optie voor jullie!

4 likes

Wrappen kan wel maar het is best wel een landelijk keuken met van die deurtjes met lijsten. Dat blijf je dan natuurlijk zien en dat vind ik niet echt mooi.

Ook is de keuken nu een L en zou ik hem willen veranderen naar een U voor meer ruimte. Huidige bewoners hebben nu een soort los ladeblok staan voor meer ruimte.

Andere deurtjes ga ik even naar kijken! Maar zou het zonde vinden als we dan toch denken: ja net niet

@Broodrooster dankje! Ga eens kijken

2 likes

Omg volgens mij heb ik die toen ook aan je getipt, fijn dat je dus tevreden bent. En dat ga je hoogstwaarschijnlijk ook echt zijn bij de plaatsing én de service na plaatsing, mocht er iets misgaan of iets

Ja ik tip ‘m weer: Aswa keukens :white_check_mark: (meerdere locaties in NL) btw @Vloeistof

3 likes

Kan allebei, liefste nog een stukje ruimte tussen lamp en plafond. Maar de lamp komt boven een loop gedeelte dus kan niet te laag hangen.
Maar gaat dus vooral om vorm&materiaal idd.

Ja thanks! Ik had toen enorm veel geluk dat iemand anders was uitgevallen om een keuken uit te kiezen. Dus de dochter van dat keukenboer heeft mij toen direct geholpen en meteen getekend.

5 likes

Als je een goede keukenboer treft hoort hij gewoon met je mee te denken qua handige opties zodat je niets mist. Onze keukenboer was een hele goeie vriend van ons en heeft echt zo goed meegedacht dat er oprecht niks is wat tegenvalt of wat ik anders had gewild in onze keuken. Dus het eerst in gebruik nemen zou ik zelf niet doen. Onze keuken komt bij keukenkampioen weg maar ik weet dat de meeste hier op het forum daar geen fan van zijn. Wij zijn overigens dus wel enorm blij met onze keuken, zowel kwaliteit, opties en indeling.

1 like

Ik vind dit wel een goed advies eigenlijk, en zou dit zelf wel willen proberen, maar ik zou er wel even goed op letten of de nieuwe keuken gemakkelijk op de plek van de oude keuken past, of dat je dan eerst alles moet stucen/behangen/verven, want dan zit je wel een lange periode zonder keuken als je de keuken gaat vervangen terwijl je er al woont. Maar als dat allemaal niet aan de orde is (of je alleen één muurtje even opnieuw moet verven oid) dan zou ik geloof ik wel eerst een tijdje met de huidige keuken doen en 'm daarna pas vervangen

9 likes

Heeft iemand ervaring met een trap laten wrappen? En zo ja, hoe is het bevallen?

1 like

Ja ik, keuken rood achtig en woonkamer rustig gehouden beige maar ik hou wel erg van kleur wellicht te heftig voor sommige😅

107 likes

Ohh heel mooi die kleuren en die regels :heart_eyes:

3 likes

Ja hallo :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Wauw!

3 likes

Echt fantastisch. Hoe ben je op dit idee gekomen? Ik wil ook echt meer kleur in huis, maar vind het zo moeilijk waar te beginnen

2 likes

Zo mooi!!

Waar zijn die keramische vissen van?

5 likes

Waaauuuuww de droom dit :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Je vissen op de muur!! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

3 likes