Interieurtopic #5

Je hebt een subforum op reddit waar je de prijs kan laten checken als je je afvraagt of het een correcte prijs is!

4 likes

Moet ook eerlijk zeggen dat het een stuk groener is dan ik in gedachte had haha, maar ben er nu toch wel heel blij mee! De kast staat nu ook een stuk voller en dan valt het minder op.

3 likes

Ingebouwde kledingkasten in mijn slaapkamer en in de keuken heb ik een kast om de wasmachine laten maken, zodat die weggewerkt is.

Op de overloop een kast op maat voor alle handdoeken, beddengoed, voorraad/extra verzorginggspullen. En als hoogtepunt: speciaal vak voor de strijkplank en uittrek plank/tafel zodat we daar kunnen strijken & plek hebben om even wat weg te leggen.
Was enorm veel geld voor een kast, maar hij past perfect, is heel mooi (met extra gezellig hoekschapje ect) en precies wat we op deze plek nodig hadden.

2 likes

Iemand een goede tip waar ze redelijk betaalbare loungesets verkopen? Wehkamp heeft mooie zag ik maar zoek wat goedkopers.

1 like

Leen Bakker?

1 like

Wat is “goedkoper” en welke stijl zoek je? Wat vind je mooi bij Wehkamp?

1 like

Liefst <750e, dit soort loungebanken vind ik mooi:

Dus liefst van hout, lichte kussens.

2 likes

Van de Jysk:

2 likes

Geen hout, wel lichte kussens

Ik heb deze (in een andere kleur) al een paar jaar en ben er nog steeds heel blij mee

2 likes

Niet voor mezelf maar klanten, zo een beetje alles wat mogelijk is. Keukens, badkamers, speciale dieren, kasten, tafels, een keer een stoel, etc.

Ik heb ook zoiets maar dan van de kwantum en ben er ook tevreden mee. Hout vind ik ook mooier, maar een stuk duurder en vraagt veel meer onderhoud.

Ik heb een halmeubel laten maken om opbergruimte te optimaliseren. Bijna €3000, maar wij hadden wel prijzig hout als ik het mij goed herinner. En die prijzen zijn 5 jaar later alleen maar gestegen.

Overigens nooit spijt van gehad en we gaan dit in ons nieuwe huis weer laten doen🤑 prijzig, maar dit vakmanschap en op maat gemaakt vond ik echt optimaal. Had dit nergens anders zo kunnen vinden tbh

1 like

Ik heb nog wat rondgekeken, maar niet echt iets goedkopers gevonden. Ik denk met tuinmeubelen altijd wel “goedkoop is duurkoop”. Dus ik zou investeren in goed hout, wat je ook kan behandelen, en daar betaal je dan ook wel een prijs voor ja. En anders wellicht toch kijken naar een andere materiaalsoort?

Wat tuinmeubelen betreft: wie heeft er aan- of aanraders voor een parasol(+parasolvoet)? Ik heb er nog nooit 1 gehad :sweat_smile:.

5 likes

Ik heb zo’n acaciahouten bankje van de wehkamp, inmiddels al 5 jaar denk ik? Zet het nooit binnen, behandel het ook nooit. Ziet er nog prima uit en functioneert nog. Staat wel vrijwel altijd uit de regen en kussens in de winter binnen ofc.

8 likes

Geen hout, maar wel lichte kussens. Wij zijn ontzettend blij met deze set: Loungeset Kate bruin metaal kopen? Loungesets | Karwei

5 likes

Ik heb vanochtend een voet + parasol bij de Karwei gehaald, dikke prima!

IMG_4497
IMG_4507

2 likes

De kringloop checken! De kringloop bij mij in de buurt heeft iig altijd heel veel parasol voeten

7 likes

Wat een goed idee!

2 likes

Bij cranenbroek

4 likes