Kan je deze optie niet aan de binnenkant van je kledingkast doen? Dan hangt het niet altijd in het zicht?
Nee ik heb schuifdeuren ![]()
Sorry maar moest lachen.
Wat een geweldige meubels ![]()
Ik wil graag een hoog, smal wandmeubel (iets van 260 bij 120) maar kom tot nu toe alleen maar bij Tylko terecht. Heb al een Tylko en wil er eigenlijk niet per se nog eentje, ook omdat je er veel vingervlekken enzo op ziet. Heeft iemand een nog een andere suggestie?
Dankjewel! ![]()
Laten maken door een interieurbouwer/meubelmaker?
Ik heb mijn slaapkamer groenbruin geverfd en daar ben ik zo blij mee dat ik mijn woonkamer nu auberginepaars wil schilderen.
Cherry Chocolate van Gamma
Ik ben echt een kluns met kleuren combineren en ‘durf’ weinig, maar eens je een kleur kiest buiten je comfortzone komt de rest van het interieur bijna vanzelf.
Die groenbruin is echt heel mooi!
Hebben jullie wel eens iets door een meubelmaker laten maken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Indien ja, hoeveel heeft dit gekost?
- minder dan €1000
- €1000 - €3000
- €3000 - €5000
- €5000 - €10000
- Meer dan €10000
0 stemmers
En een open vraag: wat hebben jullie door de meubelmaker laten maken, en is het het achteraf waard geweest?
Sorry, er ging iets mis met de poll - heb hem weer opnieuw ingevoerd. ![]()
Ik heb mijn boekenkast op zolder laten bouwen door een meubelmaker, wel iemand die ik ken die het voor een klein prijsje deed, maar alleen al het hout is best veel geld. Ik vind het het helemaal waard.
Mijn schoonvader is de meubelmaker trouwens, ik had hem toen gevraagd wat het zou kosten als ik hem normaal zou betalen en dat kwam toen wel rond de 6000. Dus ik heb mazzel, maar anders had ik het ook gedaan. Maar dan zelf geschilderd om kosten te besparen.
Ja, 3 keukendeuren van eikenhout met figuurglas er in. Dat was nergens in de winkel te vinden, en het was het geld waard
![]()
Een dressoir, een combi van materialen waar de maker veel mee werkte en wat wij als model en kleuren mooi vonden. Moet wel zeggen dat het mijn oom was en de prijs daardoor wat lager was. Maar hij is meubelmaker. En zeker waard geweest!
In de badkamer en toiletten hebben we nisjes in de muur laten bouwen, een meubelmaker heeft daar kastjes precies passend ingemaakt. Was voor 3 kastjes samen €1000.
Was dat het waard, tja, ik had het zelf niet gekund, zonder die kastjes hadden we nutteloze nissen gehad, maar of je nou per se €1000 moet uitgeven om je pleerollen uit het zicht te zetten, daar kun je natuurlijk over dubieren.
Wat prachtig zeg! Bijna zonde dat het op een zolder is haha! Ik hou niet eens zo van groen maar vind de kleur geweldig. ![]()
Een heel simpel eiken bankje voor de soundbar onder de tv. Die staat tegen een vrij smal muurtje. De meubelmaker gevonden via marktplaats, afmetingen doorgegeven en toen ging hij het maken. Was helemaal niet duur en ben er heel blij mee!
Heel mooi!! En als je daar minder dan €6000 voor hebt betaald, dan heb je daar inderdaad een hele goeie prijs voor gekregen ! ![]()
Wij hebben al eens een inbouwkast door een meubelmaker laten maken en overwegen nu door dezelfde persoon ook een garderobe te laten maken, omdat we de stijl heel mooi vinden.
We wonen in en appartement en nu er een tweede kindje op komst is, hebben we echt meer bergruimte nodig.
We hadden hem ons eigen idee al gestuurd en hij is toen een keer langs gekomen om de ruimte te bekijken. Gister heeft ie ons zijn eigen alternatieve voorstel voor een garderobe gestuurd en dat is nog veel beter! ![]()
Maar het prijskaartje is wel echt… ![]()
![]()
Oh mijn god dit is echt mijn drooooom